Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 32 - Fᴀʟʜᴀ

16 4 16
                                    

❤︎ - Sᴀɢᴀ Pᴇsᴀᴅᴇʟᴏ - ❤︎

             Gʟᴀᴅᴇ ᴀɴᴅᴀ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ ǫᴜᴀʀᴛᴏ ᴅᴇ Aʟʟᴀʏ, ᴇ ᴀssɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴏᴜ. Bᴀᴛᴇᴜ ɴᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴇsᴘᴇʀᴏᴜ ᴇʟᴀ ᴀʙʀɪʀ.

             Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴs sᴇɢᴜɴᴅᴏs, Aʟʟᴀʏ ᴀʙʀᴇ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴏʀʀɪsᴏ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

Aʟʟᴀʏ- Oʟᴀ́ Gʟᴀᴅᴇ, ᴘᴏᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ.

              Eʟᴀ sᴇ ᴀғᴀsᴛᴀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴀssᴀɢᴇᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

Gʟᴀᴅᴇ- Oʟᴀ́, Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ.

               Eʟᴇ ᴇɴᴛʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴅᴏ.

                 Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇʟᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ, Aʟʟᴀʏ ғᴇᴄʜᴀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ.

Aʟʟᴀʏ- Fɪǫᴜᴇ ᴀ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ.

                Eʟᴀ sᴇ sᴇɴᴛᴀ ɴᴏ sᴏғᴀ́, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ Gʟᴀᴅᴇ sᴇ sᴇɴᴛᴀ ɴᴀ ᴘᴏʟᴛʀᴏɴᴀ. Eʟᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.

Gʟᴀᴅᴇ- Dᴇsᴄᴜʟᴘᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴛᴇ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴀɴᴅᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴀᴄʜᴇɪ ɴᴇᴄᴇssᴀ́ʀɪᴏ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂.

Aʟʟᴀʏ- Tᴜᴅᴏ ʙᴇᴍ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ɪɴᴄᴏᴍᴏᴅᴏ ᴀʟɢᴜᴍ. Aᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴀʟɢᴏ ?.....

              Eʟᴇ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴘᴇsᴀᴅᴏ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ.

Gʟᴀᴅᴇ- Sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ Aʟʟᴀʏ, ᴇᴜ sᴏᴜ ᴜᴍᴀ ғᴀʟʜᴀ. Tᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴜᴍᴀ ғᴀʟʜᴀ.

Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ ᴅɪᴢ ɪssᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ɴᴀᴅᴀ ᴅɪssᴏ.

Gʟᴀᴅᴇ- Eᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴏᴜ, ᴇᴜ ғᴀʟʜᴇɪ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ. E ғᴀʟʜᴇɪ ᴍᴀɪs ᴀɪɴᴅᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ, ᴇᴜ ᴏs ᴅᴇɪxᴇɪ ᴍᴏʀʀᴇʀ. Dᴇɪxᴇɪ ᴄᴏᴍ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ғᴏssᴇ ᴍᴏʀᴛᴀ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ǫᴜɪs ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇ̂-ʟᴀ. Vᴇʟᴘɪx ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴇʀᴛᴏ, ᴇᴜ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ sᴏᴜ ᴜᴍ ᴄᴏᴠᴀʀᴅᴇ.

              Eʟᴀ sᴏʟᴛᴀ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.

Aʟʟᴀʏ- Nᴀ̃ᴏ sᴇ ᴄᴜʟᴘᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ, ᴇᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ʟᴀ́ ɴᴏ ғᴜɴᴅᴏ. Vᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢᴇʀ ᴀ sᴜᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴇ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ғᴏʀᴛᴇ ᴏ sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏs Nᴀsᴄɪᴅᴏs. Tᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴅᴇᴠᴇ ᴛᴇʀ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴍɪʟʜᴀʀᴇs ᴅᴇʟᴇs, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇʀɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴠᴏᴄᴇ̂ ʟᴜᴛᴀʀ sᴏᴢɪɴʜᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs. E ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ, ᴍᴇsᴍᴏ ǫᴜᴇ sᴜᴀ ᴄʟᴀssɪғɪᴄᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ sᴇᴊᴀ ᴍᴀɪs ғᴏʀᴛᴇ. Aᴘᴇɴᴀs ᴜᴍ ɴᴀ̃ᴏ ᴅᴀ́ ᴄᴏɴᴛᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏs. E ᴇᴍ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴀᴏ Vᴇʟᴘɪx, ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴇᴠᴀʀ ᴀs ᴘᴀʟᴀᴠʀᴀs ᴅᴇʟᴇ ᴀ sᴇ́ʀɪᴏ. Eᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s ʙʀɪɢᴀʀᴀᴍ, ᴍᴀs sᴇɪ ǫᴜᴇ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀʟᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴍᴀʟ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora