Oɪ, ᴛᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ ?.....
Eᴜ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴅᴇᴄɪᴅɪɴᴅᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ ᴄᴏᴘɪʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇs, sᴏʙʀᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴅᴇ Sᴇɪsʜɪ. Cᴏɪsᴀs ᴘᴇʟᴏ ᴏ ǫᴜᴀʟ, ᴇᴜ ᴘʀᴏᴠᴀᴠᴇʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴀʀᴇɪ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴀᴛᴇɴᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ.
Qᴜᴇʀᴏ ғᴏᴄᴀʀ ᴍᴀɪs ɴᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ, ɴᴏs ᴘᴇʀsᴏɴᴀɢᴇɴs ᴇ ɴᴏs ᴍɪsᴛᴇ́ʀɪᴏs ᴘᴏʀ ᴛʀᴀ́s ᴅᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ. Eᴜ ᴠᴏᴜ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀʙᴀᴛɪᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ᴇxʟᴘɪᴄᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴘᴏʀ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ, ᴀᴄʜᴇɪ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ʟᴇɢᴀʟ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ.
E sᴇᴍ ғᴀʟᴀʀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍɪɴʜᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ ᴛᴇɴʜᴀ ғᴜʀᴏs. ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ɢᴏsᴛᴇ ᴅᴀs ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇs ǫᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴛʀᴀᴢᴇʀ.
-----------------------------------------------------------
❥︎ - Cᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇs 01 - Áʀᴠᴏʀᴇs - ♥︎
Exɪsᴛᴇᴍ ᴛʀᴇ̂s ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs ǫᴜᴇ ғᴏʀᴀᴍ ᴄᴏɴᴛᴀᴅᴀs, ᴀs Áʀᴠᴏʀᴇs ᴅᴏ Dᴇsᴇᴊᴏ. Cʀɪᴀᴅᴀs ᴘᴇʟᴏs Kᴇɴᴀɪs, ʜᴀ́ ᴍɪʟᴇ̂ɴɪᴏs ᴀᴛʀᴀ́s. Pᴏʀ ᴍᴀɪs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴛᴇɴʜᴀ ᴅᴇsᴄʀɪᴛᴏ ᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴀs, ᴇᴍ ʙʀᴇᴠᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʀᴇɪ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ.
Vᴏᴜ ʀᴇᴠᴇʟᴀʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ɪɴғᴏʀᴍᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs sᴏʙʀᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍᴀ.
Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴀ Vɪᴅᴀ
Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴠɪᴠᴇʀ. Eʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴇᴍ Sᴇɪsʜɪ, ᴇ ғᴏɪ ᴘᴏʀ ᴄᴀᴜsᴀ ᴅᴇʟᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇᴠᴇ ᴠɪᴠᴀ. Mᴇsᴍᴏ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ, sᴜᴀ sᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ́ ᴠᴇʀᴅᴇ.
Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴀs Aʟᴍᴀs
Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴠɪᴠᴇʀ ᴀᴘᴏ́s ᴀ́ ᴍᴏʀᴛᴇ. Eʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴏ Mᴜɴᴅᴏ ᴅᴀs Aʟᴍᴀs, ᴇ́ ᴜᴍᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ǫᴜᴇ sᴏ́ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ᴠɪsᴛᴀ ɴᴇsᴛᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ. Sᴜᴀ sᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ́ ʙʀᴀɴᴄᴀ.
Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴀ Mᴏʀᴛᴇ
Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ Áʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴍᴏʀʀᴇʀ. Eʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴀ Esᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ, ᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴅᴏs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇ́ ᴘʟᴀɴᴛᴀᴅᴀ, ᴛᴜᴅᴏ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴍᴏʀʀᴇ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ. Sᴜᴀ sᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ́ ᴘʀᴇᴛᴀ.
-----------------------------------------------------------
Essᴀs sᴀ̃ᴏ ᴀs ᴛʀᴇ̂s ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ Sᴇɪsʜɪ, ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴇxɪsᴛᴇ ᴍᴀɪs cinco ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs. Mᴀs ᴇʟᴀs sᴀ̃ᴏ Áʀᴠᴏʀᴇs ᴇsᴘᴇᴄɪᴀɪs ᴇ ᴜ́ɴɪᴄᴀs ᴅᴇ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs.
A ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴊᴇɪʀᴀ
Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴇsᴘᴇᴄɪᴀʟ, ᴇ́ ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʀᴇᴊᴇɪʀᴀ ᴇxɪsᴛᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ Sᴇɪsʜɪ. Pᴏʀ ᴇʟᴀ sᴇʀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴇ́ ᴠɪsᴛᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴜᴍᴀ ʟɪɴᴅᴀ ᴀᴛʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴛᴜʀɪsᴛɪᴄᴀ.
A ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴏs ᴄᴏᴅᴇɴᴀᴅᴏs
Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀ, ᴄᴏᴍᴏ ᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ ᴅᴀ ᴄᴏᴅᴇɴᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇᴛᴇʀɴᴀ. Sᴏ́ ᴇ́ ᴠɪsᴛᴀ ɴᴏ Mᴜɴᴅᴏ ᴅᴀs Aʟᴍᴀs, ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴅᴇɴᴀᴅᴀs. Sᴀ̃ᴏ ᴀᴘʀɪsᴏɴᴀᴅᴀs ɴᴇssᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs, ǫᴜᴇ ᴏs ᴘᴜɴᴇᴍ ᴇ ᴄᴏᴅᴇɴᴀᴍ ᴇᴛᴇʀɴᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
-----------------------------------------------------------
Tᴇᴍ ᴍᴀɪs ᴛʀᴇ̂s ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ᴇsᴘᴇᴄɪᴀɪs, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴇɪ ɴᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ. Eᴍ ʙʀᴇᴠᴇ, ᴇʟᴀs ᴠᴀ̃ᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ. Aᴛᴇ́ ʟᴀ́, ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴇ ᴀ ʟᴇɪᴛᴜʀᴀ.
Esᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴʜᴀ ɢᴏsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴀs ᴄᴜʀɪᴏsɪᴅᴀᴅᴇs, ғᴜᴛᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴛʀᴀʀᴇɪ ᴍᴀɪs sᴏʙʀᴇ.
É ɪssᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴇʀ ❤︎.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Gizem / GerilimSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...