❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ❤︎
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴠɪᴜ, ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴇ ғᴏɪ ᴄᴏʀʀᴇɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ʟᴜᴢ. Kᴏʙᴀʏsʜɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ Vᴇʟᴘɪx, ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴜ ᴠᴇʀ ɴᴀᴅᴀ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴠɪᴜ ᴏ sᴇʀ ᴇɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀᴄʜᴏᴜ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ.
O Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇɴᴛʀᴏᴜ ᴇ ғᴏɪ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴇ.
Vᴇʟᴘɪx ᴀᴏ ɪʀ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴀ ʟᴜᴢ ғʀᴀᴄᴀ, sᴇ ᴅᴇᴘᴀʀᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴏ ʜᴏʀʀɪ́ᴠᴇʟ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ǫᴜᴇ ғᴏɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴏ sᴇʀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ, ᴇ ᴀᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ. Fɪᴄᴏᴜ ᴇᴍ ᴄʜᴏǫᴜᴇ, ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ᴠᴇʀ ᴀǫᴜɪʟᴏ.
Eʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀᴍ ᴘᴏʀ ɪssᴏ.
Nᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀᴍ ǫᴜᴇ Aᴋᴋᴀ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ, ᴛᴏᴅᴀ ᴇɴsᴀɴɢᴜᴇɴᴛᴀᴅᴀ, ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ᴄɪᴄᴀᴛʀɪᴢ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴘᴇɪᴛᴏ. Uᴍᴀ ᴄɪᴄᴀᴛʀɪᴢ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀʀᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ, sᴜᴀ ʟᴜᴢ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ɪʟᴜᴍɪɴᴀɴᴛᴇ. Jᴀ́ ᴇsᴛᴀᴠᴀ sᴇ ᴀᴘᴀɢᴀɴᴅᴏ, sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ǫᴜᴀsᴇs ғᴇᴄʜᴀᴅᴏs. Cᴏᴍ ᴘᴏᴜǫᴜɪssɪ́ᴍᴏs ʙʀɪʟʜᴏs, ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴠɪᴠᴀ. Mᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀ ʙᴇɪʀᴀ ᴅᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Eʟᴇs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴀ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ, Vᴇʟᴘɪx ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴏᴜ ᴇ ᴀ ᴘᴇɢᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ. Eʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ, ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴠᴀ.
Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄʜᴏǫᴜᴇ.
Vᴇʟᴘɪx- Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aᴋᴋᴀ!!! Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ !!! Cᴏɴsᴇɢᴜᴇ ᴍᴇ ᴏᴜᴠɪʀ ? Nᴏ́s ᴠᴀᴍᴏs ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴀ. Aɢᴜᴇɴᴛᴇ ғɪʀᴍᴇ.
Eʟᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, ᴠᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪᴀ ᴇᴍ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄʜᴏǫᴜᴇ. Dᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴛᴇɴᴛᴀ́-ʟᴏ ᴛɪʀᴀ́-ʟᴏ ᴅᴇ sᴇᴜ ᴛʀᴀɴsᴇ.
Vᴇʟᴘɪx- Sᴇɴʜᴏʀ!!! Pᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ, ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴍᴏs ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴀ. Nᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ᴅᴇɪxᴀ́-ʟᴀ ᴍᴏʀʀᴇʀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪ́-ʟᴏ, ʟᴏɢᴏ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ. Eʟᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Vᴇʟᴘɪx, ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴘᴏʙʀᴇ ᴀʟᴍᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴇ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ. Dᴇᴄɪᴅɪᴜ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Vᴇʟᴘɪx ᴇᴜ ᴄᴜɪᴅᴏ ᴅᴇʟᴀ, ᴘᴇᴄ̧ᴏ ǫᴜᴇ sᴀɪ́ᴀ ᴇ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ. Pʀᴏᴄᴜʀᴀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴜᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇ ᴄᴜʀᴀ.
O sᴇʀ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪ́-ʟᴏ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀᴄᴇɴᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ.
Vᴇʟᴘɪx- Esᴛᴀ́ ʙᴇᴍ, Sᴇɴʜᴏʀ. Cᴜɪᴅᴇ ᴅᴇʟᴀ, sᴇ ᴄᴀsᴏ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ. A ɪᴍᴘᴇssᴀ. Issᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴘɪᴏʀᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Esᴛᴀ́ ʙᴇᴍ.
