❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʟᴀ̃s - ❤︎
Sᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴍᴏʀʀᴇᴜ.
Dᴇ ᴛᴏᴅᴀs ᴀs ᴄᴏɪsᴀs ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀᴍ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀ, ɪssᴏ ᴇʀᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀɪs ᴛᴇᴍɪᴀ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs ᴅᴇ Eɴᴍᴀ, ǫᴜᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ғᴏssᴇ ᴜᴍᴀ ʙʀɪɴᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ. Mᴀs ᴇᴜ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ, ᴇʟᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴇɴᴛɪʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Tɪᴠᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇɪᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴏʀᴛᴏ.
A ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴀʙᴀʟᴏᴜ ᴛᴀɴᴛᴏ, ǫᴜᴇ ᴀs ᴘᴏᴜᴄᴀs ᴠᴇᴢᴇs ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴀɪ́ᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Sᴇ ᴛᴏʀɴᴏᴜ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴀɪs ғᴏɪ ᴠɪsᴛᴏ, ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴀɪs ǫᴜɪs sᴀɪʀ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ʟᴀ́ ғᴏʀᴀ ᴏᴜ ᴠᴇʀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ.
Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇɴᴛɪᴀ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ ᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ. Sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴀǫᴜɪʟᴏ ᴇʀᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ, ᴅᴀ ᴅᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴇɴᴛɪᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴘᴇʀᴅᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ.
Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ sᴇᴜ ɪɴᴛᴇʀʀᴏ, ɴᴇᴍ ғɪᴢ ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ɪʀ. Nᴀ̃ᴏ ᴛɪᴠᴇ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ sᴇᴜ ᴄᴀɪxᴀ̃ᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ᴏ sᴇᴜ ᴛᴜ́ᴍᴜʟᴏ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ ᴇsᴄʀɪᴛᴏ ɴᴇʟᴇ.
Dɪᴀ ᴀᴘᴏ́s ᴅɪᴀ, ᴇᴜ ᴄʜᴏʀᴀᴠᴀ. Mɪɴʜᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴇʀᴀᴍ ɪɴғɪɴɪᴛᴀs, ᴍɪɴʜᴀ ᴅᴏʀ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇʀᴀ. Tᴜᴅᴏ sᴏ́ ᴘɪᴏʀᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ғɪǫᴜᴇɪ ᴜᴍᴀ sᴇᴍᴀɴᴀ ɪɴᴛᴇʀᴀ ᴄʜᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ́ sᴜᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ. Eᴜ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ sᴏ́ ᴘᴀʀᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴄʜᴏʀᴀʀ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴛɪᴠᴇssᴇ ᴀᴄᴇɪᴛᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ʜᴀᴠɪᴀ ᴏ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ.
Dʀᴇᴡ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ, ᴍᴀs ɴᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇsᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴏ ᴇsᴄᴜᴛᴀᴠᴀ, ᴇʟᴇ ᴛᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇ ᴀᴄᴏɴᴄᴇʟʜᴀʀ, ᴛᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪʀ ᴍᴇʟʜᴏʀ. Mᴀs ᴇᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ sᴀʙɪᴀ, ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴀɪʀɪᴀ ᴅᴇssᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴇᴅᴏ.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴍᴇ̂s, Dʀᴇᴡ ᴘᴀʀᴏᴜ ᴅᴇ ᴍᴇ ᴠɪsɪᴛᴀʀ.
Eɴᴍᴀ, ᴇʟᴀ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴏғʀᴇɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴍᴀs ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴏғʀᴇɴᴅᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴘᴏʀ ᴍɪᴍ. A sᴇɴʜᴏʀᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴍᴇ ᴠᴇʀ ɴᴇsᴛᴇ ᴇsᴛᴀᴅᴏ, ᴇʟᴀ ᴇʀᴀ ᴀ́ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴇʀᴍᴇᴛɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴀssᴇ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ.
Nᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴍᴀɪs ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴍᴇ ᴠɪssᴇ ᴀssɪᴍ. Tᴏᴅᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ Eɴᴍᴀ ᴇɴᴛʀᴀᴠᴀ, ᴇʟᴀ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴏs sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴏs ᴇ ᴇɴxᴀᴅᴏs ᴘᴇʟᴀ ᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴇ ᴀ ᴅᴏʀ ǫᴜᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴇ ᴅᴇʀʀᴀᴍᴀᴠᴀ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ sᴏғʀᴇssᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴏғʀᴇɴᴅᴏ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴠᴇ̂-ʟᴀ ᴀssɪᴍ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...