25. BÖLÜM: ŞEYTANIN ATEŞTEN YÜREĞİ'Aşk, masallarda anlatılanın aksine çok acı vericiydi.'
NOT: İtalik yazılan yerde anlatılanlar değiştirilip yazılmıştır, buna göre okuyun lütfen.
Satır aralarına yorum yazmayı unutmayın.
Bölüm beni destekleyen biricik BerraTASHAN hitaben yazılmıştır.
-İYİ OKUMALAR-
Hayatımı bitiren adam tam arkamdaydı, adımlarının seslerini duyuyordum. Bir zamanlar müptelası olduğum kokusu, enerjisi odamı sarmıştı ve artık bana nefes olmak yerine nefesimi kesiyordu.
Elimde ki yüzüğü avucuma bastırdım. Kalbim ritmini bozarken yavaşça ayağa kalktım ve yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim. O sahte gülümsememi bile hak etmiyordu, o hiçbir şeyi hak etmiyordu.
Onun aşk dolu sandığı gülümsemem sonu olacaktı.
"Şimdi mi aklına geldim Darel?" Deyip arkamı döndüm. Sesim aşk doluydu, altında yatan kini anlayamazdı. Karşımdaydı şimdi, biz hep karşı karşıyaymışız ve ben bunu şimdi fark ediyordum.
Yüzünde bir gülümseme oluştu, içten değildi. Bir şeyler ters gitmiş olmalıydı. Bir gün önce olan halim buna üzülebilirdi.
Gerçi üzülüyordum, sonuçta onu sevmiştim. Belki kendi irademle değildi ama sevmiştim ve insan sevdiğine kıyamıyordu.
Ama o sana kıydı.
Kıydı, çünkü onun sevdiği ben değildim.
Onun sevdiği Melani'ydi...
Sahi, beni hiçbir zaman sevmemişti değil mi? Sevmediği gibi kimsenin de sevmesine izin vermemişti.Her şeye direnen kalbim buna direnemiyordu, ağırdı. Hem de çok ağırdı.
Yüzünü inceledim. Hep sevgiyle bakan gözleri benim için değildi, dokunuşları ve sözleri Melani'yeydi.
Bana ait olduğunu düşündüğüm her şeyi Melani'ye aitti.O öptüğüm dudaklar hiçbir zaman bana ait olmamıştı, o dudaklar hiçbir zaman beni öpmemişti.
"Güzelim," Güzelim Melani.
Tam dibimde durduğunda eli belimi buldu. Midem iğrentiyle kasılırken bir elini yavaşça yanağıma yerleştirdi.Bana dokunurken çok nazikti, keşke bu dokunuşlar, bu sevgi gerçekten de bana karşı olsaydı.
Ama değildi, şu an üzerine atlayıp hesap sormayı her şeyden çok istiyordum. Kalbine bıçak saplayıp 'Acıdı mı sevgilim?' Demek ve o bıçağı döndürmek istiyordum.
"Bir sorun mu var?" Sesime yerleştirdiğim endişe onu inandırmıştı. Geçecekten Melani'nin yanına geldiğinde zihni duruyordu. Melani... Darel'in biricik aşkı Melani.
Sözler bir bıçaktan bile keskindi.
"Hayır, hayır güzelim. Sorun yok." Bunu kendisini inandırmak için söylüyordu. Bunun farkındaydım. Ellerimi göğsünün üzerine koydum ve o gözlerine biraz daha bakmamak için başımı göğsüne yasladım.
Gözlerime baksaydı anlardı. İçimde nasıl fırtınaların koptuğunu, intikam ateşiyle nasıl yandığımı... Her şeyi anlardı.
Kolları bedenimi sarmalarken ellerimin altında hızlanan kalbiyle gözlerimi yumdum ve kendime defalarca tekrar ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)
Fantasy|+18| BİTTİKTEN SONRA DÜZENLENECEK "Çektirdiğin acıya rağmen taştan yüreğim hâlâ seni arzuluyor... ama biliyorum ki sen bana yasaklısın. Yasaklı elmanın Hava ile Adem'e yasaklı olduğu gibi sende bana yasaklısın Lilith... ve ben yasaklı olanı delice...