❤︎ - Sᴀɢᴀ Pᴇsᴀᴅᴇʟᴏ - ❤︎
Dᴇᴜsᴇs.
Sᴀ̃ᴏ ᴇʟᴇs ᴀ́ ǫᴜᴇᴍ ᴛᴀɴᴛᴏ sᴇʀᴠɪʀᴍᴏs, ᴇʟᴇs ɴᴏs ᴄʀɪᴏᴜ, ɴᴏs ᴅᴇᴜ ᴠɪᴅᴀ, ɴᴏs ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏʀᴀʀ. Nᴏs ᴀʙᴇɴᴄ̧ᴏᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴅɪᴀ, ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴀɴᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀssᴀ. Sᴇʀᴠɪ́-ʟᴏs ᴇ́ ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄᴇ̂-ʟᴏs ᴘᴏʀ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏs ғᴇᴢ.
Mᴀs ᴄᴏᴍ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴇᴜ ᴇsᴛɪᴠᴇ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ, ᴇsᴛɪᴠᴇ ᴏs ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ. Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴇʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ sᴇᴊᴀᴍ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴏɴᴅᴏsᴏs ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴀᴛᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴇsᴛᴇᴊᴀᴍ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ɴᴏ́s. Oᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴇᴍ ǫᴜᴇ ɴᴏ́s ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪᴍᴏs, ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴜɪ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ ᴠɪsᴛᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇ́ᴄɪᴇ, ᴘᴏɪs ᴇᴜ ᴇʀᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍ ғᴀᴜɴᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ. E ᴇᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴏ sᴏᴜ ᴀssɪᴍ.
Tᴇɴʜᴏ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs, ᴀᴛᴇ́ ᴅᴀs ᴘᴇssᴏᴀs ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀᴍɪʟɪ́ᴀ. Tᴏᴅᴏs ᴍᴇ ᴀᴄʜᴀᴍ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴏʀᴠᴀᴅɪᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀᴛᴏᴀ ǫᴜᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴀᴍɪɢᴏs ᴘᴏʀ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅɪssᴏ.
Nᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ ᴀssɪᴍ, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ sᴇᴊᴀ, ᴅᴇsᴅᴇ ᴅᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴇʀᴀ ᴜᴍ ʙᴇʙᴇ̂. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴍᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ.
Tᴀʟᴠᴇᴢ sᴇᴊᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴛᴇɴʜᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴍᴇᴅᴏ, ᴍᴀs sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀᴄʜᴀ ǫᴜᴇ sᴏᴜ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟ. Esᴛᴀ́ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴɢᴀɴᴀᴅᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴀs ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs, ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴛᴇɴʜᴏ ᴍᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴀᴏ ᴍᴇᴜ ᴀʀʀᴇᴅᴏʀ.
Pᴏᴅᴇ ᴀᴛᴇ́ sᴇʀ ᴜᴍ ᴇxᴀɢᴇʀᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴏᴜ ᴀssɪᴍ.
Aʟᴇ́ᴍ ᴅᴇᴜ ᴛᴇʀ ᴜᴍ ɪᴍᴇɴsᴏ ᴍᴇᴅᴏ, ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴏᴜ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴘᴇssɪᴍɪsᴛᴀ ᴇᴍ ᴛᴜᴅᴏ. Sᴇᴍᴘʀᴇ ᴘᴇɴsᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴠᴏᴜ ᴍᴏʀʀᴇʀ, ᴘᴏʀ ᴇᴜ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ɪɴᴜ́ᴛɪʟ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ғᴀᴍɪʟɪ́ᴀ ᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ.
Nᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ɴᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴛᴇ, sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴀᴄ̧ᴏ ᴛᴜᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʀʀᴀᴅᴏ. Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴇᴊᴀ ᴀᴢᴀʀᴀᴅᴏ. Sᴇ ᴇᴜ ᴘᴜᴅᴇssᴇ, ᴇᴜ ɴᴀsᴄᴇʀɪᴀ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ, sᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ sᴏᴜ ᴀɢᴏʀᴀ.
Tᴀʟᴠᴇs sᴇ ᴇᴜ ғᴏssᴏ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ, ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ғᴀᴜɴᴏs ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀᴍ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.
Tᴇɴᴛᴇɪ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴀs ғᴏʀᴍᴀs ᴘᴏssɪᴠᴇɪs ᴛɪʀᴀʀ ᴇssᴇ ᴍᴇᴅᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴍᴇ ʟɪᴠʀᴀʀ ᴅᴇʟᴇ. Sɪɴᴛᴏ ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ sᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ғʀᴀᴄᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴠᴇᴊᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍ Sᴇʀ Dɪᴠɪɴᴏ ғᴏʀᴛᴇ.
Aɢᴏʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ. Cᴏᴍᴏ ᴜᴍ sᴇʀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ sᴇ ᴛᴏʀɴᴏᴜ ᴜᴍ Sᴇʀ Dɪᴠɪɴᴏ ?. Rᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀ.
Mᴀs ᴀᴛᴇ́ ᴜᴍ ғᴀᴜɴᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ, ᴘᴏssᴜɪ́ ᴜᴍᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ. Pᴏᴅᴇ ᴀᴛᴇ́ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs ᴍᴇʟʜᴏʀᴇs, ᴍᴀs ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴛᴇɴʜᴏ ᴜᴍᴀ.
Vᴏᴜ ᴛᴇ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴅᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴀɪs ᴘᴇssɪᴍɪsᴛᴀ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Nᴀsᴄɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ ғᴀᴜɴᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ ᴇ ᴄʜᴏʀᴀ̃ᴏ, ɴᴏ Mᴜɴᴅᴏ ᴅᴏs sᴏɴʜᴏs. Mᴇᴜs ᴘᴀɪs ᴍᴇ ᴀᴍᴀᴠᴀᴍ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ɢᴏsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴏᴠᴀʀᴅɪᴀ. Eᴜ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇɴᴅᴏ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ, ᴀɪɴᴅᴀ ᴇʀᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ.
Eʟᴇs ᴛᴇɴᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴀʀ ᴜᴍ ᴊᴇɪᴛᴏ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴍᴇᴅᴏ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀᴀᴍ. Iɴғᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇᴜ ᴛᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ sᴇʀ ᴀssɪᴍ ᴘᴀʀᴀ sᴇᴍᴘʀᴇ.
Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇᴜ ᴄʀᴇsᴄɪᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀɴᴅᴏ ғᴏʀᴛᴇs, ᴄᴏɴғɪᴀɴᴛᴇs ᴇ ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏs. Eᴜ ᴇʀᴀ ᴜᴍ ᴛᴏᴛᴀʟ ғʀᴀᴄᴀssᴏ, ᴍᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴍᴀʟ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅɪssᴏ.
Tᴇɴᴛᴇɪ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀ ғᴏʀᴛᴇ, ᴛʀᴇɪɴᴇɪ ᴏs ᴍᴇᴜs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ᴇʀᴅᴇɪ ᴅᴇ ᴍᴇᴜs ᴘᴀɪs. Mᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴛʀᴇɪɴᴀɴᴅᴏ, ᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇʀᴀ ᴜᴍ ғʀᴀᴄᴀssᴏ.
Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴇʀᴀ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ. Tᴇɴᴛᴇɪ ᴀᴛᴇ́ ᴛᴇʀ ᴄᴏʀᴀɢᴇᴍ, ᴍᴀs ᴇʀᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴛᴇʀ.
E ᴇᴜ sᴇɴᴅᴏ ᴜᴍ ғᴀᴜɴᴏ ᴘᴇssɪᴍɪsᴛᴀ, sᴇᴍᴘʀᴇ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀᴠᴀ. Sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴇᴜ sᴇʀᴇɪ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ɴᴀ ᴠɪᴅᴀ ?. Eᴜ ᴠᴏᴜ sᴇʀ ғᴏʀᴛᴇ ғᴜᴛᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ?. Dᴇɪxᴀʀᴇɪ ᴅᴇ sᴇʀ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ?.....
O ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀssᴏᴜ ᴇ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇɪ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴍᴀs ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴍᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴀᴘᴇʟɪᴅᴏ. O ғᴀᴜɴᴏ ᴍᴇᴅʀᴏsᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴍᴇɴᴛɪɴᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ᴍɪᴍ.
Pᴏᴅᴇ ᴀᴛᴇ́ sᴇʀ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴇ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴏ ᴍᴇᴜ sᴜʀɢɪᴍᴇɴᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ. E ᴍᴇ sɪɴᴛᴏ ᴇᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴍɪᴍ ᴍᴇsᴍᴏ.
Pᴏssᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪʀ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴇᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ ᴇ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴊᴇɪᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴍᴜᴅᴀʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴏᴜ. Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ʀᴇsᴛᴀ ᴇ́ sᴇʀ ᴀssɪᴍ.
Mᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴇɪ ᴜᴍ Sᴇʀ Dɪᴠɪɴᴏ, ᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴅɪғɪᴄɪ́ʟ ᴅᴇ ᴇsǫᴜᴇᴄᴇʀ.
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...