7. Kapitola

77 14 0
                                    

Dream Pov:

Právě je čas oběda konečně a měl jsem dnes co dělat, abych nevybuchl vzteky. Ten Davidson stále na mě čuměl. Měl jsem chuť mu dát to huby, ale už mám tady na téhle škole dost problému a kdyby jsem ho zmlátil, tak by mě už vyloučili. No jo no. Mám svoji minulost. Šel jsem chodbou rovnou do jídelny. Řada jako vždy byla dlouhá, a tak jsem se snažil najít Karlal nebo Sapa. Jo, říkám mu Sapnap, je to taková jeho přezdívka. Ale nikde je nevidím... oh, už jsou u stolu a jí. Vidím pouze v řadě Davidsona... kurva. No... nic jiného mi nezbývá a čekat nechci takže...

„Hej Davidsone, pusť mě před sebe" Syknu po něm a on pomalu ustoupí a radši nic neříká. Převezmu si jídlo a posadím se ke Karlovi a Sapovi. Pak přijde i ten idiot a pouze tupě čumí do stolu.

„Umm Georgi? Proč nejíš?" Zeptá se ho opatrně Karl a já nad tím protočím oči. Nechápu proč se o něho stará. On ovšem neodpovídá a dál čumí tupě do stolu.

„Hej blbečku! Karl se na něco ptal" Skoro až zakřičím, že se pár lidí na nás koukne. On se lekne a podívá se na mě a poté na Karla. Karl mě propaluje pohledem, ale nic neříká.

„P-Promiň... ne-nemám hlad" Ugh jak já koktání nesnáším. Idiot.

George Pov:
Karl se na mě lítostně podívá a já se poté zvednu a řeknu, že si jdu sednout k Tommymu. Rozejdu se k Tommymu a jeho partě a Tommy se na mě usměje.

„Georgi ahoj! Slyšeli jsme co se ti včera stalo. Vlastně to ví celá škola, no a chci se zeptat jestli jsi v pohodě" Zeptá se a úsměv mu neklesá. Je hezké, že se stará. Dlouho se o mě takhle nikdo nestaral. Tedy ano, Karl se stará i má sestra, jenže sestra je teď daleko ode mě a Karl... no. Nebudu se vyjadřovat.

„Je mi fajn" Usměji se na Tommyho upřímně a Tommy mi úsměv oplatí. Všiml jsem si jak se pořád dívá na Willbura a občas ho chytá za ruku... stejný jako Ranboo a Tubbo. No, musím říct, že je určitě něco mezi nimi, jen musím zjistit co. Ale jsou spolu sladcí...

„Už půjdu" Řeknu a vstanu. I Karl vstane od stolu a dojde ke mě. Společně odneseme táci s jídlem a pak si to namíříme k nám do pokoje.

„Georgi jsi v pořádku? Přijdeš mi takový zamlklí" Zeptá se ustaraně Karl a sedne si ke mě na postel. Já si povzdechnu a natočím se směrem k němu.

„Nic jen... prostě... proč mě Dream tak nesnáší? Co jsem mu provedl, že musí být na mě tak zlí?" Zeptám se se slzami v očích a Karl mě pouze obejme...

„Buď v klidu. On nemá rád nikoho. Nemá rád ani sám sebe... tím to bude. Nechápu proč je tak necitlivý. Pouze ubližuje lidem a ani si to neuvědomuje, ale to je prostě Dream. Kašli na něho" Odtáhne se ode mě a utře mi slzy.

„Půjdeš dnes s námi do kina? Chceme jít na horor medvídek Pú" Já přikývnu, i když horory nenávidím a rozhodnu se si na chvíli zdřímnout...

Vzbudím se asi o hodinu později a vidím něco co bych radši asi neviděl.

„Uhh můžete se prosím muckat někde jinde?" Řeknu se zavřenýma očima. Karl sleze z Nicka a následně si sedne.

„Promiň Georgi" omluví se Karl a uchechtne se.

„V pohodě. Já... nemohl bych pozvat i Tommyho do kina? Já jen... určitě vy budete spolu se držet za ruce a nebudete si mě všímat a nechci být sám s Dreamem. Tak jestli nemůže jít i Tommy..."'kluci se na sebe podívají a povzdechnou si.

„Nejspíš ano..." usměju se na ně a poděkuju jim. Vstanu a rychlostí se ženu do Tommyho a Willburovo pokoje. Ani neklepu a prostě tam vtrhnu.

„Jé ahoj Georgi! Děje se něco?" Zeptá se a usměje se na mě.

„Nene. Jen... nechcete jít semnou, Karlem, Nickem a... Dreamem do kina?" Zeptám se a oni se na sebe podívají.

„Georgi... víš že se s nimi nebavíme, obzvlášť s Dreamem" Řekne Tommy a já se smutně podívám na zem.

„Uhh... no tak dobře, ale řekneme i Alexovi" řekne Tommy a já nadzvednu jedno obočí. Kdo je Alex?

„Je to jeden náš dlouholetý kamarád a chránil nás před Dreamem a Technem. Zavolám mu" řekne Willbur a začne někomu volat. Po chvíli se rozrazí dveře a v nich stojí menší kluk s čepicí na které je... kačenka?

„Hola Amigos!" Zakřičí a obejme Willa a následně i Tommyho. Usměje se na mě a také mě obejme. Na objímání moc nejsem, ale od něj mi to tolik nevadí...

 Na objímání moc nejsem, ale od něj mi to tolik nevadí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Lepší fanart jsem bohužel nenašla)

Takže tady je nová kapitola:) pro dnešek bude asi pouze jedna tak pardon. Dobrou noc xxx

-Words: 795

~A boy with a callous heart~ //DNFKde žijí příběhy. Začni objevovat