36.BÖLÜM: KİN VE TUTKU+18

2.6K 168 100
                                    


36. BÖLÜM: KİN VE TUTKU +18


'Bakışlarında kin vardı,
saf kin.'

vanitas0910  O çok istediğin, haftalardır beklediğin bölüm geldi 🤍

"Seviş benimle.”

sesinin o hoş tınısıyla beraber bana sunduğu teklif dilimin tutulması için yeterliydi. Karanlığın, kötülüğün Lordu arzuyla yanmış gözleriyle cevabımı bekliyordu.

Şişmiş dudakları, arzuyla yanan gözleriyle benden hamle bekliyordu. Dudaklarım kıvrıldı, bu soruyu, isteği uzun zamandır bekliyordum ve sonunda alacaktım.

Konuşma ihtiyacı duymadım, kanayan dudaklarımı beni isteyen dudaklarıyla buluşturdum. Uzun zamandır istediği şeyi ona veriyordum, bunu ondan Çok ben istiyordum çünkü buna ihtiyacım vardı. Onun dokunuşlarına ihtiyacım vardı.

Dudakları çölde susuz kalmış bir avcı gibi sert, tutku doluydu. Dişler dudaklarımı ezerken birden açlığını çektiğim dudaklarını çekti, şaşkınlıkla bu hareketini izlerken odanın bir köşesinde ateş yanmaya başladı, bu şömineydi.

Şömine harlanmış ateşle yanarken yatağına üstünde dizlerinin üzerinde durmaya başladı. Hala ona çatık kaşlarla baktığımda çenemi okşadı.

“Kemerimi çöz.”

Kaşlarım gevşerken ellerimi yavaşça kemerine yerleştirdim ardından yavaş hareketlerle kemerini çözmeye başladım. Bu kadar yavaş oluşuma kaşlarını çatsa da ses çıkartmadı.

Kemerini belinden ayırdığımda tek fark edebildiğim önündeki şişlikti. İşim bittiğinde ellerimin arasında ki kemeri aldı.

“Arkanı dön.” Sözlerini ikiletmeden yerine getirdim, ona arkamı döndüm ve yatağın ihtişamlı başlığıyla bakışmaya başladım.

İlk bir kaç saniye parmakları belimde dolandı ardından ani, beklemediğim bir hareketle ensemden tutup başımı hızlıca yastığa bastırdı, belimde ki eliyle kalçamı iyice havalandırdığın da ne yapacağını anlamış bedenimde ki yanmayla onu beklemeye başlamıştım. Küçük yastıklarından birini kasıklarımın altına yerleştirdi.

Kalçalarım şu an tam anlamıyla kasıklarıyla birleşmiş durumdaydı, aradaki kumaş parçalarına rağmen onu çok net hissediyordum. Kalçalarımı yavaşça okşadı ardından onları örten kumaşı tenimden yırtarak attı.

Kasıkları kalçalarımdan ayrıldığında yüzümü buruşturdum, onu hissetmek istiyordum. Şöminede yanan odunların sesleri odayı daha erotik bir hale sokarken Karlain’ın ellerini kalçalarımda hissettim tekrar. Ardından uzun zamandır içimde istediğim sertliğini kalçalarımda hissettim.

“Hazır mısın prenses?”

Bir eli saçlarımı kavrarken ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesimi dudaklarımdan dışarıya bıraktım.

“Hazırım.” Sözlerimin üzerinden bir saniye dahi geçmeden o kadar ani ve sert bir şekilde kendini içine itmişti ki anın verdiği duygu fırtınası ile dudaklarımdan büyük bir çığlık kaçtı. O kadar dolu hissediyordum ki dudaklarımı kapatmıyordum.

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin