11.BÖLÜM: PARÇALANMIŞ YEMİNLER!
Bölüm Müziği: Cem Adrian Zincir-İYİ OKUMALAR!-
...
Elimdeki pusulaya baktım, bu pusulanın tek bir ucu vardı ve oda durmadan dönüyordu. Başka birinin elinde olduğunda pusula asla dönmezdi, sabit bir şekilde dururdu. Benim ellerimin arasında hareket ediyordu çünkü ben bir Ruh Bükendim.
"Her şey hazır olduğuna göre Varisi çağırabiliriz." Barış Tanrısının dedikleriyle bakışlarımı pusuladan çekip onlara çevirdim. Herkes endişeli ve bir o kadar da heyecanlıydı.
Fazla aptallardı, çok fazla.
Kolonlardan birine yaslanmış ifadesizce onları izliyordum. Çok geçmeden herkes yerini almıştı.
"Baykuşa Catherina'nın infaz edileceğini söyle." Barış Tanrısının dedikleriyle koruma anında onu onaylamış ve Taht odasından çıkmıştı. Bir kaç dakika geçmişti ki kulenin etrafındaki beyaz bulutlar rengini siyaha bırakmıştı.
Etraf birden kararırken duygusuzca olan biteni izliyordum, sanki buna ben sebep olmamışım gibi.
Çok geçmeden taht odasının ortasında siyah bir sis belirdi. Ve ardından onun varlığını, onun sıcaklığını hissettim. Belki aramızda mesafe vardı ama yine de onu hissetmiştim. Buradaydı, öldürüleceğim düşüncesiyle.
Sisler dağıldığında bakışları direk bende durdu. Gözlerindeki endişeyi fark ettim, ama çok geçmeden yerini ifadesizliğe bürüdü.
Anlamıştı, ona ihanet ettiğimi anlamıştı.
"Biricik sevgilin sana ihanet etti." Işık Tanrıçasının dedikleriyle gözlerinde hayal kırıklığı oluştu ve bunu sadece ben anladım. Çok acıydı, beni tanıyamaması çok acıydı. Beni tanıdığını söylemesine rağmen sanki ilk defa bu yüzümü görüyordu.
"Sen mi sesini kesersin ben mi dilini koparayım?" Işık Tanrıçasına dedikleriyle Tanrıça sinirle önüne döndü.
"Bu duvarların arkasında senin gücünü emen çiçek var. Daha doğrusu her yerde." Barış Tanrısının dedikleriyle Darel'in bakışları bana ardından Buz Lorduna döndü. Ne yapacağını anladığımda elimdeki pusula yerle buluştu. Odada duyulan sesle herkes bana dönerken öne doğru bir adım attım.
"Aklından bile geçirme Darel!" Sinirle tısladığımda Darel'in alaylı bakışları bana döndü. Şu an gözlerindeki tek duygu saf öfkeydi. Buz Lordu başına gelecekleri biliyordu ve ifadesizce Darel'i izliyordu.
"Sözümün arkasındayım ben Catherina." Sesi kutuplardan bile soğuktu. Sinirle üzerine yürüdüm.
"Deneme bile!" Buz Lorduna zarar vermesine izin veremezdim, daha oyunun başındayken bunu yapmasına izin veremezdim. Darel'in sinirli bakışları bana dönerken elini havaya kaldırdı.
"Önüme çıkma Catherina!" Elinde oluşan siyah top doğrudan üzerime gelirken bedenim kaskatı kesildi. Bana beni öldürebilecek bir enerji topu atmıştı, küçüktü ama bu bile beni öldürmeye yetebilirdi.
Siyah enerji topu hızla üzerime gelip bedenime çarparken enerjinin etkisiyle bedenim savruldu ve duvara sertçe çarptı.
O kadar sert bir şekilde çarpmıştım ki duvarda bir göçük oluşmuştu, bedenim yere düşerken kırılan taşlardan bazıları üzerime düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)
Fantasy|+18| BİTTİKTEN SONRA DÜZENLENECEK "Çektirdiğin acıya rağmen taştan yüreğim hâlâ seni arzuluyor... ama biliyorum ki sen bana yasaklısın. Yasaklı elmanın Hava ile Adem'e yasaklı olduğu gibi sende bana yasaklısın Lilith... ve ben yasaklı olanı delice...