Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 74 - Oʟʜᴀʀ

10 0 0
                                    

         𝐄𝐬𝐬𝐞 𝐞́ 𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐜̧𝐨 𝐪𝐮𝐞 𝐯𝐨𝐜𝐞̂ 𝐩𝐚𝐠𝐚
         𝐃𝐞𝐢𝐱𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐚 𝐭𝐫𝐚́𝐬 𝐬𝐞𝐮 𝐜𝐨𝐫𝐚𝐜̧𝐚̃𝐨 𝐞 𝐨 𝐣𝐨𝐠𝐮𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐚
         𝐀𝐩𝐞𝐧𝐚𝐬 𝐦𝐚𝐢𝐬 𝐮𝐦 𝐩𝐫𝐨𝐝𝐮𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐡𝐨𝐣𝐞
         𝐌𝐞𝐥𝐡𝐨𝐫 𝐬𝐞𝐫 𝐨 𝐜𝐚𝐜̧𝐚𝐝𝐨𝐫 𝐝𝐨 𝐪𝐮𝐞 𝐚 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐚

                    -  𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 𝐃𝐫𝐚𝐠𝐨𝐧𝐬 -

❥︎ Sᴀɢᴀ A Vɪᴅᴀ ᴇ ᴀ Mᴏʀᴛᴇ - ❤︎

         Dᴀɴᴅᴏ ᴘᴀssᴏs ʟᴇɴᴛᴏs ᴇ ᴘᴇsᴀᴅᴏs, ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴇsᴛʀᴀᴅᴀ ᴇsᴄᴜʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀ ʟᴇᴠᴀᴠᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ᴀs ᴄᴀsᴀs ᴅᴏs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs. Nᴀɪ ᴏʟʜᴏᴜ ᴀᴏ sᴇᴜ ᴀʀʀᴇᴅᴏʀ, ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴠᴀ́ʀɪᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs ᴅᴇ ᴛᴀᴍᴀɴʜᴏ ɢʀᴀɴᴅᴇ, ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴄᴜʀᴀs ᴄᴏᴍ ɢᴀʟʜᴏs ᴇɴᴏʀᴍᴇs. Uᴍ ᴠᴇɴᴛᴏ ʟᴇᴠᴇ ᴇ ɢᴇʟᴀᴅᴏ sᴏᴘʀᴏᴜ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ, ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ-ᴀ sᴇ ᴀʀʀᴇᴘɪᴀʀ ᴇ ᴛʀᴇᴍᴇʀ.

Nᴀɪ- [..... Pᴀʀᴇᴄᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ᴀᴛᴍᴏsғᴇʀᴀ ᴅᴀǫᴜɪ ᴇ́ ғʀɪᴀ ᴇ ɪɴᴛᴇɴsᴀ..... ]

            Eʟᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴏᴜ ᴀ ᴀɴᴅᴀʀ, ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴏᴛᴏᴜ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ʟᴜᴢᴇs ᴀᴄᴇsᴀs. Aᴘᴏ́s ᴍᴀɪs ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇ ᴄᴀᴍɪɴʜᴀᴅᴀ, Nᴀɪ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ ᴀᴏ  ᴠɪʟᴀʀᴇᴊᴏ.

             A ᴊᴏᴠᴇᴍ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ʜɪ́ʙʀɪᴅᴀ ᴘᴀʀᴏᴜ ᴅᴇ ᴀɴᴅᴀʀ ᴇ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴘᴇsᴀᴅᴏ, ғᴇᴄʜᴏᴜ ᴏs ᴏʟʜᴏs ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇs ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴏs ᴀʙʀɪᴜ. Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ, ʟᴏɢᴏ sᴇ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅᴇᴜ ᴀᴏ ᴠᴇʀ. A ᴠɪʟᴀ ᴇʀᴀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴏᴜ.

             Hᴀᴠɪᴀ ᴠᴀʀɪᴀs ᴄᴀsᴀs ғᴇɪᴛᴀs ᴅᴇ ᴍᴀᴅᴇɪʀᴀs ᴇ ᴅᴇ ᴄᴏɴᴄʀᴇᴛᴏ, ᴄᴏᴍ ᴇsᴛʀᴜᴛᴜʀᴀs ғᴏʀᴛᴇs ᴇ ʙᴏɴɪᴛᴀs. Dɪᴠᴇʀsᴀs ʟᴏᴊᴀs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs, ᴠᴇɴᴅᴇɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴄᴏɪsᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴘᴏᴅɪᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʀ. Hᴀᴠɪᴀ ʟᴀᴍᴘᴀʀɪɴᴀs ᴘᴇɴᴅᴜʀᴀᴅᴀs ᴇᴍ ғɪᴏs ᴘᴏʀ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴏs ᴘᴏsᴛᴇs ᴅᴇ ʟᴜᴢ, ǫᴜᴇ ᴇɴғᴇɪᴛᴀᴠᴀ ᴇ ɪʟᴜᴍɪɴᴀᴠᴀ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴍᴜɪᴛᴏs ᴍᴏʀᴀᴅᴏʀᴇs ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴠᴀᴍ ᴜɴs ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴇ ᴄʀɪᴀɴᴄ̧ᴀs ᴄᴏʀʀɪᴀᴍ ᴇ ʙʀɪɴᴄᴀᴠᴀᴍ.

            Nᴀɪ ғɪᴄᴏᴜ ᴀɴᴀʟɪsᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴀɪɴᴅᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ sᴜʀᴘʀᴇsᴀ.

Nᴀɪ- [..... Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ᴀ Vɪʟᴀ Kᴇᴋᴋᴀɪ ғᴏssᴇ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴇ ᴏʀɢᴀɴɪᴢᴀᴅᴏ, ᴀᴛᴇ́ ᴇsᴛᴏᴜ ᴍᴇ sᴇɴᴛɪɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ɴᴀ Vɪʟᴀ Nᴀɪ. Issᴏ ᴇ́ ᴛᴀ̃ᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ, ᴍᴀs ᴀᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅᴇɴᴛᴇ. Qᴜᴇᴍ ᴅɪʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴇ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ sᴇʀ ᴄɪᴠɪʟɪᴢᴀᴅᴏs, ᴍᴀs ᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ sᴀ̃ᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs ᴅᴀs ʀᴀᴘᴏsᴀs...... ]

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Oct 06 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora