❥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ❤︎
Kᴇɴᴀɪs.
Uᴍ ɴᴏᴍᴇ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠɪ ᴇᴍ ᴛᴏᴅᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ɪssᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴀᴠᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ. E sɪᴍ, sᴀʙᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇssᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴊᴀ́ ғᴏɪ ʜᴀʙɪᴛᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇʀᴇs, ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ᴠɪᴇʀᴀᴍ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ɴᴏ́s. E Qᴜᴇ ᴍᴏʀᴀᴠᴀᴍ ᴀǫᴜɪ.
Essᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ, sᴇ ᴄʜᴀᴍᴀ Esᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ. Pᴏʀ ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴜɪʀ ʟᴜᴢ, ᴏ ᴄᴇ́ᴜ ᴇ́ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴇsᴄᴜʀᴏ, ᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇᴍ ᴠɪᴅᴀ, ᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ᴇ ᴀs ᴠᴇɢᴇᴛᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀᴍ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴏᴅʀᴇs ᴇ sᴇᴍ ᴠɪᴅᴀs. Nᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍᴏs ᴀ́ɢᴜᴀ ᴇ ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀᴍᴏs, ᴄᴏᴍᴇᴛᴇᴍᴏs ᴄᴀɴɪʙᴀʟɪsᴍᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ ɴᴇssᴇ ɪɴғᴇʀɴᴏ.
Cᴏᴍᴏ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ᴛɪᴅᴏ ᴠɪᴅᴀ ᴀ́ ᴍɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ?. E sᴇ ᴛᴇᴠᴇ, ᴄᴏᴍᴏ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ᴅᴇssᴇ ᴊᴇɪᴛᴏ ?. O ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ?. Hᴏᴜᴠᴇ ᴜᴍᴀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ? Uᴍᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ ?. Nᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇssᴇs sᴇʀᴇs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ?. Qᴜᴇᴍ sᴀ̃ᴏ ᴇʟᴇs ? Pᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴇs ғᴏʀᴀᴍ ?......
Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ғɪᴄᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ ᴏᴜ ᴍᴇ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴᴀʀ ᴛᴀɴᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴇᴍ ᴅᴀᴠᴀ ᴀ ᴍɪɴɪ́ᴍᴀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ. Eᴜ ǫᴜᴇʀᴏ sᴀʙᴇʀ, ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪʀ, ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ. O ǫᴜᴇ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴀǫᴜɪ. Pᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ғᴏʀᴀᴍ ᴛᴏᴅᴏs ?. Aɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴠɪᴠᴏs ?......
A ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴜᴍ ᴛᴜʀʙɪʟʜᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴍɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀs ᴠɪɴʜᴀᴍ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ. Issᴏ sᴏ́ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴄᴏɴғᴜsᴏ, ᴀᴏ ᴘᴏɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴄʜᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇɴʟᴏᴜǫᴜᴇᴄᴇɴᴅᴏ, ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴛᴇɴᴅᴏ ᴀʟᴜᴄɪɴᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs. Eᴜ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴɪssᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʀᴇᴀʟ. Aʟɢᴏ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴅɪᴢɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ, ғᴏɪ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɴᴄʟᴜsᴀ̃ᴏ.
Tᴜᴅᴏ ᴀǫᴜɪʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɪᴍᴀɢɪɴᴀᴠᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀ, ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴅᴇ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ɴᴀᴅᴀ, ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴇɴsɪɴᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.
Nᴀ̃ᴏ ᴘᴀssᴀᴍ ᴅᴇ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀs.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Fɪǫᴜᴇɪ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀʟᴄᴀᴍᴀʀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ. Eʟᴀ ᴄʜᴇɢᴀᴠᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴅᴏᴇʀ ᴅᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴘᴇɴsᴀʀ. É ᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...