24.BÖLÜM: KÖTÜLÜĞE BULANMIŞ KALPLER

2.4K 303 217
                                    


24.BÖLÜM: KÖTÜLÜĞE BULANMIŞ KALPLER!

'Sevdiğim adam sevdiği kadın için beni harcamıştı, uğruna herkesi karşısına almış olan beni feda etmişti...'

Bölüm müziği: Kalbim Çukurda

Uzun bölüm için sınır: 300 Yorum, 220 oy.

Eğer gelirse uzun bölüm gelecek. Ve satır aralarına yorum yazmayı unutmayın.

Multimedya Catherina'nın iç sesi.

-İYİ OKUMALAR-

İntikam için ne kadar ileri gidelirdim?

Sonuna kadar, intikamımı almak sonuna kadar savaşacaktım. Ölen duygularım için, çocukluğum için, sarışınım için ve en önemlisi hayatım için alacaktım bu intikamı.

Lucas yavaşça yanıma yaklaşırken yüz ifadesi içimin burkulmasına sebep oldu. Kaybettik der gibi bakıyordu, evet kaybettik. Ama tek kaybeden biz olmayacaktık.

"Gözlerin... Gözlerin çok farklı bakıyor Catherina." Gülmek istedim ama gülemeyecek kadar yorgun hissediyordum.

Ruhumun aynası olan gözlerim, yıkılan umutlarımın enkazıyla sönmüştü.

Yanıma geldiğinde kızaran gözlerini fark ettim. Üzülüyordu, benim için üzülüyordu çünkü içimde kalan son umut kırıntılarını Yıkım Seremonisi eşliğinde kaybettiğimi biliyordu.
Hiçbir şey demedi, ne hesap sordu ne de bağırıp çağırdı.

Sadece sarıldı... O güven veren kollarıyla sıkıca bedenimi sardı.

Bedenim sanki bunu bekliyormuş gibi yüklerinin altından çıkıverdi ve o güven verici kollarına atıldı. O güzel kokusu burnuma dolarken hafif çilek kokusunu da alabiliyordum.

Gözlerimden bir yaş düşerken başımı boyun girintisine yerleştirdim. Göz yaşlarım boynunu ıslatırken bir eli saçıma çıktı ve yavaşça okşadı.

'Bizim ruhlarımız birbirine bağlı.'

Bizim değil, sen ve Melani'nin ruhu birbirine bağlıydı. Beni değil Melani'yi öpüyordu, bana değil Melani'ye dokunuyordu.

Onun merhameti ve aşkı bana değil Melani'yeydi. O beni değil Melani'yi seviyormuş, o hiçbir zaman beni sevmemişti ki. Ben sadece aşkları uğruna feda ettikleri biriydim.

Sanırım en çok bu canımı yakıyordu. Sevdiğim adam sevdiği kadın için beni harcamıştı, uğruna herkesi karşısına almış olan beni feda etmişti...

Küçük bir göz yaşı beraberinde onlarca göz yaşını getirirken ağlamalarım hıçkırıklara dönüştü. Bedenimi saran kollar daha da sıklaştı.

Sanki dış dünyadan beni korumak istiyor gibiydi, kendini alacağım her darbenin önüne atıyor ve beni kötülükten korumak istiyor gibiydi.

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin