46. Bölüm

251 10 0
                                    

*** 

Aynadaki yansımam bana bambaşka diyarı hissedecek kadar güzeldi. Sanki bir prensesin şatosunda baloya hazırlanışı gibi bambaşka hissettiriyordu. Her an içeriye girecek olan prensimi beklerken yüreğim ağzımdaydı. 

Annem ve babamla kısa duygusal, ağlamalı bir konuşma sonra salonun gelin odasında tek başıma kalmıştım. 

Üstümde, üst tarafı korse gibi bedenimi saran, kolları transparan tüllü, etek kısmı düz inen bir gelinlik vardı. Normalde sade durabilecek ama üstündeki ışıltılar sayesinde bu güne özel olduğunu belli eden kıyafetin içinde fazlaca heyecanlıydım. 

Baba evimin burada olmaması sebebiyle organizasyonun yapıldığı yerde gelinliğimi giyip, saç makyajımla hazırlanmıştım. Miraç da yanıma  gelip beni ilk defa burada görecekti. 

Kıvırcık saçlarımdan firar eden bir kaç tutamı sırtıma boylu boyunca uzanan örgüye uydurmaya çalışırken kapı yavaşça tıklatıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıvırcık saçlarımdan firar eden bir kaç tutamı sırtıma boylu boyunca uzanan örgüye uydurmaya çalışırken kapı yavaşça tıklatıldı. Aynadan bakışlarımı çekip kapıya döndüm. Her hangi bir emir beklemeden sadece geldiğini belli eden tıkırtının ardından kapı açıldı. 

Kalbimin ritmini her zaman değiştirmeyi bilen adam bu sefer kilometrelerce koşmuşum gibi hissettirecek kadar nabzımla oynamıştı. Bir kaç gün düzenli tıraş etmediği sakalları ve saçını nizami bir şekilde kesmişti. 

Onu tanıdığım günden bu yana giydiği keten gömlekleri, renkli tişörtlerinin aksine üstünde ona çok yakışan bir damatlık giymişti. Her zaman yakışıklıydı ama bizi resmi olarak birleştirecek nikah için giydiği damatlığıyla ayrı bir şıktı. 

Bir sergide gözüme takılan heykeli dikkatle inceleyip aklıma kazımak için attığım bakışları ona gösterdim. Bir daha eşi olmayacak bir günde nasıl göründüğü unutmak istemiyordum. Üstünde duran aksesuarlara kadar uzun uzun baktım. 

En sonunda gözlerini bulan bakışlarım, yeşilin tonlarının her birini tek tek gördü. Ben ona bakarken kapının önünden itibaren attığı iki adımla o da bana bakıyordu. Bakışları az önceki prenses hislerimi arttırmaya yetmişti. 

Onun bakışları da gözlerimde son bulduğunda benim gibi yaşaran irislerini gördüm. "Çok güzel olmuşsun İlaç hanım." Annemgilin gitmesinden kalan gözyaşlarımdan bir tanesi yanağımdan aktı. 

"Sizde çok şıksınız Miraç bey." Adımları aramızda olmaması gereken mesafeyi aşarak önüme gelmesini sağladı. Kusursuz görünümü eksik olan tablomu tamamlamak ister gibi yanımda yerini aldı. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İLAÇ FREKANSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin