20.BÖLÜM: ATEŞ VE BARUT1+18

5.7K 293 126
                                    


20.BÖLÜM: ATEŞ VE BARUT +18


NOT: CİNSELLİK İÇERİR RAHATSIZ OLANLAR BÖLÜMÜN BAŞINI OKUYUP ÇIKSIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NOT: CİNSELLİK İÇERİR RAHATSIZ OLANLAR BÖLÜMÜN BAŞINI OKUYUP ÇIKSIN


-İYİ OKUMALAR-

Yüzünü okşayan elle yerimden kıpırdandım.

"Yavrum, uyan hadi." Darel'in sesi sanki kilometrelerce uzaklıktan geliyordu.

"5 dakika daha." Desemde Darel pes etmeyip seslenmeye devam etti.

"Catherina eğer biraz daha uyursan seni başka türlü uyandırmak zorunda kalacağım." Dediğinde dudağımın kıvrılmasına mani olamadım. Darel bunu fark etmiş olacak ki eli yavaşça bacaklarıma gitti.

"Kalkmayacağına emin misin?" Kulağımın dibinde duyduğum sesiyle kendimi biraz daha ona doğru ittim.

"Yaramaz bir çocuk gibisin." Kulağıma fısıldadıklarıyla kıkırdarken eli bacaklarımı yavaşça okşadı.

"Uyan hadi, sana küçük bir sürprizim var." Dediğinde tek gözümü açtım.

"Ona sonraya bırakıp sevişsek mi? Malum bir kaç gündür ne bir erkeğe yavşadım ne de seviştim." Kaşları birden havalandı.

"Libidosu tavan olan sen kimseye yavşamadın, hemcinsine bile?" Soru soran sesiyle onu başımla onayladım ve gözlerimi kapattım.

"Fırsat mı oldu? İki günde belamı siktiler," Darel boynuma bir öpücük bıraktı.

"Ağzını bozma," Tek omzumu silktim ve ona döndüm. Gözleri gözlerimden dudaklarıma kayarken söze girdim.

"Darel, Karlain senin neyin oluyor tam olarak?" Alakasız sorumla Darel bir müddet daha dudaklarıma baktı ve gözlerini gözlerime çıkarttı.

"Karlain Karanlığın Lordu ve Tanrısı. Bende varisiyim." Umursamaz sesiyle biraz daha göğsüne sırnaştım, Darel bu halime güldü.

"Ya karanlığa hükmeden başka biri çıkarsa?" Dediğimde elini kızıl saçlarıma daldırdı ve yavaşça okşadı.

"Çıkamaz, ancak benim bir çocuğum olursa çıkabilir." Kaşlarım çatıldı. Karlain'ın çocuğu olursa karanlığı kontrol edebilirdi.

"Karlain'ın çocuğu peki?" Dediğimde derin bir nefes aldı. Karlain'dan söz etmek hoşuna gitmiyordu.

"Onun çocuğu olamaz, Kehanetten bir tek biz etkilenmedik. Oda etkilendi, ve bu Kehanet yüzünden ne çocuğu olabilir ne de bir kadına aşık olabilir."

Gözlerim irileşirken yutkundum. Çifte acı olmalıydı, hiç aşık olmamayı atlatabilirdi ama çocuğunun olmaması... Bu berbat bir şey olmalı.

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin