Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 6 - Esᴄᴏʟʜᴀ

31 7 53
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Cʀɪᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ - ❤︎

             Eʟᴇs ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀᴇᴍ, ᴀᴘᴇɴᴀs ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏs. Aᴍʙᴏs ᴏʟʜᴀᴍ ᴜᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴇ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ sᴜsᴘɪʀᴀʀᴀᴍ. O Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴀᴘᴇɴᴀs ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ᴅᴏɪs, ᴇʟᴇ ᴀɢᴜᴀʀᴅᴀᴠᴀ ᴀ ʀᴇsᴘᴏsᴛᴀ ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs.

Vᴇʟᴘɪx- Vᴏᴄᴇ̂ ǫᴜᴇʀ ᴄʀɪᴀʀ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ, Sᴇɴʜᴏʀ ?.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Exᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

             Aᴋᴋᴀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʟᴇᴠᴇ sᴏʀʀɪsᴏ.

Aᴋᴋᴀ- Eᴜ ᴀᴊᴜᴅᴏ ɴᴏ ǫᴜᴇ ғᴏʀ ᴘʀᴇᴄɪsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴄʀɪᴀ́-ʟᴏ.

              Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ, ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ sᴏʀʀɪsᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Oʙʀɪɢᴀᴅᴏ.

               Vᴇʟᴘɪx ǫᴜᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄᴇᴜ sᴇᴍ ᴇɴᴛᴇɴᴅᴇʀ, ᴀᴘᴇɴᴀs sᴜsᴘɪʀᴏᴜ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

Vᴇʟᴘɪx- Nᴀ̃ᴏ ᴇxɪsᴛᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ, Sᴇɴʜᴏʀ Kᴏʙᴀʏsʜɪ. E ɴᴇᴍ ᴛᴇᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴄʀɪᴀʀ ᴜᴍ ᴀssɪᴍ. Iɴғᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ, ɪssᴏ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Tᴜᴅᴏ ᴇ́ ᴘᴏssɪ́ᴠᴇʟ Vᴇʟᴘɪx, ᴇ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴsɪɢᴜɪʀᴇɪ ᴄʀɪᴀʀ ᴜᴍ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ. Mᴀs ᴇᴜ sᴇɪ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇɪ ᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴛᴏʀɴᴀ́-ʟᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ sᴏᴢɪɴʜᴏ, ᴘᴏʀ ɪssᴏ ᴇᴜ ᴘᴇᴄ̧ᴏ ᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂s.

            Aᴋᴋᴀ ᴇ Vᴇʟᴘɪx sᴇ ᴏʟʜᴀᴍ ᴇ ᴅᴀ̃ᴏ ᴜᴍᴀ ʟᴇᴠᴇ ʀɪsᴀᴅᴀ.

Aᴋᴋᴀ- Hᴀ́ ɢᴇɴᴛᴇ ɪʀɪᴀ ᴀᴊᴜᴅᴀ́-ʟᴏ, ᴍᴇsᴍᴏ sᴇ ᴏ Sᴇɴʜᴏʀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇᴅɪssᴇ ᴘʀᴀ ɢᴇɴᴛᴇ.

Vᴇʟᴘɪx- Exᴀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.

               Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴀᴄᴀʙᴀ sᴇ ʟᴇᴍʙʀᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Aʜ, ᴇ́ ᴍᴇsᴍᴏ. Vᴏᴄᴇ̂s ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ sᴀ̃ᴏ ᴍᴇᴜs ɢᴜɪᴀs. Eᴜ ᴛɪɴʜᴀ ᴇsǫᴜᴇᴄɪᴅᴏ ᴅɪssᴏ.

Vᴇʟᴘɪx- Mᴜᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ᴀssᴜɴᴛᴏ. E sᴏʙʀᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ɪ́ᴀ ᴍᴇ ғᴀʟᴀʀ, Sᴇɴʜᴏʀ ?....

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Aʜ, ᴀǫᴜɪʟᴏ. Dᴇɪxᴀʀᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴᴛᴀʀ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs.

Vᴇʟᴘɪx- Cᴏᴍᴏ ᴅᴇsᴇᴊᴀʀ.

                 A ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀ ғᴀᴅᴀ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴇ ʙᴀᴛᴇ sᴜᴀs ᴀsᴀs.

                Vᴇʟᴘɪx ᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ ᴏʟʜᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ, ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴏʟʜᴀʀ ᴅᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

Kᴏʙᴀʏsʜɪ- Vᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ʙᴇᴍ Aᴋᴋᴀ ?. Tᴇᴍ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀ ᴀᴊᴜᴅᴀʀ ᴀssɪᴍ ?....

Vᴇʟᴘɪx- Nᴀ̃ᴏ ᴅᴇᴠᴇ sᴇ ᴇsғᴏʀᴄ̧ᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ, sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ.

               Aᴋᴋᴀ ᴅᴀ́ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴇ ᴏʟʜᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏs ᴅᴏɪs.

Aᴋᴋᴀ- Nᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇᴍ. Eᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ʙᴇᴍ. Asʜᴜʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ. Eʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀᴠᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴍᴇsᴍᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴏ, sᴇ ʀᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ. Tᴇʀɪᴀ ғᴇɪᴛᴏ ᴄᴏɪsᴀs ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘɪᴏʀᴇs ᴄᴏᴍɪɢᴏ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora