Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 20 - Rᴇᴄᴀᴅᴏ

21 5 22
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Sᴏᴍʙʀᴀs - ❤︎

            Tʀᴇ̂s ᴅɪᴀs ᴘᴀssᴀʀᴀᴍ, ᴇ Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴊᴀ́  ʜᴀᴠɪᴀ sᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ. Eʟᴇ ᴛᴇʀ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀᴅᴏ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ, ғᴏɪ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴜᴀs ғᴇʀɪᴅᴀs sᴇ ᴄɪᴄʀᴀᴛɪᴢᴀssᴇᴍ ʟᴏɢᴏ. E ᴀssɪᴍ ғᴏɪ, sᴇᴜ ᴄᴏʀᴘᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴅᴏᴇɴᴅᴏ.

              Assɪᴍ ǫᴜᴇ sᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴏᴜ, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ɪʀ ʟᴏɢᴏ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴘᴀɪ. Jᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀʟɪ.

               O ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, sᴀɪ́ᴜ ᴅᴀ ᴄᴀᴠᴇʀɴᴀ ᴇ ᴠᴏᴏᴜ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ ᴇᴅɪғɪᴄɪ́ᴏ ǫᴜᴇʙʀᴀᴅᴏ. Qᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴠᴀ, ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ. Lᴏɢᴏ ᴀᴠɪsᴛᴏᴜ Dᴀsᴛʟᴇʀ, ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍ ʟɪᴠʀᴏ. Qᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀᴠᴀ sᴇʀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴀɴᴛɪɢᴏ.

                 Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴘᴏᴜsᴏᴜ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ʟᴏɢᴏ sᴇɴᴛɪᴜ sᴜᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ. Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ᴇ ғʟᴜᴛᴜᴏᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴇ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Pᴀɪ. Jᴀ́ ғᴀᴢ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴏ ᴠᴇᴊᴏ. Cᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ?.....

                  Dᴀsᴛʟᴇʀ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ, ʟᴏɢᴏ sᴏʀʀɪᴜ.

Dᴀsᴛʟᴇʀ- Oʜ, ᴍᴇᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ ғɪʟʜᴏ. Qᴜᴇ ʙᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀǫᴜɪ, ᴇᴜ sᴇɴᴛɪ sᴜᴀ ғᴀʟᴛᴀ. Assɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs sᴇᴜs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs.

                  Dᴇᴠᴏᴜʀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Jᴀ́ ғᴀᴢɪᴀ ᴛʀᴇ̂s ᴅɪᴀs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀǫᴜɪ, ᴍᴀs sᴏ́ ᴠɪᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴏ ᴀɢᴏʀᴀ. Pᴇᴄ̧ᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴇʀᴅᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ɪssᴏ.

Dᴀsᴛʟᴇʀ- Tᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ sᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀʀ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Mᴀs ᴍᴇ ᴅɪᴢ, Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴛᴀ́ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ʙᴇᴍ ᴅᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ?.....

                A ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.

Dᴀsᴛʟᴇʀ- Mᴇᴜ ғɪʟʜᴏ, Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴇ́ ᴊᴏᴠᴇᴍ. Eʟᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴛᴇᴍ sᴜᴀs ᴅᴇғɪᴄᴜʟᴅᴀᴅᴇs ᴇ ʀᴇsᴘᴏɴsᴀʙɪʟɪᴅᴀs. E ᴠᴀ́ʀɪᴀs ᴏᴜᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ɪʀᴀ̃ᴏ ᴠɪʀ ᴘᴇʟᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ, ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇʀᴀ ᴍᴀɪs ɴᴏᴠᴏ, sᴏ́ ᴇ́ ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛʀᴇɪɴᴀ́-ʟᴏ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Eᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴘᴇɴsᴏ ᴇᴍ ᴊᴏɢᴀ́-ʟᴏ ʟᴏɢᴏ ᴀᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴘɪ́ᴄɪᴏ, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴀ ʟᴏɢᴏ ᴏs sᴇᴜs ᴅᴇᴠᴇʀᴇs.

Dᴀsᴛʟᴇʀ- Tᴇɴʜᴀ ᴄᴀʟᴍᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴘʀᴇssᴏɴᴀ́-ʟᴏ. Issᴏ sᴏ́ ᴘᴏᴅᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴘɪᴏʀᴀɴᴅᴏ, ᴇsᴄᴜᴛᴇ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴏɴᴄᴇʟʜᴏ.

Dᴇᴠᴏᴜʀ- Vᴏᴜ ᴇsᴄᴜʟᴛᴀʀ.

               O ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ sᴜsᴘɪʀᴀ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ. Oʟʜᴀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora