4.BÖLÜM: BUZULLARA TUTSAK

5.5K 454 292
                                    


4. BÖLÜM: BUZULLARA TUTSAK

'Ağlama abla, göz yaşını silemeyecek kadar yorgunum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Ağlama abla, göz yaşını silemeyecek kadar yorgunum. Lütfen ağlama, sana sarılamıyorum bile.'

Bölüm Müziği: Tolgahan Tarıoğlu

;

Kanayan avucuma yüzümü buruşturarak baktım ve çadırım yerine deniz kıyısına yöneldim. Ayaklarım hala sıcaklığını koruyan kumlarda gezinirken elimin titremesi sinirlerimi bozuyordu.

'Baban seni hiçbir zaman sevmedi, sevmeyecek.'

Evet, babam beni hiçbir zaman sevmedi, sevmeyecekti de. Ben onun en büyüt nefretiydim, tıpkı benimde ona olan nefretim gibi. Benim babamın gözlerinde bana karşı hiçbir zaman sevgi olmadı, benim kalbim hiçbir zaman sevgi görmedi. Benim en büyük şansızlığım hem annem hem de babamdı. Bu gezegen, bu insanlar benim en büyük acılarımın ev sahibiydi.

Babasının gururu, babasının biricik prensesi olmamıştım. Ben babasının utancı, babasının sürtük olarak gördüğü kızıydım.

Benim ruhumu sevgi değil nefret büyütmüştü, benim ruhum acıya tutsaktı.

Kumların üzerine oturdum ve parlayan yıldızlara gözlerimi çevirdim. Öyle bir ihtişamla parlıyorlardı ki insanın bütün derdini tasasını söküp alabilirdi. Dudaklarım kıvrıldı.

Ben insan değildim, ben babamın canavar lakabına bile sığdıramadığı varlıktım.

Gözlerimi yumdum ve titreyen ellerimin durmasını bekledim, durmadı. Ne titreyen elim ne de kalbimin sızısı dindi.

Derin nefesler alıp sakinleşmeye çalıştım. Düzgün nefes bile alamıyordum, göğsüm titriyordu.

Birinin ayak sesleri kulağıma dolarken gözlerimi araladım ve yanıma çömelen Ryan'a baktım.

"Üzgünken hiç çekilen birisi değilim Ryan, sana tavsiyem uzaklaşman." Dedim ve hırçın denize döndüm.

"Bu defa söylenenleri takmayacak olan taraf benim Catherina." Deyip bana Glor uzattığında istemsizce gülümsedim. Glor kuvvetli bir alkoldü. Gloru elinden aldım ve dudaklarıma götürüp büyük bir yudum aldım.

"Biliyor musun biz Sirenler üzüldüğümüzde okyanusun en derinine iner ve orada şarkı söyleriz. Bu o kadar kuvvetli bir şarkıdır ki normal insanların kulak zarını patlatabilecek kadar güçlüdür. Fazla maruz kalındığında ise yok eder."

Deyip Glordan bir yudum aldı.

"Bizim şarkımız acılarımıza son vermezdi ama en azından rahatlatırdı. İnsanın üzerindeki bütün yükü kısa bir sürede olsa omuzlarından alabilecek kadar tesirli." Alayla güldüm.

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin