Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 73 - Mᴜᴅᴀɴᴄ̧ᴀs

10 0 0
                                    

❥︎ Sᴀɢᴀ A ᴠɪᴅᴀ ᴇ ᴀ Mᴏʀᴛᴇ - ❤︎

       Aᴘᴏ́s ᴇᴜ ᴛᴇʀ ʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ Dɪᴇ, ᴠᴏʟᴛᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴀ Vɪʟᴀ Nᴀɪ. Fᴜɪ ᴠᴇʀɪғɪᴄᴀʀ sᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴏʀᴅᴇᴍ, ᴘᴀssᴇɪ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ᴍᴏʀᴀᴅᴏʀᴇs ᴇ ᴠɪsɪᴛᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴠɪʟᴀs, ǫᴜᴇ ᴠᴇɴᴅɪᴀᴍ, ᴄᴏᴍᴘʀᴀᴠᴀᴍ ᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴠᴀᴍ ᴀʟᴇɢʀᴇᴍᴇɴᴛᴇ. A ᴍᴀɪᴏʀɪᴀ ᴅᴏs ᴍᴏʀᴀᴅᴏʀᴇs ᴍᴇ ᴏʟʜᴀᴠᴀᴍ ᴇ ᴍᴇ ᴄᴜᴍᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴀᴠᴀᴍ.

Nᴀɪ 1- Bᴏᴍ ᴅɪᴀ, Nᴀɪ.

Nᴀɪ 2 - Cᴏᴍᴏ ᴇ́ ʙᴏᴍ ᴛᴇ ᴠᴇʀ ᴘᴏʀ ᴀǫᴜɪ.

Nᴀɪ 3 - Vᴇɴʜᴀ ᴠɪsɪᴛᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ʟᴏᴊᴀ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴘᴜᴅᴇʀ !.

        Aᴛᴇ̂ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀs ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀs ғᴀʟᴀᴠᴀᴍ ᴄᴏᴍɪɢᴏ, ᴛᴏᴅᴀs sᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴏʀʀɪᴀᴍ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ. Aɴsɪᴏsᴀs ᴇ ғᴇʟɪᴢᴇs ᴘᴏʀ ᴍᴇ ᴠᴇʀᴇᴍ.

Cʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ- Tɪᴀ Nᴀɪ!! Bʀɪɴᴄᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ !?.

Cʀɪᴀɴᴄ̧ᴀ 2 - Nᴏs ᴇɴsɪɴᴀ ᴀ́ sᴇʀ ғᴏʀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ?...

        Eᴜ sᴇᴍᴘʀᴇ sᴏʀʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs, sᴇᴍᴘʀᴇ ᴏs ᴀᴊᴜᴅᴀᴠᴀ ᴇ ᴄᴜɪᴅᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ. A Vɪʟᴀ Nᴀɪ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ғᴏssᴇ ᴜᴍᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴀ ᴄᴀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ᴇ ᴏs ᴍᴏʀᴀᴅᴏʀᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴍɪɴʜᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴀ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀ. Mᴀɴᴛᴇʀ ᴛᴏᴅᴏs ʙᴇᴍ ᴇ ᴠɪᴠᴇʀ ᴇᴍ ᴘᴀᴢ ᴇ ʜᴀʀᴍᴏɴɪᴀ, ᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴍᴀɪᴏʀ sᴏɴʜᴏ ᴇ ᴏʙᴊᴇᴛɪᴠᴏ.

        Cᴀᴍɪɴʜᴇɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ́ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴊᴇɪʀᴀ ᴇ ᴍᴇ ᴠɪʀᴇɪ, sᴇɴᴛᴇɪ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ. Uᴍ ᴄᴇ́ᴜ ʟɪᴍᴘᴏ ᴇ ʙᴏɴɪᴛᴏ, ʀᴇғʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ɴᴜᴠᴇɴs, ᴏ ᴠᴇɴᴛᴏ sᴏᴘʀᴀᴠᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴏᴅᴇʀᴀᴅᴀ ᴇ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴀɪʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴘᴇᴛᴀ́ʟᴀs ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴊᴇɪʀᴀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.  Oʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴠɪʟᴀ, ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴄʜᴇɪᴏ ᴅᴇ ʀᴀᴘᴏsᴀs ᴇ ᴄᴀsᴀs, ᴍᴏʀᴀᴅᴏʀᴇs ʙᴏɴs ᴇ ɢᴇɴᴛɪs ᴜɴs ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.

       Pᴀʀᴀ ғᴀʟᴀʀ ᴀ́ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ɴᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏs.

        Nᴇssᴇ ᴛʀᴇᴢᴇs ᴀɴᴏs, ᴍᴜɪᴛᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴍᴜᴅᴀʀᴀᴍ ᴇᴍ Sᴇɪsʜɪ, ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀs Vɪʟᴀs. Aʟɢᴜᴍᴀs ʀᴇɢʀᴀs ᴍᴜᴅᴀʀᴀᴍ ᴇ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴍᴀɪs ʀɪ́ɢɪᴅᴀs, ᴛʀᴇᴢᴇ ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴜᴍ ᴠᴇʀ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴏᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ ᴠɪsɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴏs ᴠɪʟᴀʀᴇᴊᴏs. Hᴏᴊᴇ ᴇᴍ ᴅɪᴀ, ᴇ́ ʀᴀʀᴏ ᴅᴇ sᴇ ᴠᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍ ᴘᴏʀ ᴘᴇʀᴛᴏ.

        A ʙᴀʀʀᴇɪʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ғᴇᴢ, ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs Sᴇʀᴇs Dɪᴠɪɴᴏs. Dɪsᴛᴀ̂ɴᴄɪᴏᴜ ᴇ sᴇᴘᴀʀᴏᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴀs ᴅᴜᴀs ʀᴀᴄ̧ᴀs ᴇxɪsᴛᴇɴᴛᴇs, ᴍᴜɪᴛᴏs ᴅɪʀɪᴀᴍ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴀ́ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴅɪʀɪᴀᴍ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴜᴍᴀ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ʀᴜɪᴍ ᴇ ǫᴜᴇ sᴏ́ ᴘɪᴏʀᴀʀɪᴀ ᴍᴀɪs ᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ. Eᴜ sɪɴᴄᴇʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴅɪᴢᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ, ᴍᴀs ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ ǫᴜᴇ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴇxɪsᴛᴇ ᴍᴀɪs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ sᴏʟᴜᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora