Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 56 - Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ

3 0 0
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ❤︎

            Esᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴍᴀʀʀᴀᴅᴏ ᴇ sᴇɴᴅᴏ ᴘᴜxᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ Vᴇʟᴘɪx, ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴅᴏ ʟᴇᴠᴀᴅᴏ ɴᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs. Tᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴍᴀʀʀᴀᴅᴏs ᴇ ᴘʀᴇsᴏs ᴘᴏʀ ᴄᴏʀʀᴇɴᴛᴇs, ᴏ sᴇʀ ᴄɪɴᴛɪʟᴀɴᴛᴇ  ᴏ ᴇᴍᴘᴜʀʀᴏᴜ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀ sᴏᴍʙʀᴀ ᴄᴀɪʀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴛᴇɴᴛᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ ᴇ ᴀᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ. Fɪᴄᴏᴜ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀ. Cᴏᴍ ᴜᴍ ɢʀᴀɴᴅᴇ sᴏʀʀɪsᴏ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Qᴜᴇ sᴇʀ ᴇᴅᴜᴄᴀᴅᴏ.

             Vᴇʟᴘɪx ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴍᴏʀᴛᴀʟ.

Vᴇʟᴘɪx- É ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴇᴠᴇᴍ sᴇʀ ᴛʀᴀᴛᴀᴅᴏs, ᴍᴀs sᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘɪᴏʀ. Pᴏɪs ᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ, sᴇʀɪᴀ ᴀ sᴀʟᴠᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s. E ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀᴍᴏs ᴅᴀʀ ɪssᴏ.

              A sᴏᴍʙʀᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ʀɪᴜ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴏ ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀ. Aᴘᴇɴᴀs sᴀɪ́ᴜ ᴅᴀʟɪ ᴇ ғᴏɪ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.

               Aʟʟᴀʏ, Gʟᴀᴅᴇ ᴇ Fʟʏ. Esᴛᴀᴠᴀᴍ ᴅᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ, Vᴇʟᴘɪx sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇʟᴇs ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ sᴏʀʀɪsᴏ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ.

Vᴇʟᴘɪx- Tᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇsᴏs, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ sᴇ ʟɪʙᴇʀᴛᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴀᴄɪ́ʟ ᴅᴀs ᴄᴏʀʀᴇɴᴛᴇs.

Gʟᴀᴅᴇ- Assɪᴍ ᴇsᴘᴇʀᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴏ̂ ᴀғɪᴍ ᴅᴇ ᴍᴏʀʀᴇʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

              Gʟᴀᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴛʀᴇᴍᴇʀ ᴅᴇ ᴍᴇᴅᴏ.

Aʟʟᴀʏ- Eᴜ ᴄᴜɪᴅᴇɪ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ғᴇʀɪᴅᴏs ᴇ ᴏs ǫᴜᴇ ʀᴇɴᴀsᴄᴇʀᴀᴍ, ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴏᴅᴏs ʙᴇᴍ. Mᴀs ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ʀᴇᴄᴏɴsᴛʀᴜɪʀ ᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ.

              Fʟʏ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴏʀʀɪsᴏ.

Fʟʏ- Aɪɴᴅᴀ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ɴᴏ ғɪɴᴀʟ ᴅᴇᴜ ᴛᴜᴅᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ, ᴀᴘᴇsᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇ́ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴇsᴛᴀʀᴍᴏs ᴠɪᴠᴏs. Mᴀs ᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴠᴇɴᴄᴇᴍᴏs ᴇ ᴇsᴛᴀᴍᴏs ʙᴇᴍ.

Aʟʟᴀʏ- Issᴏ ᴍᴇsᴍᴏ.

               Vᴇʟᴘɪx sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇs.

Vᴇʟᴘɪx- O ǫᴜᴇ ᴠᴀᴍᴏs ғᴀᴢᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴇssᴇs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ?.....

    ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

                 Tᴏᴅᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴇᴍ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ, ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ sᴀʙɪᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ᴏᴜ ᴏ ǫᴜᴇ sᴜɢᴇʀɪʀ ᴇᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs. O sᴇʀ ᴠᴇɴᴅᴏ ɪssᴏ, ᴀᴘᴇɴᴀs sᴜsᴘɪʀᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ.

Vᴇʟᴘɪx- Bᴏᴍ, ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ᴜᴍᴀ ɪᴅᴇɪᴀ. Jᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ɴᴏs ᴄᴀᴜsᴀʀᴀᴍ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs, ᴇ ǫᴜᴀsᴇ ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ᴜ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ ᴇssᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ. Nᴀᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴊᴜsᴛᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴏs ᴘᴀɢᴀʀ ᴘᴏʀ ɪssᴏ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora