Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 5 - Lᴇᴍʙʀᴀɴᴄ̧ᴀs

37 9 50
                                    

❥︎ 🄰🅅🄸🅂🄾 ⌫

Essᴇ ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ ᴘᴏᴅᴇ ɢᴇʀᴀʀ ɢᴀᴛɪʟʜᴏ.

❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ❤︎

            Asʜᴜʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ғᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ, Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴇ Vᴇʟᴘɪx ᴀᴏ ᴠᴇʀᴇᴍ. Aᴄʜᴀʀᴀᴍ ᴀǫᴜɪʟᴏ ʜᴏʀʀɪ́ᴠᴇʟ, O  Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴄʜᴏᴜ. Asʜᴜʟᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ᴀᴍɪɢᴏ, ɴᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴏᴜ ǫᴜᴇ ᴏ Dᴇᴜs ᴇʟғᴏ ғᴏssᴇ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ.

              O Dᴇᴜs ʟᴏɢᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴀᴘᴇʀᴛᴀʀ ғᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ ᴅᴀ́ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ғᴀᴅᴀ.

                Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ, ᴠɪᴜ Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴄᴀɴᴛᴏ. Eʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʀɪɴᴅᴏ ᴇ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏʟʜᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴅᴏʀ ᴅᴀ ғᴀᴅᴀ.

               O Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴠᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴀ ᴀǫᴜᴇʟᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ʟᴏɢᴏ ғɪᴄᴏᴜ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- [.... O ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ʜᴀᴠᴇɴᴅᴏ ᴀǫᴜɪ ?. Pᴏʀ ǫᴜᴇ Asʜᴜʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ɪssᴏ ?. O ǫᴜᴇ ᴇᴜ ғᴀᴄ̧ᴏ ?. Eᴜ ᴅᴇᴠᴏ ᴍᴇ ɪɴᴛʀᴏᴍᴇᴛᴇʀ ?. Eᴜ ᴅᴇᴠᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ?. Mᴇsᴍᴏ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ ᴍᴏʀʀᴇʀ ᴏᴜ sᴇʀ ᴘᴜɴɪᴅᴏ ?. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇʀ.... ]

                Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʟᴇ sᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴀ ᴇɴᴛʀᴇ sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs.

               Asʜᴜʟᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ʀᴀɪᴠᴀ, ʟᴏɢᴏ ᴀ ᴘᴇʀᴛᴏᴜ ᴍᴀɪs ᴀɪɴᴅᴀ ᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ ᴅᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ.

Asʜᴜʟᴀ- Vᴏᴄᴇ̂ ɴᴇᴍ sᴇʀᴠᴇ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴏ sᴇᴜ sᴇʀᴠɪᴄ̧ᴏ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ.

               Eʟᴇ ғᴀʟᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴇ́ʀɪᴀ ᴇ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴀ.

Asʜᴜʟᴀ- Sᴇʀᴠᴏs ɪɴᴜ́ᴛᴇɪs ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂, ᴇᴜ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴍᴇ ʟɪᴠʀᴏs ᴅᴇʟᴇs. Cᴏᴍ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs  ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀs ᴍᴀ̃ᴏs.

               Asʜᴜʟᴀ ᴀ ᴘᴇʀᴛᴏᴜ ᴍᴀɪs ᴀɪɴᴅᴀ ᴏ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ ᴅᴇʟᴀ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ғᴀᴅᴀ. Aᴏs ᴘᴏᴜᴄᴏs ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪs sᴜғᴏᴄᴀᴅᴀ ᴀᴏ ᴀ ᴘᴇʀᴛᴏ, ᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ. Aᴏs ᴘᴏᴜᴄᴏs, ғɪǫᴜᴇ sᴇᴍ ғᴏʀᴄ̧ᴀs ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴛᴀʀ.

               Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴏ sᴀɪʀ ᴅᴇ sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴇʟᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Vᴇʟᴘɪx. Qᴜᴇ ᴘᴏssᴜɪ́ ᴜᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ sᴇ́ʀɪᴀ  ᴇ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴀ. E ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏʟʜᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴅᴀ ᴇ ᴏ Dᴇᴜs. Eʟᴇ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴀʟɪ ᴘᴀʀᴀᴅᴏ, ǫᴜᴇʀᴇɴᴅᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴏ. Mᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ.

              Aᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ, ʀᴇssᴏᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ" Aᴊᴜᴅᴇ ᴇʟᴀ, ᴍᴇᴜ ғɪʟʜᴏ.... ". Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴏᴜᴠɪᴜ ᴇssᴀ ᴠᴏᴢ, ʟᴏɢᴏ sᴇ ʟᴇᴍʙʀᴏᴜ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora