❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʟᴀ̃s - ❤︎
Dᴇᴢ ᴀɴᴏs.
Dᴇᴢ ʟᴏɴɢᴏs ᴀɴᴏs ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀᴀs, ᴅᴇ ᴅᴏʀ, ᴅᴇ sᴏғʀɪᴍᴇɴᴛᴏ, ᴅᴇ sᴀɴɢᴜᴇ sᴇɴᴅᴏ ᴅᴇʀʀᴀᴍᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ. Dɪᴀ ᴀᴘᴏ́s ᴅɪᴀ, ɴᴏɪᴛᴇ ᴀᴘᴏ́s ɴᴏɪᴛᴇ. Uᴍ sᴏғʀɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴛᴇʀɴᴏ, ᴜᴍᴀ ᴅᴏʀ ᴇᴛᴇʀɴᴀ ǫᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠᴀɪ ᴀᴄᴀʙᴀʀ.
Dᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴇᴠᴏʟᴜɪ́ᴍᴏs, ʜᴀ́ ᴅᴇᴢ ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s. Nᴏs ᴛᴏʀɴᴀ́ᴍᴏs sᴇʀᴇs ʙᴇᴍ ᴍᴀɪs ʀᴀᴄɪᴏɴᴀɪs ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀᴍᴏs ᴀɴᴛᴇs, ᴇ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴘᴀssᴀʀ ᴅᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ. Aᴘʀᴇɴᴅᴇsᴍᴏs ᴀ́ ᴄᴏɴsᴛʀᴜɪʀ ᴇ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴛʀɪʙᴏ. A ᴛʀɪʙᴏ ᴅᴀs ʀᴀᴘᴏsᴀs.
Nᴏᴍᴇᴀᴍᴏs ᴜᴍ ᴄᴏᴍᴀɴᴅᴀɴᴛᴇ, ᴀǫᴜᴇʟᴇ ǫᴜᴇ ɪʀɪᴀ ɴᴏs ɢᴜɪᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍ ʙᴏᴍ ғᴜᴛᴜʀᴏ ᴇ ᴀ ɴᴏssᴀ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇ̂ɴᴄɪᴀ.
Aᴘᴏ́s ᴅᴇᴢ ᴀɴᴏs ᴅᴇ ᴇxɪsᴛᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴇ ᴇᴠᴏʟᴜᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴠᴇɪᴏ ᴍᴀɪs ᴅᴇᴢ ᴀɴᴏs ᴅᴇ ɢᴜᴇʀʀᴀs ᴇᴍ ɴᴏssᴀs ᴠɪᴅᴀs. E ǫᴜᴇ ᴀᴛᴇ́ ɴᴏs ᴅɪᴀs ᴅᴇ ʜᴏᴊᴇ, ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀ́ sᴇɴᴅᴏ ᴛʀᴀᴠᴀᴅᴀ. Mᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏ, sᴇ ɪssᴏ ᴠᴀɪ ᴅᴜʀᴀʀ ᴘᴀʀᴀ sᴇᴍᴘʀᴇ. Oᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴀ ɴᴏssᴀ ʀᴀᴄ̧ᴀ ᴠᴀɪ sᴇʀ ᴇxᴛɪɴᴛᴀ ᴀᴛᴇ́ ʟᴀ́.
Aᴛᴇ́ ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴀᴍᴏs ᴛᴇʀ ǫᴜᴇ ʟᴜᴛᴀʀ ?.....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Eᴍ ᴜᴍ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴍᴇᴅɪᴀɴᴏ, ᴄʟᴀʀᴇᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ʟᴜᴢ ᴅᴏ sᴏʟ ʙᴀᴛᴇɴᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ. Pᴀssᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴀʙᴇʀᴛᴀ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴅᴇ ᴄᴀʀᴠᴀʟʜᴏ. Aᴘᴏɪᴀɴᴅᴏ ᴍᴇᴜs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴍᴇsᴀ ᴍᴇ́ᴅɪᴀ, ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ғᴇɪᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇɪʀᴀ. Mᴀs ᴅᴇ ᴄᴀʀᴠᴀʟʜᴏ ᴇsᴄᴜʀᴏ.
Aʟɢᴜɴs ᴘᴀᴘᴇɪs sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴍᴇsᴀ, ᴇ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ ᴘᴏᴛᴇ ᴅᴇ ᴛɪɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴜsᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇsᴄʀᴇᴠᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴇɴᴀ.
Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴀᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇsᴄʀᴇᴠᴇɴᴅᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴄᴏʟᴏᴄᴀᴠᴀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴍᴇᴜs sᴇɴᴛɪᴍᴇɴᴛᴏs ɴᴀs ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs ғʀᴀsᴇs ᴇ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs ǫᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ. Jᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴀ ᴘʀɪᴍɪʀᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ.
𝐴𝑡𝑒́ 𝑞𝑢𝑎𝑛𝑑𝑜 𝑣𝑜𝑢 𝑣𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑟𝑝𝑜𝑠 𝑐𝑎𝑖́𝑟𝑒𝑚 𝑛𝑜 𝑐ℎ𝑎̃𝑜 ?. 𝑄𝑢𝑎𝑛𝑡𝑎𝑠 𝑙𝑎́𝑔𝑟𝑖𝑚𝑎𝑠 𝑎𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑣𝑎𝑖 𝑠𝑒𝑟 𝑑𝑒𝑟𝑟𝑎𝑚𝑎𝑑𝑎𝑠 ?. 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑠 𝑜𝑠 𝑑𝑖𝑎𝑠. 𝐸́ 𝑎 𝑚𝑒𝑠𝑚𝑎 𝑐𝑜𝑖𝑠𝑎. 𝐿𝑢𝑡𝑎𝑚𝑜𝑠, 𝑙𝑢𝑡𝑎𝑚𝑜𝑠, 𝑚𝑎𝑡𝑎𝑚𝑜𝑠, 𝑚𝑎𝑡𝑎𝑚𝑜𝑠, 𝑠𝑜𝑏𝑟𝑒𝑣𝑖𝑣𝑒𝑚𝑜𝑠. 𝑈𝑚 𝑐𝑖𝑐𝑙𝑜 𝑖𝑛𝑓𝑖𝑛𝑖𝑡𝑜 𝑒́ 𝑜 𝑞𝑢𝑒 𝑣𝑖𝑣𝑒𝑚𝑜𝑠.
Nᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴀᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇsᴄʀᴇᴠᴇʀ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴀ ғɪᴄᴀʀ ᴍᴀɪs ᴄᴀʟᴍᴀ ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀʀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sɪɴᴛᴏ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ. As ᴠᴇᴢᴇs, ᴇ́ ᴅɪғɪᴄɪ́ʟ ᴅɪᴢᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs. Eʟᴀs ɴᴇᴍ sᴇᴍᴘʀᴇᴍ sᴀᴇᴍ ᴏᴜ sᴇ ᴇxᴘʀᴇssᴀᴍ ᴅᴀ ғᴏʀᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...