Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 24 - Qᴜᴇᴍ sᴏᴜ ᴇᴜ ?

21 5 24
                                    

❤︎ - Sᴀɢᴀ O ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ - ❤︎

              Uᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ, ᴇ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴢɪᴀ ɪᴅᴇɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇxɪsᴛɪᴀ. Mᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴀssɪᴍ, ᴇᴜ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇʟᴇ.

               O ᴄᴇ́ᴜ sᴇɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ ᴇ ᴄᴏᴍ ᴏɴᴅᴀs ʙʀᴀɴᴄᴀs, ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ғᴏssᴇ ɴᴜᴠᴇɴs. Aʟɢᴜɴs ʙʀɪʟʜᴏs sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴄᴇ́ᴜ, ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ғᴏssᴇ ᴇsᴛʀᴇʟᴀs ʙʀɪʟʜᴀɴᴛᴇs.

                 O ᴄʜᴀ̃ᴏ sᴇɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ʙʀᴀɴᴄᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ ɴᴇᴠᴇ, ғᴀɴᴛᴀsᴍᴀs, ᴇsᴘɪʀɪᴛᴏs, ᴀʟᴍᴀs. Sᴇʀᴇs ᴛᴀ̃ᴏ ᴄɪɴᴛɪʟᴀɴᴛᴇs, ǫᴜᴇ ᴠᴏᴀᴠᴀᴍ, ғʟᴜᴛᴜᴀᴠᴀᴍ ᴇ ᴀɴᴅᴀᴠᴀᴍ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ.

                   Mᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ̂ ?....

                    Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ʙᴇᴍ ᴀʟɪ ?. Sᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴛᴇɴʜᴏ sɪᴅᴏ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴏᴜ sᴇʀᴀ́ ǫᴜᴇ sɪᴍ ?. E ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀᴠᴀ ʙᴇᴍ.

                     Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sɪɴᴛᴏ ᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴇᴊᴏ.

                     Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ sᴏ́ ᴘʀᴇᴄɪsᴇ, ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴀ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀs.

     ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

                   Cᴀᴍɪɴʜᴇɪ ᴇ ʀᴇᴘᴀʀᴇɪ ᴇᴍ ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴅᴀǫᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴍᴇsᴍᴏ sᴇɴᴅᴏ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ. Eʀᴀ ʙᴏɴɪᴛᴏ.

                    Aᴠɪsᴛᴇɪ ᴜᴍᴀ ғʟᴏʀᴇsᴛᴀ ᴇ ʟᴏɢᴏ ᴍᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴇɪ ᴅᴇʟᴀ, ᴍᴀs ɴᴏᴛᴇɪ ǫᴜᴇ ᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs. Nᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏs ᴅᴇ ғᴏʟʜᴀs, ᴇ sɪᴍ ᴅᴇ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀs.

                     Cᴀʙᴇᴄ̧ᴀs ᴅᴇ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ʙʀɪʟʜᴀɴᴛᴇs, ᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴘʀᴇsᴀs ɴᴏs ɢᴀʟʜᴏs ᴅᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠɪ, ᴀᴄʜᴇɪ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ. Mᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴀssɪᴍ, ᴅᴇᴄɪᴅɪ ᴍᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴀʀ.

                  E ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴘᴇʀᴛᴏ, ᴛᴏᴅᴀs ᴇʟᴀs ᴏʟʜᴀʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.

?- Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀǫᴜɪ, ᴀʟᴍᴀ ?....

                  Tᴏᴅᴀs ᴇʟᴀs ғᴀʟᴀʀᴀᴍ, ᴀᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ. Sᴜᴀs ᴠᴏᴢᴇs sᴇ ᴇᴄᴏᴀᴠᴀᴍ ᴘᴇʟᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴊᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴜᴍᴀ ғʟᴏʀᴇsᴛᴀ sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏsᴀ, ᴄᴀᴅᴀ sᴏᴍ ᴇʀᴀ ᴇᴄᴏᴀᴅᴏ.

Vᴇʟᴘɪx - Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ. Aᴘᴇɴᴀs ᴇsᴛᴏᴜ ᴀɴᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴇ ᴘᴀʀᴀ sᴇʀ sɪɴᴄᴇʀᴏ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀᴄ̧ᴏ ɪᴅᴇɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ɪɴᴅᴏ, ᴛᴜᴅᴏ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ ᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.

                 As ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀs ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴀᴍ ᴀ ᴍᴇ ᴏʟʜᴀʀ, ᴍᴀs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴs sᴇɢᴜɴᴅᴏs. Aʙʀɪʀᴀᴍ sᴜᴀs ʙᴏᴄᴀs ᴘᴀʀᴀ ғᴀʟᴀʀ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora