Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 53 - Sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇɴᴅᴏ

13 2 11
                                    

♥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ♥︎

           Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ᴘᴀʀᴀᴅᴏ, ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴠɪɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ sɪ. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴀʀᴀᴍ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀs ᴀ ᴇʟᴇ, ᴀ sᴏᴍʙʀᴀ sᴇ ᴛᴇʟᴇᴘᴏʀᴛᴏᴜ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ. E ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ᴄᴏʀᴛᴏᴜ ᴛᴏᴅᴀs ᴇʟᴀs ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ʀᴀᴘɪ́ᴅᴀ, ғᴀᴛɪᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴀs ᴇᴍ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏs.

           Os sᴇʀᴇs ᴄᴀɪ́ʀᴀᴍ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴄᴏʀᴛᴀᴅᴏs ᴇ ᴍᴏʀᴛᴏs, ᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ, sᴏʀʀɪᴜ ᴇ ᴅᴇᴜ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ʀɪsᴀᴅᴀ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Nᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴀʀ ᴍᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ, ᴛᴜᴅᴏ ɪssᴏ ᴅᴀǫᴜɪ ᴅᴜʀᴀʀᴀ́ ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴘᴏʀ ᴜᴍ ᴀɴᴏ.

              Eʟᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ, ᴘɪɴɢᴏ ᴅᴇ ᴄʜᴜᴠᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴀ ᴀ ᴄᴀɪʀ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- [..... Aʟᴇ́ᴍ ᴅᴇ sᴇʀ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ʙᴇᴍ ᴘᴇʀɪɢᴏsᴏ, ᴘᴏssᴜɪ́ ᴜᴍ ᴄʟɪᴍᴀ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴀssɪᴍ. E ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴇᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴏᴜ ᴄᴏɴsᴛʀᴜɪʀ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ғɪᴄᴀʀ, ᴇssᴀ ᴄʜᴜᴠᴀ. Tᴇɴʜᴏ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ sᴇʀ ɴᴏʀᴍᴀʟ..... ]

      ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

            Uᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ sᴇ ᴘᴀssᴀᴅᴏ, Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴜᴍᴀ  ᴄᴀᴠᴇʀɴᴀ. A ᴛʀᴀɴsғᴏʀᴍᴏᴜ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇʀɪᴊᴏ ᴇ ʟᴇᴠᴏᴜ ᴏs ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏs ᴅᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ǫᴜᴇ ᴍᴀᴛᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴀ ᴄʜᴜᴠᴀ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ғɪᴄᴀʀ ғᴏʀᴛᴇ. Eʟᴇ ғɪᴄᴏᴜ sᴇɴᴛᴀᴅᴏ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴀ ᴄᴀᴠᴇʀɴᴀ ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ.

              Mᴇsᴍᴏ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴏᴠᴇɴᴅᴏ ᴏs ᴍᴏɴᴛʀᴏs ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪᴀᴍ ᴀ ɢʀɪᴛᴀʀ.

               Eʟᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ, ᴘᴇɢᴏᴜ ᴜᴍ ᴘᴇᴅᴀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ᴄᴀʀɴᴇ ᴇ ᴍᴏʀᴅᴇᴜ. Cᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴍᴀsᴛɪɢᴀʀ, ᴏ ɢᴏsᴛᴏ ᴅᴏ sᴀɴɢᴜᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏʀʀɪᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴀᴏ ᴍᴏʀᴅᴇʀ ᴀ ᴄᴀʀɴᴇ, ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴀ ʀᴇғᴇɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs sᴀʙᴏʀᴏsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ sᴏᴍʙʀᴀ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- [..... Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀsᴄᴇ ɴᴇssᴇ  ɪɴғᴇʀɴᴏ, ᴄᴏᴍᴇ ᴀǫᴜɪʟᴏ ǫᴜᴇ ʟʜᴇ ʀᴇsᴛᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ. Qᴜᴇʀᴇɴᴅᴏ ᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ, ɴᴜᴍᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇssᴀs, ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇʀ.....]

           Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴀ. Oᴜᴠɪɴᴅᴏ ᴀs ɢᴏᴛᴀs ᴅᴀ ᴄʜᴜᴠᴀ ᴄᴀɪ́ʀᴇᴍ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴍᴇsᴍᴏ ᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴏɴᴅᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eʟᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ᴄʜᴜᴠᴀ ᴄᴀɪʀ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.

           Aʟɢᴜɴs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴘᴀssᴀᴍ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴠᴇ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴀᴠᴏ̂. Á ᴍᴜɪᴛᴏs ᴀɴᴏs ᴀᴛʀᴀ́s, ᴏ ғᴀᴢ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴅᴇʟᴀ ᴇ ᴅᴇ sᴜᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora