❤︎ - Sᴀɢᴀ Lᴜᴢ - ❤︎
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴏʟʜᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇs ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ Vᴇʟᴘɪx, Gʟᴀᴅᴇ ᴇ Fʟʏ. Esᴛᴀᴠᴀᴍ ᴄʜᴏᴄᴀᴅᴏs ᴀᴏ ᴠᴇ̂-ʟᴏ. O Eʟғᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Qᴜᴇ ʙᴏᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴏs ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇᴜ sᴇɴᴛɪ ᴛᴀɴᴛᴀ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s.....
Eʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ ᴅɪᴢᴇʀ ɴᴀᴅᴀ, ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴛᴀ̃ᴏ ᴄʜᴏᴄᴀᴅᴏs. Qᴜᴇ ɴᴇᴍ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴇʀᴀ ʀᴇᴀʟ. Aʟʟᴀʏ ғɪᴄᴏᴜ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғᴇʟɪ́ᴢ ᴇᴍ ᴠᴇʀ sᴇᴜs ᴀᴍɪɢᴏs ʀᴇᴠᴇʀᴇᴍ ᴏ sᴇᴜ Sᴇɴʜᴏʀ.
Vᴇʟᴘɪx, sᴇᴍ ᴀᴏ ᴍᴇɴᴏs ᴘᴇɴsᴀʀ. Fᴏɪ ᴀᴛᴇ́ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴇ ᴏ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏᴜ ғᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴏ ᴇʟғᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ғᴏssᴇ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴀʟᴍᴀ. Eʟᴇ ʟᴏɢᴏ sᴏʀʀɪᴜ ᴇ ʀᴇᴛʀᴇʙᴜɪᴜ ᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ. Tᴏʀɴᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ ʀᴇᴄᴏʀғᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴇ ᴄᴀʟᴏʀᴏsᴏ.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴀᴍʙᴏs sᴇ sᴏʟᴛᴀʀᴀᴍ.
O sᴇʀ ᴅᴇ ᴀʟᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴʜᴀ ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ, sᴏʀʀɪᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴇʟғᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ.
Vᴇʟᴘɪx- Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ ᴇᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴏ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ǫᴜᴇ ᴏ Sᴇɴʜᴏʀ ᴛɪɴʜᴀ ᴍᴏʀʀɪᴅᴏ, ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴏᴍ ᴠᴇ̂-ʟᴏ ᴠɪᴠᴏ.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ɴᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ ᴇ ᴇɴxᴜʀɢᴏᴜ sᴜᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs.
Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Nᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ᴍᴀɪs ᴄʜᴏʀᴀʀ. Jᴀ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ, ᴇᴍ ᴄᴀʀɴᴇ ᴇ ᴏssᴏ. Qᴜᴇʀᴏ ᴠᴇ̂-ʟᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ.
Vᴇʟᴘɪx sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴀʟᴏʀ ᴅᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴘᴀssᴀɴᴅᴏ sᴇᴜs ᴅᴇᴅᴏs sᴏʙʀᴇ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ. Lɪᴍᴘᴀɴᴅᴏ ᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs, sᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ ʀᴜʙᴏʀ ᴇᴍ sᴜᴀs ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀs. Sᴏʀʀɪᴜ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴄᴀʟᴏʀᴏsᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ. Cᴏʟᴏᴄᴏᴜ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴅᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴇ ᴏ ᴏʟʜᴏᴜ ғᴇʟɪ́ᴢ.
Vᴇʟᴘɪx- Sᴀ̃ᴏ ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅᴇ, ᴍᴇᴜ Sᴇɴʜᴏʀ. Eᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴇʟɪ́ᴢ.
Aᴍʙᴏs sᴇ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴇ sᴏʀʀɪʀᴀᴍ ᴜᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ, ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴛɪʀᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ʀᴏsᴛᴏ ᴅᴇʟᴇ. E ᴏ sᴇʀ ᴅᴇ ᴀʟᴍᴀ ғᴀᴢ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ, Fʟʏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ. Aʙʀᴀᴄ̧ᴀ ᴏ ᴇʟғᴏ ғᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ, ᴊᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ Gʟᴀᴅᴇ. Aᴍʙᴏs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴄʜᴏʀᴀᴠᴀᴍ, ᴍᴀs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ ғᴇʟɪᴢᴇs.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ, ᴛᴏᴅᴏs sᴇ ᴀᴄᴀʟᴍᴀᴍ ᴇ ᴠᴏʟᴛᴀᴍ ᴀ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ Aʟʟᴀʏ. Qᴜᴇ ᴏs ᴏʙsᴇʀᴠᴀᴠᴀᴍ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ғᴇʟɪ́ᴢ ᴇ sᴏʀʀɪᴅᴇɴᴛᴇ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Misterio / SuspensoSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...