❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ❤︎
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ, ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴄʀɪᴀʀ ᴏ sᴇᴜ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ. Nᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴅᴇ sᴏʀʀɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs, ᴏs Sᴇʀᴇs Dɪᴠɪɴᴏs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴀʟᴇɢʀᴇs. E ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇs. Pᴇʟᴀ ᴀ ᴄᴏɴǫᴜɪsᴛᴀ ᴅᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs.
Dᴇᴠᴏᴜʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏs ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴏɴɢᴇ, ᴀᴘᴇɴᴀs sᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍᴀ ɪᴍᴇɴsᴀ ʀᴀɪᴠᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ sɪ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ- [.... Cᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ ᴘᴏᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ, ᴄᴏᴍ ᴇssᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇ. Uᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀʟᴇ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀᴅᴀ, ᴇʟᴇ ᴍᴇ ɪʀʀɪᴛᴀ. Tᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs ᴍᴇ ɪʀʀɪᴛᴀᴍ. Sᴇʀᴇs ɪᴍᴜɴᴅᴏs, sᴇʀᴇs ᴅᴇsᴘʀᴇsɪ́ᴠᴇɪs. Eᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴠᴏᴜ ғᴀᴢᴇʀ ᴇssᴇ Dᴇsɢʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏ ᴅᴇ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴘᴀɢᴀʀ, ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴅɪᴛᴏ ᴀǫᴜɪʟᴏ. Mᴀs ᴘᴏʀ ᴇɴᴛᴀɴᴛᴏ, ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴀʟᴠᴏ.... ]
Eʟᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴍᴀʟɪɢɴᴏ.
Aᴋᴋᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀʟᴇɢʀᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ, sᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ. Uᴍᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀᴇᴍ sᴇɴᴅᴏ ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴅᴏs. ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴀ́s, ʀᴇᴘᴀʀᴏᴜ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ sᴜᴍɪᴅᴏ ᴅᴀʟɪ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴏs Sᴇʀᴇs Dɪᴠɪɴᴏs ᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ sᴀɪ́ʀᴀᴍ ᴅᴇ Sᴇɪsʜɪ. Eʟᴇs ᴠᴏʟᴛᴀʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴏs Dᴇᴜsᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ, ᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ ᴅᴇʟᴇs. Aᴘᴀʀᴇᴄᴇɴᴅᴏ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴜɴɪᴏ̃ᴇs.
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴠᴏʟᴛᴀʀᴀᴍ, ᴊᴀ́ ᴇʀᴀ ɴᴏɪᴛᴇ. Eʟᴇs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴏ ᴅɪᴀ ɪɴᴛᴇʀᴏ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs. Eᴍ ǫᴜᴀɴᴛᴏ Fʟʏ ᴇ Gʟᴀᴅᴇ sᴇ ᴅᴇsᴘᴇᴅɪʀᴀᴍ ᴅᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, Vᴇʟᴘɪx ʀᴇᴘᴀʀᴏᴜ ǫᴜᴇ Aᴋᴋᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴀʟᴀᴅᴀ ᴇ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴀǫᴜᴇʟᴀ sᴇɴsᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴛᴇᴠᴇ, ᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ғᴀᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪ ᴘᴀʀᴀʀ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ɴᴀǫᴜɪʟᴏ. Eʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴅᴏ. Dᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀ, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ғᴜᴛᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ?....
E ᴏ sᴇʀ ᴄɪɴᴛɪʟᴀɴᴛᴇ ᴀᴏ ɴᴏᴛᴀʀ, sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀ ᴅᴇʟᴀ ᴇ ᴘᴏ̃ᴇ ᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴇ ɴᴏ ᴏᴍʙʀᴏ ᴅᴇʟᴀ.
Vᴇʟᴘɪx- Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ, Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aᴋᴋᴀ ?. Esᴛᴇᴠᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴀʟᴀᴅᴀ ᴅᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ sᴀɪ́ᴍᴏs ᴅᴇ Sᴇɪsʜɪ. Aᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴀʟɢᴏ ?.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...