2
Nefes, ne kadar zamandır uyuduğunu bilmiyordu ama uyandığında üzerine dikilen kömür karası gözlerden kaçamayacağını da biliyordu.Tepesinde dikilen Senem ona hemen hesap vermesini gerektiren meraklı bakışlar atıyordu.Nefes, içinde bulunduğu durumdan kurtulup hemen kendine geldi ve yatağında bağdaş kurup oturarak kafasını kaşımaya başladı.Senem ise sırtını dikleştirmiş,kollarını göğsünde kavuşturmuş ondan cevap bekliyordu.Nefes, bu sessizliğe bir son vermesi gerektiğini biliyordu.Ve öyle de yaptı.
Nefes "ne var Senem?"
Senem "Aynı soruyu benim sormam gerekmiyor mu?"
Nefes, tek kaşını havaya kaldırıp Seneme kızgın bir bakış attı.
Nefes "neler oluyor ya?"
Senem "Neler oluyor mu?Bugün emniyete babamın yanına gittim."
Nefes "eeee?"
Senem "eeessii.canım çok sıkıldı ben de senin numaranla uğraşmaya başladım."
Nefes ,Senemin neden böyle ters davrandığını anlamıştı.Lanet olsun!Ona ne diyecekti şimdi? Senem konuşmasına devam etti.
Senem "biliyorsun bizim hatlarımız polis hattı ve her yaptığımız yazdığımız ay sonunda eve doküman halinde geliyor.Elbette bunu sen de biliyorsun nasıl bilmezsin çünkü senin telefonunda aynı benim telefonumda olduğu gibi izleniyor.Peki izlenmesinin sebebi nedir?Dur..Dur ben söyleyeyim.Cem Garip oğlu gibi sapıkların varlığından uzak tutulmamız.Ama onun haricinde Altuğlu gibi bir sorunumuz olması öyle değil mi? Diye sordu.
Nefes,Senemin haklı olduğunu biliyordu.Cem Garipoğlu vakası tüm Türkiye'yi bayağı bir şoklamıştı.İnsanın kanını donduran bir olaydı ve Nefes'in ailesi Senemin ailesiyle birlikte kızlarını ancak böyle koruyabileceklerini düşündükleri için bu yola başvurmuşlardı.Ama diğer yandan Altuğlu meselesi de vardı tabi. Genç kız,gözlerini kısıp zor da olsa konuşmaya başladı.
Nefes "Sadece merak Senem!Merak işte!"
Senem öfkeliydi.Arkadaşına,kardeşine nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu.Ama doğru olan sözcükleri bulmakta da zorlanıyordu.Ne olursa olsun onu vazgeçirmeliydi.
Senem "Merak?O merak dediğin şeyle hayatından olabilirsin?O adamı tanımıyorsun bile?Sana zarar vermek isteyen sapık ruhlu biri olabilir?"
Nefes "bunu bilmediğimi mi sanıyorsun?"
Senem "öyleyse neden?"
Nefes "Bilmiyorum Senem!Yemin ediyorum bilmiyorum.Kendimi ilk defa bu kadar zinde ve iyi hissediyorum.Onunla konuşurken hem korkuyor hem de heyecanlanıyorum.Aynı anda farklı duyguları yaşıyorum."
Senem, arkadaşının gözlerindeki umut ışığını fark etmişti.Şimdi ne yapıp edip onu çıkmış olduğu yada çıkacağı bu yolculuktan vazgeçirmeliydi.Bunun sonunda aralarının bozulacağını da bilse bunu yapacaktı.Yoksa işler giderek daha da karışacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATTA AŞK VAR (ESMER SERİSİ -5)
RomanceÜzerine giymiş olduğu ince askılı, krem rengindeki yazlık elbisesiyle bahar gibi temiz ve cıvıl cıvıldı Nefes... Etrafındaki insanlarla konuşup, gülümserken onu izlemek en güzel görüntüyken kıskanç kalbimin beni ele geçiren tarafı tarifi imkansız bi...