♥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ♥︎
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ғᴜɪ ᴊᴏɢᴀᴅᴏ ᴅᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴘɪᴄɪ́ᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ғɪǫᴜᴇɪ ᴄᴀɪɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ. Aᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇɴᴛɪ ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴛɪᴠᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴍᴇᴜs ᴏssᴏs ǫᴜᴇʙʀᴀᴅᴏs ɴᴏ ᴘʀᴏᴄᴇssᴏ.
Fɪǫᴜᴇɪ ᴍᴀɪs ᴅᴇ ᴅᴜᴀs sᴇᴍᴀɴᴀs sᴇᴍ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ, ᴄᴏᴍᴇʀ ᴏᴜ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ. Tɪᴠᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴀɪʀ ᴅᴀʟɪ, ᴍᴇᴜs ᴏssᴏs ᴅᴇᴍᴏʀᴀʀᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴇ ʀᴇᴄᴏɴsᴛʀᴜɪʀ.
Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴛᴇʀ ᴛɪᴅᴏ ᴀ sᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ sᴇʀ ɪᴍᴏʀᴛᴀʟ, ᴛᴇɴʜᴀ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀᴅᴏ ᴀ ғɪᴄᴀʀ ᴠɪᴠᴏ ᴀʟɪ.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍ ʟᴏɴɢᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀɴᴅᴏ, ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀ. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ɴᴇɢᴀʀ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ᴛʀᴇɪɴᴇɪ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ ɪɴᴛᴇɪʀᴀ sᴇᴍ ᴘᴀʀᴀʀ. Sᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀ ᴅɪɢɴᴏ ᴅᴀ ʟɪɴʜᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ.
Eᴜ ᴘᴏᴅᴇɴᴅᴏ ᴀɢᴏʀᴀ ᴀɴᴅᴀʀ. Dᴇᴄɪᴅɪ ᴅᴀʀ ᴜᴍᴀ ʙᴇʟᴀ ᴏʟʜᴀᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴏʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇᴜ ғᴜɪ ᴊᴏɢᴀᴅᴏ ᴇ ᴇ́ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴀʟᴛᴜʀᴀ ɪᴍᴇɴsᴀ. Uᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ɴᴇᴠᴏ́ᴀ ᴄᴇʀᴄᴀᴠᴀ ᴏ ᴀʀʀᴇᴅᴏʀ ᴅᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ғʟᴏʀᴇsᴛᴀ ᴄᴏᴍ ᴍɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs, ʀᴇᴘᴀʀᴇɪ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴠᴇɴᴛᴀʀ ғᴏʀᴛᴇ.
Dᴇᴄɪᴅɪ ᴇɴᴛʀᴀʀ ɴᴀ ғʟᴏʀᴇsᴛᴀ, ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴇɪ. Sᴇɴᴛɪ ᴜᴍᴀ ᴀᴛᴍᴏsғᴇʀᴀ ᴘᴇsᴀᴅᴀ, ᴜᴍ ᴄʟɪᴍᴀ ʙᴇᴍ ᴘᴇsᴀᴅᴏ ᴇ ᴛᴇɴsᴏ. Mᴇsᴍᴏ sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ᴏ ᴘᴇsᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴇɪ ᴇᴍ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴀʟɢᴏ ᴀssɪᴍ ɴᴀ̃ᴏ ɪʀɪᴀ ᴍᴇ ᴘᴀʀᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴀᴄɪ́ʟ.
O ᴘʀᴇᴄɪᴘɪᴄɪ́ᴏ ᴇ́ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ Aʙɪsᴍᴏ ᴅᴀ Mᴏʀᴛᴇ, ᴘᴏɪs, ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴜᴍ ǫᴜᴇ ᴄᴀɪ́ ɴᴇʟᴇ ᴍᴏʀʀᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɴᴅᴏs. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ǫᴜᴇᴅᴀ ᴇ sɪᴍ ɴᴏ ǫᴜᴇ ᴀ́ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇʟᴇ.
Qᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ᴏᴜ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ, ᴛᴇᴍ ᴄᴏɴᴄɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ sᴏʙʀᴇ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴘᴀʀᴀ ᴍᴜɪᴛᴏs ᴀ sᴜᴘᴇʀғɪᴄɪ́ᴇ ᴇ́ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴍᴀɪs ᴘᴇʀɪɢᴏsᴏ, ᴘᴏɪs ᴛᴏᴅᴏs ɴᴏ́s ᴠɪᴠᴇᴍᴏs ʟᴀ́. Mᴀs ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ᴏ ᴘᴇʀɪɢᴏ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ɴᴏ Aʙɪsᴍᴏ, ᴘᴏʀ ᴇʟᴇ ᴘᴏssᴜɪʀ ᴄᴏɪsᴀs ǫᴜᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴠᴇʀ.
Cʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ʜᴏʀʀᴇɴᴅᴀs, sᴇʀᴇs sᴀɢᴜɪɴᴀ́ʀɪᴏs, ᴘᴀʀᴀsɪᴛᴀs. Tᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀ́ ᴅᴇ ʀᴜɪᴍ ᴠɪᴠᴇᴍ ɴᴇssᴇ Aʙɪsᴍᴏ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇɴsᴇᴍ ǫᴜᴇ sᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇs ᴄᴏᴍᴏ ᴏs ᴅᴀ́ sᴜᴘᴇʀғɪᴄɪ́ᴇ. Mᴜɪᴛᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴀᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ́ʀɪᴏ, sᴀ̃ᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴘɪᴏʀᴇs ǫᴜᴇ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Mᴏɴsᴛʀᴏs sᴇᴍ ᴜᴍ ᴘɪɴɢᴏ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴄɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ, ᴍᴀᴛᴀᴍ, ᴅᴇᴠᴏʀᴀᴍ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴄᴏɪsᴀ ǫᴜᴇ ᴀᴄʜᴀᴍ ᴇᴍ sᴇᴜs ᴄᴀᴍɪɴʜᴏs. Sᴇɴᴅᴏ ᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ, ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ, ᴘᴏssᴜɪɴᴅᴏ ɪɴᴛɪɴᴛᴏs ᴅᴇ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇ̂ɴᴄɪᴀ.
Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴀssᴜɴᴛᴏ ᴇ́ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ, ᴀᴛᴇ́ ᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ sᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴏs, ᴍᴀᴛᴀᴍ ᴜɴs ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴠɪᴠᴏs. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴏs ᴘᴇ́s ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, sᴀɪ́ʙᴀ ǫᴜᴇ, sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴠɪᴠᴇ.
A ᴜ́ɴɪᴄᴀ ʀᴇɢʀᴀ ᴇxɪsᴛᴇɴᴛᴇ ᴇ́ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴏᴜ ᴍᴏʀʀᴇʀ. Sᴏ́ ᴏs ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇs sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇᴍ, ᴏs ғʀᴀᴄᴏs sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ʀᴇsᴛᴏs ᴅᴇ ᴄᴏᴍɪᴅᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴏs ᴍᴀᴛᴀʀᴀᴍ.
Mᴇᴜs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀᴀᴍ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴀᴛᴇ́ ᴀǫᴜɪ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ɴᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴇʟᴇs. Essᴇ ᴇ́ ᴏ ᴛᴇsᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴍᴇ ᴅᴇᴜ, sᴇ ᴇᴜ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ ᴇ́ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴘʀᴏɴᴛᴏ, ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴇ ᴏʀɢᴜʟʜᴀʀ ᴀ ʟɪɴʜᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ.
Cᴏɴғᴏʀᴍᴇ Sʜᴀᴅᴏᴡ ғᴏɪ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ, ɢʀɪᴛᴏs sᴇ ᴇᴄᴏᴀʀᴀᴍ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴀs ᴘᴀʀᴛᴇs ᴅᴀ ғʟᴏʀᴇsᴛᴀ. Gʀɪᴛᴏs ʜᴏʀʀɪ́ᴠᴇɪs, ᴍᴏɴᴛʀᴜᴏsᴏs, ᴀɢᴏɴɪᴢᴀɴᴛᴇs. Qᴜᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴅᴇɪxᴀᴠᴀ ᴏ ᴄʟɪᴍᴀ ᴅᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴍᴀɪs ᴘᴇsᴀᴅᴏ.
Eʟᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴀ ᴀɴᴅᴀʀ ᴇ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ.
Vᴏᴜ ᴘᴀssᴀʀ ᴛʀᴇ̂s ʟᴏɴɢᴏs ᴀɴᴏs ᴀǫᴜɪ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ғᴀʟʜᴀʀ ᴇ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴜ. Fᴀʀᴇɪ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴄʟᴜɪʀ ᴄᴏᴍ ᴇssᴇ ᴛᴇsᴛᴇ, ᴇᴜ ᴠᴏʟᴛᴀʀᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴀ sᴜᴘᴇʀғɪᴄɪ́ᴇ ᴇ ғɪᴄᴀʀᴇɪ ᴅɪᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴠᴀɪ sᴇ ᴏʀɢᴜʟʜᴀʀ, ᴀᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ́ʀɪᴏ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.
Eᴜ sᴏᴜ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ.....
Dᴇ ʀᴇᴘᴇɴᴛᴇ, ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀᴍ sᴇʀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ᴅᴀs. Os ɢʀɪᴛᴏs ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀᴠᴀᴍ, ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴍᴀɪs ʜᴏʀʀɪ́ᴠᴇɪs ᴇ ᴀʀʀᴇᴘɪᴀɴᴛᴇs. Uᴍᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ɴᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴅᴀ sᴏᴍʙʀᴀ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴏ ᴀᴠɪsᴛᴏᴜ. Gʀɪᴛᴏᴜ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.
Mᴀɪs ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴀᴏ ᴀʀʀᴇᴅᴏʀ, Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴠᴀ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴇ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ.
Sᴏᴜ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ....
Cʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴀ ʀᴏᴅᴇᴀ́-ʟᴏ, ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴀ sᴏᴍʙʀᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴀᴍᴇɴᴅʀᴏɴᴛᴀᴅᴏʀᴀ ᴇ ᴀssᴜsᴛᴀᴅᴏʀᴀ. Tᴏᴅᴀs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀʀᴀᴍ ᴀ ɢʀɪᴛᴀʀ.
Qᴜᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ....
Eʟᴇ ᴀᴄᴀʙᴀ ᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀɴᴅᴀʀ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴀs ᴇʟᴀs, ᴏs sᴇʀᴇs ᴘᴀʀᴀʀᴀᴍ ᴅᴇ ɢʀɪᴛᴀʀ ᴇ ғᴏʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇʟᴇ.
Nᴇssᴇ Aʙɪsᴍᴏ.
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ......
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...