❤︎ - Sᴀɢᴀ Lᴜᴢ - ❤︎
Assɪᴍ ǫᴜᴇ Aʟʟᴀʏ ᴏᴜᴠɪᴜ ᴀ ᴠᴏᴢ ǫᴜᴇ sᴀɪ́ᴜ ᴅᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ᴄᴏʟᴀʀ, ғɪᴄᴏᴜ ᴄᴏɴғᴜsᴀ. Mᴀs ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ. Eʟᴀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ ᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇᴜ ᴏ ᴘɪɴɢᴇɴᴛᴇ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ʀᴏᴜᴘᴀ.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴛᴇʀ ғᴇɪᴛᴏ ɪssᴏ, ғᴏɪ ᴀᴛᴇ́ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴄᴏɴsᴏʟᴀ́-ʟᴏs.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Aʟʟᴀʏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ, ᴇʟᴀ sᴇ sᴇɴᴛᴏᴜ-sᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴛɪʀᴏᴜ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴅᴇ sᴇᴜ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ. Oʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ᴇ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀʟɢᴏ ɪɴᴄᴏᴍᴜᴍ ɴᴏ ᴘɪɴɢᴇɴᴛᴇ.
Eʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙʀɪʟʜᴀɴᴅᴏ, ᴇ ᴅᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏʟʜᴀʀ. Aᴘᴀʀᴇɴᴛᴀᴠᴀ sᴇʀ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴜᴍ ᴄᴏʟᴀʀ ɴᴏʀᴍᴀʟ, ᴍᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇ ʙʀɪʟʜᴏ. A ғᴀᴅᴀ sᴇ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴏᴜ sᴇ ɪssᴏ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ғᴏssᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ᴄᴏʟᴀʀ.
Eʟᴀ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ᴀ ᴀɴᴀʟɪsᴀ́-ʟᴏ. Mᴀs ɴᴀᴅᴀ ᴇʟᴇ ғᴇᴢ.
Aʟʟᴀʏ- [.... Sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ᴀǫᴜɪʟᴏ ?. Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴀ ғɪᴄᴀᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴛʀɪsᴛᴇ, ǫᴜᴇ ɴᴇᴍ ʀᴇᴘᴀʀᴇɪ sᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏᴜ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ sᴇ ᴇʀᴀ ʀᴇᴀʟ ᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ..... ]
A ғᴀᴅᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Aʟʟᴀʏ- [.... Sᴇ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛɪᴠᴇssᴇ sɪᴅᴏ ʀᴇᴀʟ, ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ʙʀɪʟʜᴀɴᴅᴏ ᴇ ғᴀʟᴀɴᴅᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ..... ]
Aʟʟᴀʏ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴇ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏᴜ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴇsᴛᴇs ᴀ ᴀʙʀɪ́-ʟᴀ. Uᴍᴀ ғᴏʀᴛᴇ ʟᴜᴢ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ sᴜʀɢɪʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ.
Eʟᴀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴇ̂ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ. E ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴇssᴀ ʟᴜᴢ sᴜʀɢɪʀ.
Sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs ᴄᴏᴍ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ, ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғʟᴜᴛᴜᴀɴᴅᴏ ᴇ ʙʀɪʟʜᴀɴᴅᴏ ɪɴᴛᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
?- Nᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴇ sᴏᴢɪɴʜᴏ ᴀǫᴜɪ.
A ᴠᴏᴢ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ғᴏɪ ᴇᴍɪᴛɪᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ᴏʙᴊᴇᴛᴏ, ᴇ ᴀ ғᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ғɪᴄᴏᴜ sᴇᴍ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ. Nᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴛɪʀᴀʀ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴅᴏ ᴘɪɴɢᴇɴᴛᴇ.
Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ғᴏɪ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ᴇʟᴀ.
?- Nᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴇ ᴀǫᴜɪ. Nᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ғɪᴄᴀʀ sᴏᴢɪɴʜᴏ.
Eʟᴀ ᴏᴜᴠɪᴀ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴠᴏᴢ ᴅᴏ ᴏʙᴊᴇᴛᴏ, ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀᴠᴀ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ. Aʟʟᴀʏ ʙᴀʟᴀɴᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴇ́ʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ.
Aʟʟᴀʏ- Qᴜᴇᴍ ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂? Cᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴏᴅᴇ ғᴀʟᴀʀ ?.
O ᴄᴏʟᴀʀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴀ ʙʀɪʟʜᴀʀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Sᴏᴜ ᴇᴜ, Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ. Kᴏʙᴀʏsʜɪ!.....
Assɪᴍ ǫᴜᴇ Aʟʟᴀʏ ᴛᴇᴠᴇ sᴜᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ, ᴇʟᴀ ғɪᴄᴏᴜ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ.
Aʟʟᴀʏ- Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ! Mᴀs ᴄᴏᴍᴏ ?.....
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ.
A ᴘᴇᴅʀᴀ ʙʀɪʟʜᴏᴜ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇ ᴀɪɴᴅᴀ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ sᴇ ɪʟᴜᴍɪɴᴀʀ. Aʟʟᴀʏ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴠᴇ ᴏ sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴄᴏʙᴇʀᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴀ ʟᴜᴢ, ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ ɴᴇʟᴀ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀssɪᴍ, ᴀ ʟᴜᴢ sᴇ ᴀᴘᴀɢᴀʀ ᴇ ᴏ ᴄᴏʟᴀʀ ᴄᴀɪʀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
A ʟᴜᴢ ᴛʀᴏᴜxᴇ ᴀ ғᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ᴘɪɴɢᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴇʟᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴇᴍ sᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Vɪᴜ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ʙᴇʟᴏ ᴇ ʙᴏɴɪᴛᴏ, ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜɴs ᴀɴɪᴍᴀɪs ᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ᴄʜᴇɪᴀs ᴅᴇ ғʀᴜᴛᴀs.
Aᴠɪsᴛᴏᴜ ᴜᴍ ᴇʟғᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ, ᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀᴠᴀ sᴇʀ ᴏ Kᴏʙᴀʏsʜɪ. Eʟᴀ ᴀɴᴅᴏᴜ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ́ ᴇʟᴇ, ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ. Eʟᴇ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ ᴇ sᴏʀʀɪᴜ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Aʟʟᴀʏ. Fɪᴄᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ ᴇᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Aʟʟᴀʏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ. O ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ ?.....
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Aʟʟᴀʏ, ᴇᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ. Eᴜ ᴀᴄʜᴇɪ ǫᴜᴇ ᴊᴀ́ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ᴍᴏʀᴛᴏ, ᴍᴀs ʟᴇᴍʙʀᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ. O ᴍᴇᴜ ᴄᴏʟᴀʀ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ ʙʀɪʟʜᴏ, ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴀʀ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴇᴍ ʟᴜᴢ ᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴠɪʀᴀʀ ᴘᴀʀᴛɪ́ᴄᴜʟᴀs. E ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴀǫᴜɪ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴜɪ́ᴀ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ ғᴇʀɪᴅᴀ.
Eʟᴀ ғɪᴄᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ.
Aʟʟᴀʏ- Issᴏ ᴇ́ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ. Dᴇ ǫᴜᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɢᴀɴʜᴏᴜ ᴇssᴇ ᴄᴏʟᴀʀ ?....
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Dᴀ́ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ. Eʟᴀ ᴅɪssᴇ ǫᴜᴇ ᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀssᴀᴅᴏ ᴅᴇ ɢᴇʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ́ ɢᴇʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Eɴᴛᴇɴᴅɪ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴏ ᴀɴᴀ́ʟɪsᴇɪ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴇɪ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴇʀʀᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ. Mᴀs ᴀ ᴄᴏʀ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴘᴇᴅʀᴀ, ᴇ́ ᴀʟɢᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴀᴍɪʟɪᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. É ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴀ ᴛɪᴠᴇssᴇ ᴠɪsᴛᴏ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Pᴇʟᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ ʟᴇᴍʙʀᴇ, ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴍᴇ ᴅɪᴢɪᴀ ǫᴜᴇ. Eʟᴇ ɪʀɪᴀ ᴍᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴜsᴛᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Sᴏʙʀᴇ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ. Tɪɴʜᴀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴛᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀʀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- O ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ?.
Eʟᴀ ғᴇᴄʜᴀ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ. A ʟɪɴʜᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ sᴜᴀ ғᴀᴍɪʟɪ́ᴀ ᴇ ᴅᴇ sᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ. Sᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴇs ᴅᴏs Kᴇɴᴀɪs ?.....
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ.....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...