8.BÖLÜM: UNUTULMUŞ RUHLAR!
Bölüm Müziği: Expirience'Bu kadar basit bir görevde ölen bir kızın soy ağacımda yeri yok.'
-İYİ OKUMALAR -
Atlarımız kampa yaklaştığında yavaşlamaya başladı, kamp görüş açımıza girdiğinde Profesör ve Üvey kardeşim Nick hararetli hararetli bir şey konuştuklarını gördüm. Kaşlarım çatılırken yanlarına yöneldik, bizi fark ettiklerinde susup bizi beklemeye başladılar. Bu sessizlik iyi şeylere alamet değildi.
Atlar yanlarında durduğunda çevik bir hareketle indim ve atın kayışlarından tuttum.
"Bir sorun mu var?" Dediğimde Profesör yüzünü buruşturdu. Nick bile gergin duruyordu.
"İki gün sonra Kızıl Hilal var." Diyen Nick ile kaşlarım çatıldı, Profesör konuyu açıklamak için söze girdi.
"Kızıl Hilal sadece iki defa ortaya çıktı: Karanlığın Varisinin doğuşunda, Karanlığın ve Aydınlığın savaşında, üçüncü çıkış ise," Bu defa ben tamamladım onu.
"Kehanetteki kadın ve Karanlığın Varisinin aynı toprağa adım atıp karşılaşmasında sonra çıkacaktı ve bu Aydınlık ile Karanlığın son savaşının habercisi." Dudaklarım benden bağımsız dedikleriyle Profesör ilk şaşırsa da beni onayladı.
"Aynen öyle, Kızıl Hilalin çıkışından sonra savaşın ne zaman çıkacağı belli değil. Söylenene göre denge tamamen bozulduğunda bu savaş çıkacak." Bu demek oluyor ki bütün gezegenlerin sonunu belirleyecek bir savaş çıkacak ve bunun asıl sebebi benim var olmam. Eğer ben doğmasaydım veya ölseydim bu kehanet gerçekleşmeyecekti. O zamanda bütün eğlence kaçmış olacaktı.
"Denge nasıl bozulacak ki?" Mia'nın dedikleriyle Profesörün bakışları saniyeliğine bana değdi.
"Karanlığın çocuğu doğduğunda."
Benim çocuğum olduğunda. Tamam ya daha varmış savaşa, şahsen çocuklardan haz eden biri değilim. Kolay kolay doğurmam ben o çocuğu. Umarım.
"İyi de çocuk o gücü kaldıramaz ki, karanlığı Darel'den başka hiç kimse içinde barındıramaz." Diyen Mia ile Profesör alayla güldü.
"Bu kadar aptal olma, Varis doğmadan öncede aynı şeyler söylendi. Ama bak şu an yanı başımızda karanlığa hükmediyor." Dediğinde Mia bozulmuş olacak ki dudaklarını içe doğru kıvırdı ve bakışlarını başka yöne çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)
Fantasía|+18| BİTTİKTEN SONRA DÜZENLENECEK "Çektirdiğin acıya rağmen taştan yüreğim hâlâ seni arzuluyor... ama biliyorum ki sen bana yasaklısın. Yasaklı elmanın Hava ile Adem'e yasaklı olduğu gibi sende bana yasaklısın Lilith... ve ben yasaklı olanı delice...