Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 58 - Áʀᴠᴏʀᴇs Dɪᴠɪɴᴀs

6 0 0
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ❤︎

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Vᴏᴄᴇ̂ ᴅᴇᴠᴇ ᴇsᴛᴀʀ ʟᴏᴜᴄᴀ. Fᴀᴢᴇʀ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴠɪᴠᴇʀᴇᴍ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴊᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs. E sᴇᴍ ᴘʀᴏᴛᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀ, ᴇʟᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴜʀᴀʀɪᴀᴍ ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴅᴇᴢ ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴠɪᴠᴀs ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ. Iʀɪᴀᴍ sᴇʀ ᴅᴇᴠᴏʀᴀᴅᴀs ʀᴀᴘɪᴅɪɴʜᴏ.

Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ ᴅɪᴢ ɪssᴏ, ᴍᴀs ᴇ́ ᴄʟᴀʀᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ. Eᴜ ғᴀʀᴇɪ ᴀʟɢᴜᴍ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴘʀᴏᴛᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɴᴛᴇ̂-ʟᴀs ᴠɪᴠᴀs ᴇ sᴇᴍ sᴇʀᴇᴍ ᴍᴏʀᴛᴀs ᴘᴏʀ ᴠᴏᴄᴇ̂s. E ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ, sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ. Vᴏᴄᴇ̂s ᴊᴀ́ ᴛᴇʀᴀᴍ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀs.

Eʟᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Dᴏᴄɪɴʜᴏ. Sᴏᴍᴏs sᴇʀᴇs sᴀɴɢᴜɪɴᴀ́ʀɪᴏs, ᴍᴀᴛᴀᴍᴏs ᴀᴛᴇ́ ɴᴏ́s ᴍᴇsᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴅɪᴠᴇʀsᴀ̃ᴏ. Mᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴜᴍᴇ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀs, ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ ɪᴍᴘᴇᴅᴇᴍ ǫᴜᴇ ɴᴏ́s ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀᴍᴏs ᴅᴇɪxᴀʀ ᴅᴇ ᴍᴀᴛᴀ́-ʟᴀs ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ. Vᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ ᴍᴇsᴍᴏ ɪssᴏ ?.

Eʟᴀ ғɪᴄᴀ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ. Aʟʟᴀʏ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴇʀᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇʟᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ʙʀᴇᴄʜᴀ ᴏᴜ ᴜᴍᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ ᴅᴀʀ ᴄᴇʀᴛᴏ. Fɪᴄᴏᴜ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴠᴏʟᴛᴏᴜ ᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴀ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ ɪssᴏ. Mᴀs ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴅᴇɪxᴀʀ ɪssᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ.

Aʟʟᴀʏ- Vᴏᴜ ᴅᴇɪxᴀʀ ɪssᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ, ᴘᴏʀ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ. O ᴍᴀɪs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴘᴏʀ ᴀɢᴏʀᴀ ᴇ́ ᴅᴀʀ ᴠɪᴅᴀ ᴀ́ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Esᴛᴀ́ ʙᴇᴍ.

Aʟʟᴀʏ ʙᴀᴛᴇ sᴜᴀs ᴀsᴀs ᴇ ғʟᴜᴛᴜᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ᴀʀ, ᴇʟᴀ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ ᴇsᴄᴜʀᴏ. Eʟᴀ ᴠᴏᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴇ ɢɪʀᴀ ɴᴏ ᴀʀ, ᴘᴀʀᴛɪ́ᴄᴜʟᴀs ʙʀɪʟʜᴀɴᴛᴇs ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴍ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴀʀʀᴇᴅᴏʀ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛɪᴄᴀ sᴇᴜ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴇʀɢᴜᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ. Uᴍ ᴄᴀᴊᴀᴅᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ, ᴀ ғᴀᴅᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴇɢᴜʀᴀɴᴅᴏ. Eʀɢᴜᴇᴜ ᴇʟᴇ ᴀᴏ ᴄᴇ́ᴜ ᴇ ғᴇᴄʜᴏᴜ ᴏs ᴏʟʜᴏs.

Aʟʟᴀʏ- ILUMINE....

Uᴍᴀ ғᴏʀᴛᴇ ʀᴀᴊᴀᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ ᴘᴀɪʀᴏᴜ ɴᴏ ᴄᴇ́ᴜ, ᴇ ǫᴜᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴇxᴘʟᴏᴅɪᴜ. Mɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪ́ᴄᴜʟᴀs ᴄᴀɪ́ʀᴀᴍ ᴇ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇsᴄᴜʀᴏ. Aɢᴏʀᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪʟᴜᴍɪɴᴀᴅᴏ, ɴᴜᴍ ᴛᴏᴍ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ᴄʟᴀʀᴏ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ ǫᴜᴇ ғɪᴄᴏᴜ ᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴇ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ғᴀᴢɪᴀ, ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ. Vᴇɴᴅᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴇ ᴏ ᴊᴇɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴅᴀᴠᴀ ᴠɪᴅᴀ ᴀᴏ ʟᴜɢᴀʀ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora