❤︎ - Sᴀɢᴀ Lᴜᴢ - ❤︎
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ, ғɪᴄᴏᴜ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Kᴇɴᴀɪs ?.....
Aʟʟᴀʏ ᴀᴄᴇɴᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Issᴏ ᴍᴇsᴍᴏ. Os Kᴇɴᴀɪs, sᴀ̃ᴏ ᴀssɪᴍ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏs ᴏs ᴅᴇᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴇs ᴇ ᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ ᴅᴇ ɴᴏssᴏs ᴄʀɪᴀᴅᴏʀᴇs.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Esᴛᴀ́ ғᴀʟᴀɴᴅᴏ ᴅᴏs Dᴇᴜsᴇs ?.....
Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ, ᴏs Dᴇᴜsᴇs ɴᴇᴍ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴛᴏ ᴅᴀ ʟɪɴʜᴀɢᴇᴍ ᴅᴇʟᴇs. Mᴀs ᴇᴜ ᴄʀᴇɪᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴇ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇʀᴇs ᴅᴏ sᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ. Fᴀᴢᴇᴍ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇssᴀ ᴅᴇᴄᴇɴᴅᴇ̂ɴᴄɪᴀ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ғɪᴄᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴏᴜᴠɪ ғᴀʟᴀʀ sᴏʙʀᴇ ᴏs Kᴇɴᴀɪs, ᴇ ɴᴇᴍ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴇxɪsᴛɪᴀᴍ.
Aʟʟᴀʏ- É ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ. Cᴏᴍ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴏ ɴᴏᴍᴇ Kᴇɴᴀɪ ғᴏɪ sᴇɴᴅᴏ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴅᴏ ᴘᴇʟᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ʀᴜɪᴍ, ᴇʀᴀ ɪssᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ǫᴜᴇʀɪᴀᴍ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇssᴀ ʀᴀᴄ̧ᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ sᴇʀ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴅᴀ ?. Cᴏᴍ ǫᴜᴀʟ ᴘʀᴏᴘᴏsɪᴛᴏ ?.....
Aʟʟᴀʏ- É ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ʀᴇᴠᴇʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴠᴏᴄᴇ̂, Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Aʟʟᴀʏ- Os Kᴇɴᴀɪs ғᴏʀᴀᴍ ᴏs ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏs sᴇʀᴇs ᴇxɪsᴛᴇɴᴛᴇs ɴᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀᴏ, ɴᴀ̃ᴏ sᴇ sᴀʙᴇ ᴏ ᴄᴇʀᴛᴏ ᴅᴇ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴇs sᴜʀɢɪʀᴀᴍ ᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇs ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀᴀᴍ. Sᴏ́ sᴀʙᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs sᴜʀɢɪʀᴀᴍ ɴᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ᴇ ᴅᴇʀᴀᴍ ᴠɪᴅᴀ ᴀ́ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍᴏs, ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏs ᴄᴏᴍᴏ Os sᴇʀᴇs ᴅᴀ ᴄʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Eʟᴇs sᴇʀɪᴀᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴀɴᴊᴏs, ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ?.....
Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ, ᴇʟᴇs sᴀ̃ᴏ ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Cᴏᴍᴏ ᴀssɪᴍ ?.....
Eʟᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Aʟʟᴀʏ- Os sᴇʀᴇs ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ ᴇ ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴇᴜ, ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙᴇᴍᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴇs. A ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴘɪsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇᴍᴏs sᴏʙʀᴇ sᴜᴀ ʜɪsᴛᴏ́ʀɪᴀ, ᴇ́ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴇʀᴀᴍ sᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴜɪᴀᴍ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴜᴍᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ. Aᴏ ʟᴏɴɢᴏ ᴅᴇ sᴜᴀ ʟɪɴʜᴀɢᴇᴍ, ғᴏɪ ᴅᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇs ᴇʀᴀ sᴇʀᴇs ᴅɪᴠᴇʀsᴏs ᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Qᴜᴇ ᴇᴍ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs, sᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴜɪ́ᴍ ᴠᴀ́ʀɪᴀs ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇs.
Aʟʟᴀʏ- Exᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Os Kᴇɴᴀɪs sᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇs ᴘᴏᴅᴇʀᴏsɪssɪ́ᴍᴏs, ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴀᴄɪᴍᴀ ᴅᴏs Dᴇᴜsᴇs.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...