O ᴇʟғᴏ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇ Vᴇʟᴘɪx ᴇ sᴇ ᴀɢᴀᴄʜᴏᴜ, ᴏ sᴇʀ ᴄɪɴᴛɪʟᴀɴᴛᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴅᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ғᴀᴅᴀ. Dᴇᴘᴏɪs ᴅɪssᴏ, ᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴇ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴏᴜ ᴅᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs.
E ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇᴜ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴠɪᴜ ᴏ sᴇʀ sᴜᴍɪʀ, ᴇʟᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Aᴋᴋᴀ. Eʟᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀɴᴅᴏ, ᴍᴀs sᴜᴀ ʀᴇsᴘɪʀᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴇᴍ ғʀᴀᴄᴀ. Vᴇɴᴅᴏ ɪssᴏ, sᴜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴇᴍ ᴄᴏɴғʟɪᴛᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ-[.... Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴɪssᴏ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴏ. Pᴏʀ ǫᴜᴇ ? Pᴏʀ ǫᴜᴇ ? Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴏ. Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ɪʀɪᴀ ǫᴜᴇʀᴇʀ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀʀ Aᴋᴋᴀ ? Eʟᴀ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴇᴢ ᴍᴀʟ ᴀ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ, ᴇʟᴀ ᴇ́ ᴜᴍᴀᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴏɴᴅᴏsᴀ, ᴛᴀ̃ᴏ ɢᴇɴᴛɪ́ʟ ᴇ ʜᴜᴍɪʟᴅᴇ. Mᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ? Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ғᴇᴢ ɪssᴏ ?. Esᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴏʀʀᴀ, ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ Vᴇʟᴘɪx ᴠᴇɴʜᴀ ʟᴏɢᴏ ᴇ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴsɪɢᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ. Aᴋᴋᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇ ᴍᴏʀʀᴇʀ, ғᴀʀᴇɪ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ sᴀʟᴠᴀ́-ʟᴀ. Eᴜ ᴠᴏᴜ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ǫᴜᴇᴍ ғᴇᴢ ɪssᴏ, ᴠᴏᴜ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴏ sᴇʀ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ. Vᴏᴜ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴏ ᴘᴀɢᴀʀ, ᴘᴏʀ ᴛᴇʀ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏ ᴜᴍ sᴇʀ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ.... ]
Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʟᴇ sᴇ ᴘᴇʀᴅɪᴀ ᴇɴᴛʀᴇ sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, Aᴋᴋᴀ ᴅᴇᴜ ᴜᴍᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ᴠɪʀᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴀɴᴛᴏ. E ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.
Eʟᴀ ᴛᴇɴᴛᴀ ᴀʙʀɪʀ ᴀ sᴜᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀʟɢᴏ.
Aᴋᴋᴀ- Kᴏ.... Kᴏʙᴀ...
Eʟᴇ ᴀᴏ sᴀɪʀ ᴅᴇ sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴏᴜᴠɪᴜ ᴀ ᴠᴏᴢ ғʀᴀᴄᴀ ᴅᴇ Aᴋᴋᴀ. O ᴇʟғᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aᴋᴋᴀ, ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ. Nᴀ̃ᴏ sᴇ ᴇsғᴏʀᴄᴇ ᴘᴀʀᴀ ғᴀʟᴀʀ.
Mᴇsᴍᴏ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ғʀᴀᴄᴀ ᴇ ʙᴇᴍ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ́ ᴍᴏʀᴛᴇ. Cᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴀ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ғᴀʟᴀʀ....
Aᴋᴋᴀ- Sᴇɴʜᴏʀ.... Kᴏʙᴀʏsʜɪ....
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Aᴋᴋᴀ, ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ. Nᴀ̃ᴏ- ......
Aᴋᴋᴀ- Eᴜ.... Tᴇɴʜᴏ.... Aʟɢᴏ.... A.... Rᴇᴠᴇʟᴀʀ......
Eʟᴇ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪ́-ʟᴀ, ғɪᴄᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Cᴏᴍᴏ ᴀssɪᴍ Aᴋᴋᴀ?.... O ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍ ᴀ ᴍᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ?....
Eʟᴀ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴠᴏᴢ ғʀᴀᴄᴀ, ᴅɪssᴇ sᴜᴀs ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs.
Aᴋᴋᴀ- Asʜᴜʟᴀ, ғᴏɪ ᴇʟᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴀᴛᴏᴜ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ.....
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ.....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Misterio / SuspensoSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...