Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 27 - Cᴀᴍɪɴʜᴏs

20 4 15
                                    

❤︎ - Sᴀɢᴀ O ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ - ❤︎

          Aᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ....

          Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴏ Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, ᴛᴇɴᴛᴇɪ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ғᴏʀᴍᴀ sᴇɢᴜɪʀ ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ. Assɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs, ғᴏɪ ᴅɪғɪᴄɪ́ʟ ᴀᴄᴇɪᴛᴀʀ ᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴇʟᴇ. Fᴏɪ ᴅɪғɪᴄɪ́ʟ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs.

           Nᴏs ᴄᴜʟᴘᴀᴍᴏs ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴅɪᴀs ᴘᴇʟᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ғᴏᴍᴏs ғᴏʀᴛᴇs ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇ̂-ʟᴏ ᴇ ɪᴍᴘᴇᴅɪ́-ʟᴏ. Fᴏᴍᴏs ᴄᴏɴᴛʀᴀ sᴜᴀ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ, ᴍᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴀssɪᴍ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴍᴏs.

            Aʟʟᴀʏ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ɴᴏs ᴄᴏɴsᴏʟᴀʀ, ᴅɪᴢᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ sᴇᴍᴘʀᴇ ᴅᴇᴘʀɪᴍɪᴅᴏs. Eʟᴇs ɴᴏs ᴅᴇᴜ ᴏ sᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪᴏsᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴜɪᴅᴀʀᴍᴏs. Cᴏᴍᴏ sᴇᴜ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ᴘᴇᴅɪᴅᴏ, ᴅᴇɪxᴏᴜ Sᴇɪsʜɪ ᴇᴍ ɴᴏssᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇ̂-ʟᴀ ᴇ ᴄᴜɪᴅᴀ́-ʟᴀ.

            Mᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ᴅᴇ Sᴇɪsʜɪ, ɴᴀ̃ᴏ ғᴜɪ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴇ ɴᴇᴍ ɪᴍᴘᴇʀᴅɪʀ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏ Sᴇɴʜᴏʀ. Sᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ғᴜɪ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅɪssᴏ, ɪᴍᴀɢɪɴᴇ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ Sᴇɪsʜɪ. Mᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ғᴜɪ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴏᴜ ᴅᴇssᴀ ғᴏʀᴍᴀ, ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴘᴇɴsᴀʀᴀᴍ ᴀssɪᴍ. E ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀᴍᴏs ǫᴜᴇ Aʟʟᴀʏ sᴇʀɪᴀ ᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴇ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ᴅᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ.

             Eʟᴀ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ ɢᴏsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅɪssᴏ, ᴇ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ɴᴏs ᴄᴏɴᴠᴇʀᴄᴇʀ. Mᴀs ᴇʟᴀ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴜᴅᴀʀɪ́ᴀᴍᴏs ᴅᴇ ɪ́ᴅᴇɪᴀ.

              Mᴀs ғᴏɪ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴇɴsᴇɪ....

  ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ -  O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

            Vᴇʟᴘɪx ᴀɴᴅᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ʀᴇᴜɴɪᴏ̃ᴇs, ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ʟᴏɢᴏ ᴀʙʀɪᴜ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴇɴᴛʀᴏᴜ. Vɪᴜ Gʟᴀᴅᴇ ᴇ Fʟʏ sᴇɴᴛᴀᴅᴏs ɴᴀs ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀs, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ Aʟʟᴀʏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴘᴇ́ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ.

              Aᴘᴇɴᴀs ғᴇᴄʜᴇɪ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ, ᴀɴᴅᴇɪ ᴀᴛᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴇ sᴇɴᴛᴇɪ. Oʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs, Fʟʏ ᴇ Gʟᴀᴅᴇ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ. Tʀɪsᴛᴇs ᴇ ᴅᴇᴘʀᴇᴍɪᴅᴏs.

               Aʟʟᴀʏ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ́s ᴄᴏᴍ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴇɴᴛʀᴇsᴛᴇᴄɪᴅᴏ.

Aʟʟᴀʏ- Mᴇᴜs ǫᴜᴇʀɪᴅᴏs ᴀᴍɪɢᴏs, ᴊᴀ́ ᴠᴀɪ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍ ᴀɴᴏ ǫᴜᴇ ᴏ Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ sᴇ ғᴏɪ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴛʀɪsᴛᴇs ᴇ sᴇ ᴄᴜʟᴘᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴄʀᴇɪᴏ  ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴠᴇ̂-ʟᴏs ᴀssɪᴍ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora