❥︎ Sᴀɢᴀ Dᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀs - ❤︎
Sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴄᴏɴɢᴇʟᴏᴜ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ sᴜᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ғɪᴄᴀʀ ғʀᴀᴄᴀ ᴇ sᴇᴜ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅɪsᴘᴀʀᴀʀ. Pᴏʀ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴀɪ́ʙᴀ ǫᴜᴇᴍ ᴇʀᴀ, ᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏ ᴀʀʀᴇᴘɪᴏ ᴘᴇʀᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴇʀᴀ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ. A ᴀᴜʀᴀ ᴀʟɪ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ, Aʟʟᴀʏ ᴛᴇᴍɪᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ.
Eʟᴀ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴠɪʀᴀʀ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴏ sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀʟɪ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. O ᴄᴏᴍᴏ̂ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ɪʟᴜᴍɪɴᴏsᴏ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅɪᴠɪᴅɪᴅᴏ ᴇɴᴛʀᴇ ᴀ ʟᴜᴢ ᴇ ᴀ ᴇsᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ ɪɴᴛᴇɴsᴀ. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴇsᴄᴜʀᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴠᴇʀ ɴᴀᴅᴀ, ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀ ғᴀᴄᴇ ᴏᴜ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴅᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ.
Eʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴏ sᴇʀ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜɪsᴇssᴇ sᴇʀ ᴠɪsᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟᴀ, Aʟʟᴀʏ sᴇᴍ ᴀᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴇɴᴏs sᴇᴍ ᴇxɪᴛᴀʀ. Sᴇ ᴍᴏᴠɪᴍᴇɴᴛᴏᴜ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ғᴇᴢ sᴜʀɢɪ sᴇᴜ ᴄᴀᴊᴀᴅᴏ ᴇ ʟᴀɴᴄ̧ᴏᴜ ᴜᴍᴀ ʙᴏʟᴀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ ɴᴏ sᴇʀ. Eʟᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇᴍ ᴇʀᴀ, ᴍᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ ғᴏssᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇᴍ ғʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ sᴇɢᴜɴᴅᴏs.
Mᴀs ᴘᴏʀ sᴜᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ, ᴀ ʙᴏʟᴀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ sᴇ ᴀᴘᴀɢᴏᴜ ᴇᴍ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇs. Sᴇᴍ ᴀᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴛᴇʀ ᴄʜᴇɢᴀᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴇsᴄᴜʀᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ, ᴀ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴀ. Eʟᴀ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ sᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴀᴠɪsᴛᴏᴜ sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ ᴅᴇɪᴛᴀᴅᴀ ᴇ ᴅᴏʀᴍɪɴᴅᴏ.
?- Nᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ғɪᴢ ᴍᴀᴜ ᴀʟɢᴜᴍ ᴀ́ ᴇʟᴀ. E ᴇᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ʙᴏʟᴀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ, ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴄ̧ᴀ ᴍᴀɪs ɪssᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴍɪᴍ. Esᴛᴀʀᴀ́ ᴘᴇʀᴅᴇɴᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇ ᴇsɢᴏᴛᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴇsᴍᴀ, ᴘᴏʀ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴇᴊᴇ ᴍᴇ ᴠᴇʀ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ᴛᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ǫᴜᴇᴍ ᴇᴜ sᴏᴜ. Issᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴘʀᴇᴊᴜᴅɪᴄᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴀs ᴄᴏɪsᴀs.
Aʟʟᴀʏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴀʀ ᴏ sᴇʀ.
Aʟʟᴀʏ- Qᴜᴇᴍ ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂ ?. O ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ?....
?- Eᴜ sᴏᴜ ᴀǫᴜɪʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴀ ᴅᴇsᴇᴊᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ ᴏᴜ ᴍᴇʟʜᴏʀ, ᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ʙᴜsᴄᴀ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ.
Os ᴏʟʜᴏs ᴅᴇʟᴀ sᴇ ᴀʀʀᴇɢᴀʟᴀʀᴀᴍ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ, ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ....
Aʟʟᴀʏ- Vᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴏ Esᴄᴏʟʜɪᴅᴏ ?.....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
?- Pᴏʀ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴅᴇᴛᴇsᴛᴇ sᴇʀ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏ ᴀssɪᴍ, ᴍᴀs sɪᴍ ᴇᴜ sᴏᴜ.
Aʟʟᴀʏ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ sᴏʙʀᴇ ᴀ ʙᴏᴄᴀ, ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ ᴄʜᴏǫᴜᴇ. Eʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ, ᴀǫᴜᴇʟᴇ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴅɪᴛᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪᴀ ǫᴜᴇ sᴀʟᴠᴀʀɪᴀ ᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ᴅᴀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ. Mᴜɪᴛᴀs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀs ᴘᴀssᴀᴠᴀᴍ ᴘᴇʟᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴇʟᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ ɪɴᴛᴇʀʀᴏɢᴀ́-ʟᴏ, ᴇʟᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ, ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴇ ᴇ ᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...