❥︎ - Sᴀɢᴀ Sᴏᴍʙʀᴀs - ❤︎
Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪ ɴᴏ ʀᴇғᴜ́ɢɪᴏ, ᴍᴇ ᴅᴇᴘᴀʀᴇɪ ᴄᴏᴍ Asʜᴜʟᴀ. Qᴜᴇ ᴇ́ ᴜᴍ Dᴇᴜs ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴏ. E ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Eʟᴇ " ɢᴏsᴛᴏᴜ " ᴅᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄ̧ᴀ. Dɪᴢᴇɴᴅᴏ ᴇᴜ sᴇʀ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴇ ᴇᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʀᴀ.
Mᴇ ᴛᴏʀɴᴇɪ sᴇʀᴠᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴘᴏɪs ᴇᴜ sᴀʙɪᴀ. Qᴜᴇ ᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ᴇᴜ sᴇʀɪᴀ sᴇʀᴠᴏ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ.
Tᴇʀ Asʜᴜʟᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴇᴜ ᴀʟɪᴀᴅᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ᴜᴍᴀ ᴍᴀ́ ɪᴅᴇɪ́ᴀ. Pʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, sᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛɪᴠᴇʀ ᴍᴀɴɪᴘᴜʟᴀɴᴅᴏ ᴇssᴀ ᴀʟɪᴀɴᴄ̧ᴀ. Aᴍʙᴏs ᴘᴏssᴜɪ́ᴍᴏs ᴏʙᴊᴇᴛɪᴠᴏs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs, ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ̃ᴏ ɪɴᴛᴇʀʟɪɢᴀᴅᴏs ᴜᴍ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ.
O Dᴇᴜs ᴍᴇ ᴀᴄᴇɪᴛᴏᴜ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ᴅɪᴠɪɴᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇʀᴀ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴛᴇʀ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴀʟɪ. Jᴀ́ ǫᴜᴇ ᴏs Dᴇᴜsᴇs, ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴏʀɢᴜʟʜᴀᴠᴀᴍ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇssᴀ ᴇsᴘᴇ́ᴄɪᴇ. Mᴀs ᴇᴜ ғᴜɪ ᴜᴍᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ᴇxᴄᴇssᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇs.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Eɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇᴜ ғʟᴜᴛᴜᴀᴠᴀ ᴇ sᴇɢᴜɪᴀ ᴏ Asʜᴜʟᴀ, ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴛᴀɢᴀʀᴇʟᴀʀ. E ᴇᴜ ғɪᴢ ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ɪɢɴᴏʀᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғᴀʟᴀɴᴅᴏ, ᴘᴏɪs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴄʜᴇɪ ɴᴀᴅᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴅɪssᴇ ɴᴇᴄᴇssᴀ́ʀɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ.
Eʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴏ ʟᴏᴄᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ʟᴜɢᴀʀᴇs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘʀᴇᴄɪsᴀᴠᴀ sᴀʙᴇʀ. Aᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟᴇ ᴍᴏsᴛʀᴏᴜ ᴏ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ, ᴇ ǫᴜᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ ғᴏɪ ᴇᴍʙᴏʀᴀ.
Eᴜ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ǫᴜᴀʀᴛᴏ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇɴᴛʀᴇɪ ᴇ ғᴇᴄʜᴇɪ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ғᴏʀᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ. Sᴏʟᴛᴇɪ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ, ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sᴇɴᴛɪ ᴜᴍᴀ ʟᴇᴠᴇ ʀᴀɪᴠᴀ sᴜʀɢɪ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.
Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ɢᴀʀʀᴀs ᴀᴜᴍᴇɴᴛᴀssᴇᴍ ᴅᴇ ᴛᴀᴍᴀɴʜᴏ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴏ. Tᴀʟᴠᴇᴢ sᴇᴊᴀ ᴘᴏʀ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴀʀ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Cᴏᴍ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ɢᴀʀʀᴀs ɢʀᴀɴᴅᴇs, ᴀᴘᴇɴᴀs ʟᴀɴᴄᴇɪ ᴜᴍ ᴀᴛᴀǫᴜᴇ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴛᴜᴅᴏ sᴇʀ ǫᴜᴇʙʀᴀᴅᴏ, ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ᴅᴏ. Dᴇɪxᴀɴᴅᴏ ᴀs ᴘᴀʀᴇᴅᴇs ᴄᴏᴍ ᴍᴀʀᴄᴀs ɢʀᴀɴᴅᴇs ᴅᴇ ᴄᴏʀᴛᴇs.
Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴛᴇʀ ғᴇɪᴛᴏ ɪssᴏ, ᴇᴜ ᴍᴇ ᴀᴄᴀʟᴍᴇɪ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ- [.... Eᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ǫᴜᴇ sᴜᴘᴏʀᴛᴀʀ ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴍᴀs ᴀ ᴄᴀᴅᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀssᴀ. Sᴏ́ ғᴀᴢ ᴇᴜ ᴏᴅɪᴀʀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴇᴊᴏ ᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴀʀ ᴜᴍ ғɪᴍ ɴɪssᴏ ᴛᴜᴅᴏ. Mᴀs ᴅᴇᴠᴏ ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀʀ, ᴍᴇsᴍᴏ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴜʀᴘᴏʀᴛᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴀʀ ᴀǫᴜɪ. E ᴀᴛᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴀɢᴜᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴀɪs ᴇsᴛᴀʀ ᴏᴜᴠɪɴᴅᴏ ᴀǫᴜᴇʟᴇ Dᴇᴜs ᴇsᴛᴜ́ᴘɪᴅᴏ. Esᴘᴇʀᴏ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ʟᴏɢᴏ ᴜᴍ Sᴇʀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴘᴏssᴏ ᴍᴀᴛᴀ́-ʟᴏ ᴇ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀʀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ sᴀɴɪᴅᴀᴅᴇ.... ]
Eʟᴇ sᴜsᴘɪʀᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ- [.... Sᴏ́ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴜᴍᴘʀɪʀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴍᴀs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴏ ᴍᴇᴜ. Mᴇᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀɪ, ᴀᴛᴇ́ ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴜɪ́ ᴜᴍ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ʙᴏᴍ. Mᴀs ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ɴᴏssᴏ ᴘᴏᴠᴏ, ᴠᴏᴜ ᴍᴏsᴛʀᴀʀ ᴀ ᴇʟᴇ. Qᴜᴇ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴇ́ ᴍᴀɪs ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴏ ǫᴜᴇ ᴏ ᴅᴇʟᴇ, ᴛᴇɴʜᴏ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴏ́ ᴇʟᴇ. Mᴀs ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴛᴏᴅᴏs, ᴛᴏᴅᴏs ᴠᴀ̃ᴏ sᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴅᴇsᴇᴊᴏ.... ]
Nᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴠᴇᴍᴏs sᴏɴʜᴀʀ ᴏᴜ ᴅᴇsᴇᴊᴀʀ ᴘᴏᴜᴄᴀ ᴄᴏɪsᴀ, sᴇᴍᴘʀᴇ ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ sᴏɴʜᴏs ᴇ ᴅᴇsᴇᴊᴏs ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴏs. E ǫᴜᴇ ᴘᴏssᴀᴍ ɴᴏs ᴅᴀʀ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴄ̧ᴀ, ᴍᴀɪs ᴘᴏᴅᴇʀ. É ɪssᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ, ᴇᴜ ʙᴜsᴄᴏ ғᴀᴢᴇʀ ᴄᴏɪsᴀs ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴀs. Rᴇᴀʟɪᴢᴀʀ ᴜᴍ ᴅᴇsᴇᴊᴏ ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴏ, sᴇʀᴀ́ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ᴇʀᴀ.
Uᴍᴀ ᴇʀᴀ ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴀ ᴇ ᴘᴏᴅᴇʀᴏsᴀ.
Pᴏssᴏ ᴀᴛᴇ́ sᴇʀ ғᴏʀᴛᴇ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴǫᴜɪsᴛᴀʀ ᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ɪɴᴛᴇʀɪᴏ. Aᴘᴇɴᴀs ᴏs Dᴇᴜsᴇs sᴇʀɪᴀᴍ ᴄᴀᴘᴀᴢᴇs ᴅᴇ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴏᴜ ᴜᴍ.
Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴀɪɴᴅᴀ.....
Eᴜ ᴠᴏᴜ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀ ᴜᴍ Dᴇᴜs, ᴠᴏᴜ ᴄᴏɴǫᴜɪsᴛᴀʀ ᴇssᴇ ᴠᴀsᴛᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ. Vᴏᴜ ᴅᴇsᴛʀᴜɪʀ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs sᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴄᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ. Dᴇɪxᴀʀᴇɪ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴇxɪsᴛᴇᴍ ᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏ ᴏ ʟᴜɢᴀʀ.
A ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ sᴇʀᴀ́ ᴀ ᴜ́ɴɪᴄᴀ ɴᴇssᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ.
E ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴠᴀɪ ᴍᴇ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀ ᴅᴇ ғᴀᴢᴇʀ ɪssᴏ, ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴜᴍ Dᴇᴜs.....
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mystery / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...