2.BÖLÜM: "ÖLÜM KEHANETİ!"

6.9K 497 415
                                    

2.BÖLÜM: "ÖLÜM KEHANETİ!"

'Unutma; bazen en büyük yalan insanın gözlerinde gizlidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Unutma; bazen en büyük yalan insanın gözlerinde gizlidir.'

🕊️

Tam karşımda yatağın sonunda durmuş bana hırlayan kurt, daha doğrusu kurt kılığına girmiş Karanlığın Varisi vardı. Etrafından yükselen o karanlık bulutlar yetmezmiş gibi gözlerinden çıkan alev onun doğaya aykırı bir varlık olduğunu söylüyordu.

2 Metreden uzun ve büyüktü, her an saldıracak gibiydi. 

"Pabucumun Varisi gelmiş, ne o insan olarak çıkmaya koktun mu?" 

Korkmuyordu, o insan hali ile kurttan daha tehlikeliydi. Bana doğru hırladığında elimi havaya kaldırdım ve alayla sırıttım.

"Emin ol, senin karanlığın benim buzullarım kadar güçlü değil." Elimde oluşan hava akımından sonra mavi parıltılar belirdi, bir ateş gibi hafif yükseliyor sonra ise yok oluyordu. Kurdun bakışları yavaş yavaş elimde ki pırıltılara gitti, dudaklarının kıvrıldığına şahit olmuştum. Bakışlarım aya giderken önünü kaplayan karanlık bulutlarla kaşlarım çatıldı.

Bunlar normal bulutlar değildi.

Bakışlarımı tekrar ona çevirdiğimde dudaklarımdan şunlar firar etti.

"Siktir!" 

Evet, bu durumu özetleyecek tek şey koca bir siktirdi. Niye mi? O kurt gitmiş yerini bir adama bırakmıştı. Uzun bedeni ile tam karşımda ifadesizce duruyordu ama kıvrılan dudaklarını kolaylıkla fark edebiliyordum. Fazlasıyla yapılıydı, bedenim onun yanında bir dal gibi kalırdı.

Bedenimi süzmeye başladığında kaşlarım çatılırken bakışları ısırdığı yerde kaldı.

"Ateş Lordunun biricik kızı Catherina Nicholson, aynı zamanda Buz Lordunun tek Varisi." 

Sesinde ki alayı anında sezmiştim, koca fiyaskoydu bizim aile sorunlarımız. Ateş lordunun kızı Buz Lordunun Tek Varisi çıkmıştı, Krallık içinde iç savaşlar çıkmış ve halk büyük bir bataklığa saplanmıştı.

5 Yaşında bir ülkeyi batırıyordum. 

"Sende Karanlığın tek Varisisin." Dediğimde sesimde ki alay bakışlarını gözlerime çevirmesine ve ifadesizce yüzüme bakmasına sebep oldu. Siyah gözleri kısılırken başını hafif yana yatırdı.

"Fazla cüretkârsın, küçük Varis." Küçük varise yaptığı imayla kaşlarım çatılsa da sırıttım.

"Demek ki elimde güç var ki bu kadar cüretkârım." Dememle dudaklarında küçük bir sırıtış oluştu. Ona baş kaldırıyordum ama bu onu sinirlendirmek yerine keyiflendiriyordu.

YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin