Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 65 - Aɴᴊᴏs ᴅᴏ ᴄᴇ́ᴜ

6 0 0
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʟᴀ̃s - ❤︎

           Eᴜ ɢʀɪᴛᴇɪ ᴏ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇʟᴇ.

           Nᴜɴᴠᴇɴs ᴀᴄɪᴢᴇɴᴛᴀᴅᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴘʀᴇᴇɴᴄʜᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ, ᴛʀᴏᴠᴏ̃ᴇs ғᴏʀᴀᴍ ᴏᴜᴠɪᴅᴏs. Uᴍᴀ ғᴏʀᴛᴇ ᴄʜᴜᴠᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴄᴀɪʀ.

            Dʀᴇᴡ ᴍᴇsᴍᴏ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏ, ᴇʟᴇ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ғɪʀᴍᴇ ᴇ ᴇᴍ ᴘᴇ́ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ sᴜᴀ ᴇsᴘᴀᴅᴀ. A ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ǫᴜᴇ ᴏ ʜᴀᴠɪᴀ ᴏ ᴀᴄᴇʀᴛᴀᴅᴏ, sᴏʀʀɪᴜ ᴅɪᴀʙᴏ́ʟɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

             Mᴜɪᴛᴏ sᴀɴɢᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ, ᴍᴇ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴇɪ ᴀᴏ ᴠᴇʀ.

Lᴜᴄʏ- Dʀᴇᴡ!. Vᴏᴄᴇ̂-......

Dʀᴇᴡ- Lᴜᴄʏ, ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ғɪᴄᴀʀ ʙᴇᴍ. Aᴘᴇɴᴀs ғɪǫᴜᴇ ᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀ́. Vᴏᴜ ᴅᴀʀ ᴜᴍ ғɪᴍ ɴɪssᴏ.

              Sᴜᴀ ᴠᴏᴢ ᴇʀᴀ ɢʀᴀᴠᴇ ᴇ sᴇ́ʀɪᴀ, ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪǫᴜᴇɪ ᴄᴀʟᴀᴅᴀ ᴇ ғɪᴢ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ ᴏʀᴅᴇɴᴏᴜ.

                O ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴅᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴀɴɢᴜᴇ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴛᴀᴄᴀʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eʟᴇs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴀᴛᴇ́ ɴᴏ ғᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ sᴜᴀs ᴀʟᴍᴀs.

                 Uᴍ ʀᴀɪᴏ ᴄᴀɪ́ᴜ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.

                  Dᴀɴᴅᴏ ɪɴɪᴄɪ́ᴏ ᴀ́ ʙᴀᴛᴀʟʜᴀ.

                  A ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴀᴠᴀɴᴄ̧ᴏᴜ ᴄᴏᴍ sᴜᴀs ɢᴀʀʀᴀs, ᴅᴇ ᴍᴀɴᴇɪʀᴀ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴀ. Lᴀɴᴄ̧ᴀɴᴅᴏ ᴠᴀʀɪᴏs ᴀᴛᴀǫᴜᴇs ᴇᴍ Dʀᴇᴡ, ᴇʟᴇ ᴅᴇsᴠɪᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀᴜᴛᴇʟᴀ. Esᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅᴇ ᴄᴇʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴄʀᴀᴠᴀʀ ᴀ ᴇsᴘᴀᴅᴀ ɴᴀ ɢᴀʀɢᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ sᴇᴜ ɪɴɪᴍɪɢᴏ ᴏᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴄᴏʀᴛᴀ́-ʟᴏ ᴀᴏ ᴍᴇɪᴏ.

                 Fɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀssɪᴍ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴅᴇ Dʀᴇᴡ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴏᴇɴᴅᴏ ᴇ sᴀɴɢʀᴀɴᴅᴏ. Mᴀs ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ɪʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴅᴀʀ ᴏ ғɪᴍ ɴᴏ sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴏᴜsᴏᴜ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀʀ sᴜᴀ ᴀᴍᴀᴅᴀ.

                 Lᴜᴄʏ ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪᴄᴏᴜ ᴏs ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ, ᴛᴏʀᴄᴇɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ Dʀᴇᴡ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪssᴇ ᴠᴇɴᴄᴇʀ. A ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴀᴛᴀᴄᴀɴᴅᴏ, ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴏᴜ sᴜᴀs ᴜɴʜᴀs ᴇ ғᴏɪ ᴀ́ ᴛᴏᴅᴀ ᴠᴇʟᴏᴄɪᴅᴀᴅᴇ ᴀᴛᴇ́ Dʀᴇᴡ.

                   O sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏ ᴀ́ ᴇʟᴇ, ᴇʀɢᴜᴇᴜ ᴀs ɢᴀʀʀᴀs ᴇ ᴀs ʟᴀɴᴄ̧ᴏᴜ. Dʀᴇᴡ ᴅᴇᴜ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴏᴜ, ᴅᴇsᴠɪᴀɴᴅᴏ ᴅᴏ ᴀᴛᴀǫᴜᴇ. Vᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇssᴀ ᴇʀᴀ ᴀ ᴏᴘᴏʀᴛᴜɴɪᴅᴀᴅᴇ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴀ. Sᴇɢᴜʀᴏᴜ ᴀ ᴇsᴘᴀᴅᴀ ᴇ ᴏ ᴄᴏʀᴛᴏᴜ ɴᴏ ᴍᴇɪᴏ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ sᴀɴɢᴜᴇ sᴇʀ ᴊᴏʀʀᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.

     ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

                 A ᴄʜᴜᴠᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴄᴀɪ́ᴀ ᴅᴏ ᴄᴇ́ᴜ, Dʀᴇᴡ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Lᴜᴄʏ ᴇ ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ sᴏʀʀɪsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora