Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 37 - Cᴏɴᴠᴇʀsᴀ

17 4 14
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Eᴍᴏᴄ̧ᴏ̃ᴇs - ❤︎

            Dᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴠɪ ᴀ́ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴏs ᴍᴇᴜs ᴀᴍɪɢᴏs sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴠᴀᴍ, ғɪǫᴜᴇɪ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴇᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴏs ᴅᴇssᴀ ғᴏʀᴍᴀ. Nᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ǫᴜᴇ ᴏ Vᴇʟᴘɪx ᴇ ᴏ Gʟᴀᴅᴇ ʙʀɪɢᴀssᴇᴍ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴅᴀ ʙʀɪɢᴀ. Mᴀs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴍᴇ ɪɴᴛʀᴏᴍᴇᴛᴇʀ ɴᴏs ᴀssᴜɴᴛᴏs ᴅᴇʟᴇs, ᴍᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ғɪᴄᴀʀ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ ᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴇʟᴇs ᴀssɪᴍ ᴅᴇssᴀ ғᴏʀᴍᴀ.

                Eᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴠᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ, ᴏᴜ ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴛᴇɴᴛᴀʀ. A ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴏᴅɪᴀ ʟɪᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ɪssᴏ, ᴇ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴏs sᴇ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ. Eʀᴀ ᴀ Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ, Aʟʟᴀʏ. Eʟᴀ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅᴇ sᴇʀ ᴜᴍ sᴇʀ ʙᴏɴᴅᴏsᴏ ᴀssɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴇᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ sᴇʀɪᴀ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴏs sᴇ ʀᴇsᴏʟᴠᴇʀ.

                  Eᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴀ.

             Fʟʏ ᴠᴏᴏᴜ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇ Aʟʟᴀʏ, ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇʟᴀ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴇsᴛᴇs ᴀ ʙᴀᴛᴇʀ ɴᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ, ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴏᴜᴠɪʀ Aʟʟᴀʏ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ.

              E ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴜʀɪᴏsᴀ sᴏʙʀᴇ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴀ ғᴀᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ, ᴘᴏsɪᴄɪᴏɴᴏᴜ ᴏ sᴇᴜ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ. E ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴇsᴄᴜᴛᴀʀ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

    ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

              Dᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇ Aʟʟᴀʏ.

              Eʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇɴᴛᴀᴅᴀ sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ sᴇɢᴜʀᴀᴠᴀ ᴜᴍ ᴄᴏʟᴀʀ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴘᴇsᴄᴏᴄ̧ᴏ. Cᴏᴍ ᴜᴍ ᴘɪɴɢᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ ғᴏʀᴍᴀᴛᴏ ᴅᴇ ᴄᴏʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴀ ᴘᴇᴅʀᴀ ʙʀɪʟʜᴀᴠᴀ ᴇ ᴇᴍɪᴛɪᴀ ᴜᴍᴀ ᴠᴏᴢ sᴜssᴜʀʀᴀɴᴛᴇ.

Aʟʟᴀʏ- Eᴜ sᴇɪ ᴅɪssᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀʀ. Nᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴜ ᴅᴇɪxᴀʀ ǫᴜᴇ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ʀᴜɪᴍ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄ̧ᴀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇs, ᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴄᴏᴍ ᴀǫᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ.

Cᴏʟᴀʀ- Eᴜ ᴄᴏɴғɪᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂ Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ, ᴇ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ́ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴄᴜᴍᴘʀɪʀ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀ ᴘʀᴏᴍᴇssᴀ.

               Nᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ.

               Fʟʏ ᴛᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴏᴜᴠɪʀ ᴛᴜᴅᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, sᴜᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ғɪᴄᴏᴜ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀ " ᴘʀᴏᴍᴇssᴀ ".

Fʟʏ- [..... Cᴏᴍ ǫᴜᴇᴍ ᴀ Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀɴᴅᴏ ?. Qᴜᴇ ᴘʀᴏᴍᴇssᴀ ᴇ́ ᴇssᴀ ?. Sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇssᴇs ᴀɴᴏs ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴇᴠᴇ ɴᴏs ᴇɴɢᴀɴᴅᴏ ?. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴɪssᴏ, ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ ᴜᴍᴀ ʙᴏᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ. Eᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ᴇʟᴀ ᴅᴇᴠᴇʀᴀ́ ɴᴏs ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ sᴏʙʀᴇ ɪssᴏ. E ᴛᴜᴅᴏ ᴀǫᴜɪʟᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛɪᴠᴇʀ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇɴᴅᴏ..... ]

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora