7.BÖLÜM: KİN KOKULU DUDAKLAR!
-İYİ OKUMALAR!-
...
Darel küfürler eşliğinde kendine Glor doldururken sinirden köpürüyordu resmen. Eğer burada olmasaydım yüksek ihtimalle kızıl deriliyi sadece kaleden atmakla kalmayacaktı, öbür tarafa postalayacaktı. Yani bu sinir bunu açıklıyordu.
"Piç kurusu, gel desek gelmez." Sinirle bir şeyler mırıldanırken yatağına yöneldim ve siyah ipek çarşafların üzerine oturdum. Elimi üzerine gezdirdikten sonra söze girdim.
"Fazla tepki veriyorsun. Ayrıca karısının çiçeklerini ezmişsin." Dediğimde bana döndü ve elindeki bardağı dudaklarına götürmeden önce söze girdi.
"Bir dahakine ezmek yerine kökünden kopartacağım. Hatta o kırmızı gözlerini oyup karısına çiçek fidanı diye yollayacağım." Söyledikleri gözlerimin irileşmesine sebep olurken söze girdim. Çok güzel hobileri vardır Darel'in, mesela göz oyup fidan niyetine yollamak.
"Ya da bana varoş diyen ağzını yırtabilirsin, eminim karısının hoşuna gidecektir." Dediğimde bunu duymayı beklemiyordu, eh biraz sadistçe düşüncelerim var.
Ateş Lordunun elinde büyüdüğümde istemsizce bu düşüncelere meyilli oluyor. Aylarca zindanda işkence gördüğünüzde ve başkalarının işkencesine katıldığınızda hayal gücünüz daha da gelişiyor bu konuda.
"Kehanette bahsedildiği gibi değilsin, Küçük Varis." Dediğinde ona anlamayarak baktım. Bir kere ben çok güzelim, mükemmelim. Olmama gibi bir durum söz konusu bile değil.
"Ne demek istiyorsun?" Meraklı sesimle yaslandığı yerden doğrulup yanıma yürümeye başladı, tam önümde durduğunda kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Kehanette bahsedilenlerle yola çıkarsak senin masum, saf, iyi kalpli bir kadın olman gerekiyor." Bu defa önümde çömeldi ve yüzüme düşen kızıl tutamları tutup parmağına doladı.
"Ama sen öyle değilsin. Saf değilsin, insanların ne niyetle yaklaştığını anında anlayabiliyorsun. İyi kalpli değilsin çünkü bunun yıkımdan başka hiçbir şey getirmediğini biliyorsun." Dediğinde şaşkınlıkla ona baktım. Beni tanıyabileceği kadar yakın olmamıştık ki, o kadar diyalog bile geçmemişti aramızda.
"Beni iyi tanıyabilecek kadar yakın değiliz seninle." Dediğimde dudakları kıvrıldı, saçımı kulağımın arkasına sıkıştırırken elini tenimden çekmeden boynuma indirdi ve yavaşça baş parmağıyla okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKIM SEREMONİSİ SERİSİ (+18)
Fantasía|+18| BİTTİKTEN SONRA DÜZENLENECEK "Çektirdiğin acıya rağmen taştan yüreğim hâlâ seni arzuluyor... ama biliyorum ki sen bana yasaklısın. Yasaklı elmanın Hava ile Adem'e yasaklı olduğu gibi sende bana yasaklısın Lilith... ve ben yasaklı olanı delice...