16.BÖLÜM: VEDA BUSESİ

4.1K 370 270
                                    

16.BÖLÜM: VEDA BUSESİ!


Bölüm Müziği: Söyleyemedim...

Satır aralarına yorum bırakmayı unutmayın.

-İYİ OKUMALAR-

Daha çocukken annem beni eğitimlere sokardı, ama bu eğitimler fiziksel acıdan çok ruhsal acıyı artırmak içindi.

13 Yaşındayken taciz kelimesini duyduğumda hiç bir duygu hissetmezdim. Çünkü o acıyı tatmamıştım, tacizin ne hissettirdiğini bilmezdim. Ama şimdi, şimdi çok şey hissediyordum.

Korku, tiksinti ve çaresizlik...

Daha fazlası olacak düşüncesiyle korkuyu, kendimi koruyamadığım için tiksintiyi ve kendimi kurtaramayacağım düşüncesiyle çaresizliği tatmıştım...

Küçük bir odada benden bedensel olarak güçlü 10 adamla yapayalnız bırakılmıştım ve beni bırakan kişi bizzat öz annemdi...

En acısı annemin yapması değildi, en acısı odada bulunan camın ardından beni izliyor oluşlarıydı.

Küçük bir kızın hayatını böyle iğrenç bir şekilde mahvetmek çok kolaydı onlar için.

Şimdi ise herkesin nefretle anıp korktuğu bir kadına dönüşmüştüm.

İlk cinayetimi 13 yaşında işlemiştim, o odadan çıkabilmemin tek yolu o adamları öldürmekti...

Ellerim kana bulanmıştı, her geçen yıl o kan büyümüş ve bütün bedenimi kaplamıştı...

Düşüncelerimle başımı iki yana salladım ve yılanın pullu derisini okşadım.

Darel ve adını daha bilmediğim babası durmuş ne yapacağımı beklerken yavaşça yılanın kulağıma eğildim. Şu an başının üzerindeydim ve derisinde ki çıkıntılara tutunmuştum.

"Bastıkları toprağı küle dönüştürmeye hazır mısın?" Yılan tısladığında gülümsedim.

Canım yanıyordu, bunun tek sebebi Darel'di. Her ne kadar yaptılarına bir bahane, bir neden arasam da asla başarılı olamıyordum.

Ama bir nedeni vardı, bunu biliyordum. Beni üzen bir diğer şey değip değmeyeceğiydi...

Ya kalbimi bu denli parçalamasının sebebi basit bir şey ise? Ama bunu belli ederdi, ederdi değil mi?

Kalbimde yer edinmeye başlamışken, daha yolun başındayken bana ihanet etmezdi değil mi?

Aklını kullan, senin kişiliğin onun kişiliği. Sen sevdiğin adama bunları söyler miydin? Yüzyıllardır beklediğin adamın kalbini kırar mıydın?

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin