1.bölüm
Her şey bir pazartesi öğleden sonra başlamıştı onun için. Hayatına hiç olmadığı hiç imkan vermediği şeyler girmişti.Annesiyle salonda oturuyordu genç kız. Bacaklarını duvara dayamış sırtı yerde annesiyle gelecekten konuşuyorlardı. Her şey o ana kadar güzeldi. Her şey tam istediği gibiydi.
"Bu sene yatak odasını değiştirmeyi düşünüyorum!"
Genç kızdan ses gelmiyordu.
"Nefes?"
Annesinin genç kıza seslenmesiyle genç kızın dikkati tekrardan annesine yoğunlaşmıştı.
Nefes "Efendim anne!"
"Beni dinliyor musun?"
Nefes "Şey... Hayır... Daldım biraz..."
" Ne düşünüyorsun?"
Nefes "Hiç. Öyle işte." Demesi üzerine genç kızın annesi başını sallayarak gülümsemişti. Nefes, bunun üzerine annesine baktı ve "Neden gülüyorsun?"diye sordu.
"Hiç canım. Bugün telefonun elinde değil de şaşırdım biraz."dedi.
Nefes'in annesi kızının sürekli telefonda mesajlaşmasından ya da konuşmasından nefret ederdi ama bu konuda kızına baskı yapmazdı. Annesine göre telefon Nefes'i annesinden koparıyordu.
Nefes "hım, şu mesele. Şey bugün canım telefonla ilgilenmek istemedi. Gözlerim ağrıyor."
Talu Hanım, başını sallayarak "Ben sana demiştim."dedi. Genç kız bunun üzerine "Anne, lütfen yine başlama olur mu? Hem onlar benim arkadaşlarım. Abim evlendiğinden ve Doruk,Fransa'ya döndüğünden beri yapayalnızım. Anıl desen o Ebru ile birlikte. Ben de sizden ayrı geçirdiğim o üç seneyi bu şekilde tamamlamaya çalışıyorum,ne olur anlasan sanki?"dedi. Talu Hanım "Ben onlarla görüşmene bir şey demiyorum ki zaten. Ya dışarıda ya da bizde görüşüyorsunuz ya da internet denen o merette."dediğinde Nefes "Anneeee!"diye söylendi gözlerini devirerek.
Talu Hanım "Bir dakika lütfen, izin ver sözümü bitireyim!" dedi.
Nefes "Peki. Devam edin lütfen Bayan Altun!"
Talu Hanım "Okulda birliktesiniz, dışarıda, evde ve internette. Sadece bu kadar çok ne konuştuğunuzu ya da konuşacak ne bulduğunuzu merak ediyorum?"dedi.
Genç kız yeşil gözlerini annesine çevirip muzip bir ifadeyle şunları söyledi.
Nefes "Siz kadınlar bir araya geldiğinizde ne konuşuyorsanız onu." Dedi omuz silkerek. Annesi inanamayan gözlerle başını kaldırıp kızına baktı. Ondaki değişik ruh hallerinin farkındaydı ve bu durum her defasında afallamasına neden oluyordu.
Talu Hanım "Anlamadım?"
Nefes "Evet,her şeyden bahsediyoruz.Bu sene üniversitede kim popüler,kim ne yapmış,nerede kimle görülmüş,moda,dersler. Tabi bir ucube gibi okulun yarı döneminde aralarına katıldığım için bana sorular da sormaktalar. Bazen onlara,'ııı üç sene boyunca bir ailenin elinde tutuldum ve özel dersler altında üniversite eğitimime başladım' demek istiyorum" dedi iç çekerek ardından gözlerini canlandırıp "Bizim sizden tek farkımız daha genç olmamız ve daha hırslı olmamız." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATTA AŞK VAR (ESMER SERİSİ -5)
RomanceÜzerine giymiş olduğu ince askılı, krem rengindeki yazlık elbisesiyle bahar gibi temiz ve cıvıl cıvıldı Nefes... Etrafındaki insanlarla konuşup, gülümserken onu izlemek en güzel görüntüyken kıskanç kalbimin beni ele geçiren tarafı tarifi imkansız bi...