Satır aralarına yorum yazmayı unutmayınn.
Bölüm Müziği: You Should See Me In A Crown
13.BÖLÜM: ÖLÜM KIZILI!
'Geşmiş bir felakete üzülmek, bir yenisini davet etmenin en emin yoludur.'
~William Shakespeare-İYİ OKUMALAR!-
Boynuma değen dudaklar ince yol çizerek göğüslerime doğru bir yol alırken iri elleri belimi daha sıkı kavradı, dokunuşları tenimi yakarken başımı geriye doğru attım ve dokunuşlarını daha da net hissetmeye çalıştım.
Dolgun dudakları tenimi çekiştirip bırakırken bakışlarını bana çevirdi.
"Elinde bir buz sarkıtı oluştur." Dediğinde kaşlarım havalansa da dediğini ikiletmedim ve elimi havaya kaldırıp bütün soğukluğun elimde toplandığını ve birleştiğini hayal ettim. Elimde kalın ve uzun bir sarkıt oluştuğunda Darel'in dudaklarında bir sırıtış belirdi.
"Onu bana ver şimdi." Buz sarkıtını bana uzattığı avucunun içine bıraktım. Elinde biraz evirip çevirdikten sonra havuzun taşlarının üzerine bıraktı ve böylece su onu eritmedi.
"Uslu bir kız ol ve sana ne dediysem onu yap." Dediğinde dudaklarımda arsız bir sırıtış oluştu.
"Tamam." Beni yavaşça kucağından indirdi ve buzun yanına, taşların üzerine oturttu. Sıcak su bedenimde damla damla haline gelirken elleri yavaşça bacaklarımı okşadı.
"Bacaklarını aç." Dediğinde dudaklarımda küstah bir sırıtış oluştu.
"Bana karşı dominant mı olacaksın?" Dediğimde sırıttı.
"Sadece seni becerirken." Dediğinde keyifle öne doğru eğildim.
"Yani her zaman." Eli boynumu kavrayıp sertçe kendine çekerken dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve sertçe canımı yakarak dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.
"Şimdi, bacaklarını aç." Biraz geriye çekilip bacaklarımı yavaşça araladığımda menuniyetle gülümsedi, tam karşımda suyun içinde duruyordu. İştahla bedenimi süzerken elini buz sarkıtını aldı.
"Buzu seviyorsun, eminim bunu da seveceksin." Dediğinde olayı kavrayamadım ve kaşlarım hafifçe çatıldı. Baş parmağını sarkıtın sivri tarafına dokundu ve yavaşça okşadı. Buz elinin altında erirken sivri tarafı oval bir hal aldı.
"Hazır mısın?" Deyip ne tepki vereceğimi beklemeden kadınlığıma yaklaştırdığında gözlerim irileşti.
"Yok artık!" O şeyle, yani sarkıtla düşündüğüm şeyi yapmayacaktı değil mi? Darel'in dudaklarında çapkın bir gülümseme belirdi.
"Şt, korkma. Sadece küçük bir deneyim." Dediğinde gözlerim daha da irileşirken buz sarkıtını yavaşça kadınlığıma değdirdi. Bedenim anında yay gibi gerilirken alt dudağımı ısırdım, soğukluk yüzünden bacaklarımı birbirine bastırmak istesem de bu dürtüyü engelledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)
Fantasy|+18| BİTTİKTEN SONRA DÜZENLENECEK "Çektirdiğin acıya rağmen taştan yüreğim hâlâ seni arzuluyor... ama biliyorum ki sen bana yasaklısın. Yasaklı elmanın Hava ile Adem'e yasaklı olduğu gibi sende bana yasaklısın Lilith... ve ben yasaklı olanı delice...