❥︎ - Sᴀɢᴀ Sᴏᴍʙʀᴀs - ❤︎
Fᴏɪ ᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ᴠɪ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ɢʀɪᴛᴀʀ ᴄᴏᴍɪɢᴏ, ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴏ ᴠɪ ᴅᴇssᴀ ғᴏʀᴍᴀ. Mᴀs sɪɴᴛᴏ, ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅɪssᴏ. Fᴏɪ ᴄᴜʟᴘᴀ ᴍɪɴʜᴀ, ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴛᴇʀɪᴀ sɪᴅᴏ. Nᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀ ᴅɪᴛᴏ ᴀʙsᴏʟᴜᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴀᴅᴀ, ᴍᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴀssɪᴍ ᴅᴇᴄɪᴅɪ ᴅɪᴢᴇʀ.
Nᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴀʀʀᴇᴘᴇɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ, ᴘᴏᴅᴇ sᴇ ᴅɪᴢᴇʀ ǫᴜᴇ. Tᴏᴅᴀs ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ᴅᴜ́ᴠɪᴅᴀs ғᴏʀᴀᴍ ᴇsᴄʟᴀʀᴇᴄɪᴅᴀs, ᴘᴇʟᴏ ᴍᴇɴᴏs. É ᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ.
Tᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ Aᴋᴋᴀ ᴅɪssᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ғᴏɪ ᴜᴍᴀ ғᴀʀsᴀ, ᴜᴍᴀ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ. Eᴜ sᴀʙɪᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ, ᴀǫᴜɪʟᴏ ᴇʀᴀ ᴜᴍ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ ᴀʙsᴜʀᴅᴏ. Nᴀ̃ᴏ ᴛɪɴʜᴀ ᴄᴏᴍᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀ ᴇ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ɴᴀᴅᴀ ғᴀᴢɪᴀ sᴇɴᴛɪᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍ.
Nᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴍᴀɪs ғɪᴄᴀʀ ᴘᴇɴsᴀɴᴅᴏ sᴏʙʀᴇ ɪssᴏ, ᴊᴀ́ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴍᴀɪs ɴᴇᴄᴇssᴀ̀ʀɪᴏ. E ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ, ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇᴜ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴍᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ. Eᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀ ɪssᴏ.
Vᴏᴇɪ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴄᴀᴠᴇʀɴᴀ, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ ᴇᴍ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ. Aʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ, ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ғᴇɪᴛᴏ. Vᴏᴜ ғɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ, ᴇɴsɪɴᴀʀ Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴀ sᴇʀ ғᴏʀᴛᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ.
Mᴀs ᴘᴀʀᴀ ɪssᴏ, ᴇʟᴇ ᴛᴇʀɪᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴀssᴀʀ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴏ ᴇxᴛʀᴇᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴇᴠᴇʀᴏ. E sᴇʀᴀ́ ᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ, ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜᴇʀᴏ ᴛᴇʀ ᴜᴍ ғɪʟʜᴏ ғʀᴀᴄᴏ ᴇ ɪɴᴜ́ᴛɪʟ. Vᴏᴜ ᴇɴsɪɴᴀ́-ʟᴏ, ᴠᴏᴜ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴏ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ. Qᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ʟᴀ́ ғᴏʀᴀ, sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ғᴏʀ ᴏ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇ. Sᴇʀᴀ́ ᴏ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴀ ᴍᴏʀʀᴇʀ, ᴘᴏʀ sᴇʀ ғʀᴀᴄᴏ.
É ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴀs ᴄᴏɪsᴀs ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀᴍ ᴘᴏʀ ᴀǫᴜɪ, ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ɴᴇssᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ. Os ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴍᴀɪs ғʀᴀᴄᴏs, sᴇ ᴛᴏʀɴᴀᴍ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ. E ᴊᴀ́ ᴏs ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇs ᴇ́ ᴏs ǫᴜᴇ sᴇ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴀᴍ ᴅᴇʟᴇs.
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ, ʟᴏɢᴏ ᴏ ᴄʜᴀᴍᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴠɪʀ ᴀᴛᴇ́ ᴍɪᴍ. E ᴇʟᴇ ᴠᴇɪᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ, Sʜᴀᴅᴏᴡ sᴀʙᴇ ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴅᴇᴛᴇsᴛᴏ ᴅᴇᴍᴏʀᴀ.
Dɪssᴇ ᴀ ᴇʟᴇ, ǫᴜᴇ ᴏ ʟᴇᴠᴀʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴇᴄʀᴇᴛᴏ ᴇ ᴘᴇʀɪɢᴏsɪssɪ́ᴍᴏ. E ᴀssɪᴍ ǫɪᴇ ᴄʜᴇɢᴀᴍᴏs, ʟᴏɢᴏ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛʀᴀᴛᴀᴠᴀ. Oʟʜᴀᴍᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴘɪ́ᴄɪᴏ ɢɪɢᴀɴᴛᴇsᴄᴏ, ᴇ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴀɪs ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴏʟʜᴀᴠᴀ ᴍᴀɪs ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴘᴇʀᴄᴇʙɪᴀ ᴏ ǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʀᴀ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ᴇ ᴀʟᴛᴏ.
Sᴇʀɪᴀ ᴜᴍᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴄᴇʀᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ, ᴇ sᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴏʙʀᴇᴠɪᴠᴇʀ. É ᴘᴏʀǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴠɪᴠᴏ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Oʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ, sᴏʟᴛᴇɪ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ- Sʜᴀᴅᴏᴡ, ᴇᴜ ᴊᴀ́ ᴇsᴛɪᴠᴇ ᴀǫᴜɪ ɴᴀ sᴜᴀ ɪᴅᴀᴅᴇ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴀᴠᴏ̂ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴜ ᴍᴇ ᴛʀᴇɪɴᴀʀ ᴀǫᴜɪ, ғᴏɪ ᴜᴍ ᴇxᴄᴇʟᴇɴᴛᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅɪᴢᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Eᴜ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴇɪ ғᴏʀᴛᴇ ᴇ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴏsᴏ, ᴇ ᴇᴜ ǫᴜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ sɪɢᴀ ᴏs ᴍᴇᴜs ᴘᴀssᴏs. E sᴇᴊᴀ ᴀssɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ. Eɴᴛᴀ̃ᴏ, ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴏʀʀᴀ. Sᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴏʀʀᴇʀ, ᴀssɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs. Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴏ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴇɪ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ᴍᴇᴜ ғɪʟʜᴏ, ᴊᴀ́ ᴄʀɪᴇɪ ᴛᴀɴᴛᴏs. E ᴛᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs ғᴏʀᴀᴍ ғᴀʟʜᴏs, ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ sᴇᴊᴀ ᴀssɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇs.
Eʟᴇ ᴀᴏ ᴛᴇʀ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ, ᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs ᴅᴇ sᴇᴜ ᴘᴀɪ. Aᴘᴇɴᴀs sᴜsᴘɪʀᴏᴜ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ- Esᴄᴜᴛᴇ ᴘᴀɪ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇɪ ғᴀʟʜᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴏs ᴍᴇᴜs ɪʀᴍᴀ̃ᴏs. E ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴘʀᴏᴠᴀʀ ɪssᴏ, ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴍᴇ ᴠᴇʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ. Vᴏᴄᴇ̂ ᴠᴀɪ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪɴᴅᴏ. Sᴇɢᴜɪʀᴇɪ ᴏs sᴇᴜs ᴘᴀssᴏs ᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴠᴏᴜ ᴅᴇᴄᴇᴘᴄɪᴏɴᴀ́-ʟᴏ, ᴇ sᴇ ɪssᴏ ᴜᴍ ᴅɪᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇʀ. Vᴏᴄᴇ̂ ᴛɪʀᴀʀᴀ́ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ, ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴜɴɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ.
O ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴅɪssᴇ ɴᴀᴅᴀ, ᴀᴘᴇɴᴀs ᴏ ғɪᴄᴏᴜ ᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ.
Sʜᴀᴅᴏᴡ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴏ ᴘʀᴇᴄɪᴘɪ́ᴄɪᴏ, sᴇɴᴛɪᴜ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ ᴍᴇᴅᴏ. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ғᴏɪ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ɪᴍᴘᴇᴅɪʀ, ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ. Oʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴇ sᴏʀʀɪᴜ. Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴘᴜʟᴏᴜ ᴇ ᴄᴀɪ́ᴜ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ᴀʙɪsᴍᴏ ɪᴍᴇɴsᴏ.
Dᴇᴠᴏᴜʀ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪᴄᴏᴜ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ, sᴜsᴘɪʀᴏᴜ ᴇ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ. Aᴄᴀʙᴏᴜ ɪɴᴅᴏ ᴇᴍʙᴏʀᴀ. Eʟᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴄʜᴇɢᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴜᴍ ᴘᴏʀᴛᴀʟ. Qᴜᴇ ᴏ ʟᴇᴠᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴏs Dᴇᴜsᴇs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ. Sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇ ᴇ sᴏʀʀɪᴜ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴀ.
Esᴛᴀ́ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇᴜ ᴍᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀ ᴜᴍ Dᴇᴜs.....
Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀ.....
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Misteri / ThrillerSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...