❤︎ - Sᴀɢᴀ Lᴜᴢ - ❤︎
Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ....
Aʟʟᴀʏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ ᴄʜᴏǫᴜᴇ, ᴍɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴇ sᴏᴍʙʀᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ɪɴᴠᴀᴅɪɴᴅᴏ ᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴏs Dᴇᴜsᴇs ᴇ ᴏs Sᴇᴍɪᴅᴇᴜsᴇs ᴜsᴀssᴇᴍ sᴇᴜs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴇʟɪᴍɪɴᴀ́-ʟᴏs.
Mᴀs ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ, ᴏs ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ sᴇɴᴅᴏ sᴜɢᴀᴅᴏs. E ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴇ sɪᴍ ᴘᴏʀ Dᴇᴠᴏᴜʀ, ǫᴜᴇ ᴇᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀᴘᴏɴᴛᴀʀ sᴜᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇʀᴇs. Cᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ sᴜɢᴀʀ ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs.
Eʟᴀ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴀᴏs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇɴᴅᴏ ɴᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ. Dᴇᴄɪᴅɪᴜ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴘᴀʀᴀ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀ ǫᴜᴇ ᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ssᴇᴍ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ. Aʟʟᴀʏ sᴀɪ́ ᴅᴇ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ ᴇ sᴇ ᴠɪʀᴀ, ᴇʟᴀ ᴏʟʜᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴇ́ʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ Vᴇʟᴘɪx, Gʟᴀᴅᴇ ᴇ Fʟʏ.
Aʟʟᴀʏ- O Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ ᴇsᴛᴀ́ sᴇɴᴅᴏ ᴀᴛᴀᴄᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴇ sᴇᴜs ᴀʟɪᴀᴅᴏs, ᴛᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ.
Eʟᴇs ᴏʟʜᴀᴍ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀs ᴇ ᴄᴏɴғᴜsᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.
Vᴇʟᴘɪx- Os Dᴇᴜsᴇs ᴇ ᴏs Sᴇᴍɪᴅᴇᴜsᴇs ᴘᴏᴅᴇᴍ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇs, ᴀs sᴏᴍʙʀᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇs ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴏʀᴛᴇs.
Fʟʏ- Vᴇʟᴘɪx ᴛᴇᴍ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ, ᴇʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍ ᴅᴇ ɴᴏssᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ.
Aʟʟᴀʏ- Os ᴘᴏᴅᴇʀᴇs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀ̃ᴏ sᴇɴᴅᴏ sᴜɢᴀᴅᴏs ᴘᴏʀ Dᴇᴠᴏᴜʀ, ᴇʟᴇ ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴅᴏ Cᴇʟᴇsᴛᴇ.
Gʟᴀᴅᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴛʀᴇᴍᴇʀ ᴅᴇ ᴍᴇᴅᴏ.
Gʟᴀᴅᴇ- Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ᴍᴏʀʀᴇʀ, Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ. Pᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ, ᴍᴇ ᴘʀᴏᴛᴇᴊᴀ.
Eʟᴀ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ғᴀᴜɴᴏ ᴇ ᴠᴀɪ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ.
Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴʜᴀ ᴍᴇᴅᴏ, ᴠᴏᴜ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴠᴏᴄᴇ̂s. Nᴀ̃ᴏ ᴅᴇɪxᴀʀᴇɪ ǫᴜᴇ Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴇ sᴜᴀs sᴏᴍʙʀᴀs ᴅᴇsᴛʀᴜᴀᴍ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴅᴇssᴀ ᴠᴇᴢ. Dᴀʀᴇɪ ᴜᴍ ғɪᴍ ᴅᴇғɪɴɪᴛɪᴠᴏ ɴᴇʟᴇ.
O ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴛʀᴇᴍᴇʀ, Vᴇʟᴘɪx ᴇ Fʟʏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜᴇᴍ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ғɪᴄᴀʀᴇᴍ ᴅᴇ ᴘᴇ́. Gʟᴀᴅᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴇ sᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ Aʟʟᴀʏ.
A ғᴀᴅᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs sᴇʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Aʟʟᴀʏ- Cᴇʀᴛᴏ, Vᴇʟᴘɪx, Gʟᴀᴅᴇ ᴇ Fʟʏ. Cᴜɪᴅᴇᴍ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴇsᴛɪᴠᴇʀᴇᴍ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏs, ᴇ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇᴍ ᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏ. Eᴜ ᴠᴏᴜ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ Dᴇᴠᴏᴜʀ, ᴠᴏᴜ ᴅᴇᴛᴇ̂-ʟᴏ, sᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪʀ. Cʀɪᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴏʀᴛᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ, ʟᴇᴠᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ʟᴀ́.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...