❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʟᴀ̃s - ❤︎
Dᴇᴢ ᴀɴᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs.
Jᴀ́ ғᴀᴢ ᴅᴇᴢ ᴀɴᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ, ᴇ ᴍᴇɪᴏ ᴀ́ ᴇssᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ. Nᴀ̃ᴏ ʜᴏᴜᴠᴇ ᴍᴀɪs ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴄᴏᴍғʟɪᴛᴏ. Fɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴛɪᴠᴇᴍᴏs ᴘᴀᴢ ᴇ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴅᴀᴅᴇ ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ᴀɴᴏs.
Mᴀs ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴇ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ғᴏɪ ᴘᴀssᴀɴᴅᴏ, ᴛᴜᴅᴏ ғᴏɪ ᴍᴜᴅᴀɴᴅᴏ. Cᴏᴍ ᴏ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴏs Aɴᴊᴏs, ǫᴜᴇ ᴅᴇʀᴀᴍ ᴏ ғɪᴍ ɴɪssᴏ ᴛᴜᴅᴏ. Aᴘᴏ́s ᴛᴇʀᴇᴍ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏs, ᴍᴜɪᴛᴏs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪᴅᴏs ᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀᴅᴏs ᴘᴇʟᴀs ᴀs ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀs.
Cᴏᴍ ᴏs sᴇᴜs ᴀᴛᴏs ᴅᴇ ʙᴏɴᴅᴀᴅᴇ ᴇᴍ ɴᴏssᴏ ʟᴀʀ, ᴠᴀ́ʀɪᴏs ᴘᴀssᴀʀᴀᴍ ᴀ́ ǫᴜᴇʀᴇʀ ғᴀᴢᴇʀ ʜᴏᴍᴇɴᴀɢᴇᴍ ᴀ́ ᴛᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs.
Mᴀs ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ᴘᴇɴsᴀᴠᴀ, ᴠɪᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇ. Dɪɢᴀᴍᴏs ǫᴜᴇ, ɴᴇᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴀᴅᴍɪʀᴀᴠᴀᴍ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs, ᴛʀᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴀssɪᴍ ᴅɪsᴄᴏ́ʀᴅɪᴀ ᴇᴍ ɴᴏssᴀ ᴀ ᴛʀɪʙᴏ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ᴇsᴄᴏʟʜᴇssᴇ sᴇᴜ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏ ʙᴀɴᴅᴏ.
Eᴜ ᴛᴇᴍɪᴀ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ɢᴇʀᴀssᴇ ᴏᴜᴛʀᴀ ɢᴜᴇʀʀᴀ, ᴇ ᴇᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ. Qᴜᴇ ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀɪᴀ ʙᴏᴍ ᴘᴀʀᴀ ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴅᴇ ɴᴏ́s. Fᴏɪ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ǫᴜᴇ ᴜᴍᴀ ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀ ᴠᴇɪᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ.
Cʟᴀ̃s.
Cʟᴀ̃ ᴇ́ ᴄᴏᴍᴏ ɢʀᴜᴘᴏs ᴅᴇ ғᴀᴍɪ́ʟɪᴀs ᴅᴇ ᴅᴇᴄᴇɴᴅᴇɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴜᴍ ᴅᴇᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴀɴᴄᴇsᴛʀᴀʟ, ᴍᴀs ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀ ɴᴇᴄᴇssᴀ́ʀɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ sᴇʀ ᴅᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴀɴɢᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴘᴀʀᴛᴇ.
Tᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴀᴠᴀᴍ sᴇ ᴅɪᴠɪᴅɪɴᴅᴏ, ᴘᴀʀᴀ ᴄʀɪᴀʀ sᴇᴜs ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏs ᴄʟᴀ̃s. Aᴅᴍɪʀᴀɴᴅᴏ- sᴇ ɴᴀǫᴜᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴏs sᴀʟᴠᴀʀᴀᴍ.
Nᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴍᴏʀᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀᴅᴀ ɢʀᴜᴘᴏ ᴇsᴛᴀʙᴇʟᴇᴄᴇʀ ᴏ sᴇᴜ ʟᴀʀ, ᴇ ᴄʀɪᴀʀ sᴜᴀ ᴀ ᴛʀɪʙᴏ.
Mᴀs ᴄᴏᴍᴏ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ, ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ɢᴇʀᴀʀ ᴄᴏɴғʟɪᴛᴏ. Mᴀs ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘʀᴏɴᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴀʟɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴄᴏᴍ ᴛᴏᴅᴏs ᴏs ɢʀᴜᴘᴏs, ᴍᴇsᴍᴏ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅɪᴠɪᴅɪᴅᴏs. Pʀᴇᴄɪsᴀ́ᴍᴏs ᴜᴍ ᴅᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs, ᴘᴀʀᴀ ᴄʀᴇsᴄᴇʀᴍᴏs ᴇᴍ ɴᴏssᴏ ʟᴀʀ.
Qᴜᴀɴᴅᴏ Sᴇɪsʜɪ, ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏᴜ- sᴇ
40 ᴀɴᴏs ᴅᴇ ᴇxɪsᴛᴇ̂ɴᴄɪᴀ. Fɪᴢᴇᴍᴏs ᴜᴍᴀ ʀᴇᴜɴɪᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏᴍᴀɴᴅᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ sᴇᴜ Cʟᴀ̃, ᴇsᴛᴀʙᴇʟᴇᴄᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍᴀs ʀᴇɢʀᴀs ǫᴜᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ᴛɪɴʜᴀ ɪᴍᴘᴏsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ɢʀᴜᴘᴏs ᴇ sᴇᴜ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏ ʟᴀʀ.E ᴛᴏᴅᴏs ᴅᴇғɪɴɪʀᴀᴍ sᴜᴀs ғᴜɴᴄ̧ᴏ̃ᴇs ᴇ sᴇᴜs " ᴀɴᴄᴇsᴛʀᴀɪs " ᴅᴇ sᴇᴜs Cʟᴀ̃s, ᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ sᴏʙʀᴇɴᴏᴍᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ǫᴜᴇ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴄᴇssᴇ ᴀ́ sᴇᴜ ɢʀᴜᴘᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...