Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 11 - Sᴇʀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ

34 7 42
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ❤︎

           Assɪᴍ ǫᴜᴇ Asʜᴜʟᴀ ᴏᴜᴠɪᴜ, ʟᴏɢᴏ ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ɢʀᴀɴᴅᴇ sᴏʀʀɪsᴏ. E ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Dᴇᴠᴏᴜʀ.

Asʜᴜʟᴀ- Qᴜᴇ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴀ, ᴠᴀᴍᴏs ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ ᴀɢᴏʀᴀ. Qᴜᴇʀᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴠᴇʀ, ᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʜᴏsᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴄʀɪᴏᴜ.

            Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴅᴇᴜ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴘᴇʀᴠᴇʀsᴏ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Cᴏᴍᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴀʀ, Sᴇɴʜᴏʀ.

❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

              Jᴀ́ ᴇʀᴀ ᴅɪᴀ, ᴅᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴇ Vᴇʟᴘɪx ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀᴀᴍ ɴᴏ ᴅɪᴀ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ. Eʟᴇs ᴅᴇᴄɪᴅɪʀᴀᴍ sᴇ ʀᴇᴜɴɪʀ ʜᴏᴊᴇ, ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ Fʟʏ ᴇ Gʟᴀᴅᴇ.

             Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴅᴏ ᴇ sᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀᴅᴏ, ᴜsᴀɴᴅᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ ʀᴏᴜᴘᴀs ғᴏʀᴍᴀɪs. E ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ, sᴀ̃ᴏ ʙᴇᴍ ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀ́ᴠᴇɪs. E sᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴄᴀʙᴇʟᴏ ᴀᴍᴀʀʀᴀᴅᴏ, ᴘʀᴇsᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʀᴀʙᴏ ᴅᴇ ᴄᴀᴠᴀʟᴏ. Mᴀs ᴠɪʀᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴊᴏɢᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ. E ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ʙᴏɴɪᴛᴀ ғʀᴀɴᴊᴀ, ᴛᴀᴍᴘᴀɴᴅᴏ sᴇᴜ ᴏʟʜᴏ ᴇsǫᴜᴇʀᴅᴏ.

             Assɪᴍ ǫᴜᴇ sᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ɴᴏ ᴇsᴘᴇʟʜᴏ, ᴏᴜᴠɪᴜ ᴜᴍᴀ ʙᴀᴛɪᴅᴀ ɴᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- [.... Dᴇᴠᴇ sᴇʀ Vᴇʟᴘɪx.... ]

             Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ғᴏɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴀ ᴀʙʀɪᴜ. Dᴇᴜ ᴜᴍ ʙᴇʟᴏ sᴏʀʀɪsᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Bᴏᴍ ᴅɪᴀ, Vᴇʟ-....

             Aɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴘᴜᴅᴇssᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ, ʀᴇᴘᴀʀᴏᴜ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ sᴇᴜ ᴀᴍɪɢᴏ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴅᴇᴜ ᴜᴍᴀ ʙᴇʟᴀ ᴏʟʜᴀᴅᴀ ɴᴀ ᴘᴇssᴏᴀ, ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴀ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Pᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍ Aᴋᴋᴀ.

             Mᴀs ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ʀᴇᴘᴀʀᴏᴜ ʙᴇᴍ ɴᴀ ᴀᴘᴀʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴅᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴜɪ́ᴀ ᴜᴍ ᴀᴢᴜʟ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇsᴄᴜʀᴏ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴘᴇʟᴇ. Sᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴘᴇʟᴇ ᴅᴇ ᴀᴢᴜʟ ʙᴇᴍ ᴄʟᴀʀᴏ, ᴇ ᴘᴏssᴜɪ́ɴᴅᴏ ʙᴏʟɪɴʜᴀs ʙʀᴀɴᴄᴀs ɴᴀs ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀs. Cᴏᴍ ᴏʟʜᴏs ʀᴏsᴀᴅᴏs ᴄʟᴀʀᴏs, ᴄᴏᴍ ᴄᴀʙᴇʟᴏs ʙʀᴀɴᴄᴏs, ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʙᴇʟᴏ ᴘᴇɴᴛɪᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴜᴍ ᴄᴏǫᴜᴇ ᴇᴍ ғᴏʀᴍᴀᴛᴏ ᴅᴇ ғʟᴏʀ. Usᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀs ᴠᴇɴᴛɪᴍᴇɴsᴛᴀs ʙᴇᴍ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴄɪᴀᴅᴀs ᴅᴇ Aᴋᴋᴀ.

              E ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʙᴇʟᴏ sᴏʀʀɪsᴏ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ.

?- O Sᴇɴʜᴏʀ, ᴇ́ ᴏ Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ?....

                Kᴏʙᴀʏsʜɪ ғɪᴄᴏᴜ ᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Sɪᴍ, ᴇᴜ sᴏᴜ. Qᴜᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴇʀɪᴀ ?.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora