Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 67 - Fɪʟʜᴏ

15 0 0
                                    

❥︎ - Sᴀɢᴀ Dᴇsᴄᴏʙᴇʀᴛᴀs - ❤︎

            Mɪʀᴀɪ ᴇ Bʟᴀᴅᴇ ғɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ sᴜsᴘʀᴇsᴏs, ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ ɴᴇᴍ ᴅɪᴢᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ. Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀs ᴇxᴘʀᴇssᴏ̃ᴇs ᴅᴏs ᴅᴏɪs, ғɪᴄᴏᴜ ʀɪɴᴅᴏ. Eᴍ ǫᴜᴀɴᴛᴏ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ ᴇɴᴄᴀʀᴀᴠᴀ ᴀᴍʙᴏs ᴍᴏʀᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ.

             Eʟᴇs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴᴏ ǫᴜᴇ ᴏᴜᴠɪʀᴀᴍ.

              A ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴍᴜᴅᴏᴜ sᴜᴀ ᴇxᴘʀᴇssᴀ̃ᴏ ᴇ sᴏʟᴛᴏᴜ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ, ᴠɪʀᴏᴜ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏʟʜᴀʀ Bʟᴀᴅᴇ. Qᴜᴇ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪᴀ sᴜʀᴘʀᴇsᴏ, ᴅᴇᴘᴏsɪᴛᴏᴜ ᴜᴍᴀ ᴅᴇ sᴜᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ɴᴏ ᴏᴍʙʀᴏ ᴅᴇʟᴇ. Fᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴏʟʜᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ. Mɪʀᴀɪ ᴅᴇᴜ ᴜᴍ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴏ sᴏʀʀɪsᴏ ᴅᴇ ᴄᴀɴᴛᴏ.

Mɪʀᴀɪ- Sʜᴀᴅᴏᴡ ᴘʀᴏᴠᴀᴠᴇʟᴍᴇɴᴛᴇ ғᴏɪ ʀᴀᴘᴛᴀᴅᴏ ᴇ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀᴀᴍ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ ᴘᴀʀᴀ ғɪɴᴊɪʀ sᴇʀ ᴇʟᴇ. Nᴏ́s ᴅᴏɪs sᴀʙᴇᴍᴏs ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴇᴍ, ǫᴜᴇ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ ᴇᴍ sᴀ̃ ᴄᴏɴᴄɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ. Fɪᴄᴀʀɪᴀ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʟᴜɴᴀ́ᴛɪᴄᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴇ.

               Bʟᴀᴅᴇ ᴀᴄᴇɴᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴀɴᴅᴏ.

Bʟᴀᴅᴇ- Tᴇᴍ ʀᴀᴢᴀ̃ᴏ, sᴏ́ ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ ɪssᴏ.

               O ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʀɪɴᴅᴏ, ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀʀ ᴅᴏs ᴅᴏɪs. Sᴇ ᴇɴғᴜʀᴇᴄᴇ ᴇ ᴏs ᴏʟʜᴏᴜ ᴍᴏʀᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Nᴀ̃ᴏ ᴍᴇ ғᴀᴄ̧ᴀ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴠᴏᴄᴇ̂s ᴅᴏɪs.

                Aᴍʙᴏs sᴇ ᴠɪʀᴀʀᴀᴍ ᴇ ᴏʟʜᴀʀᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ.

Mɪʀᴀɪ- É sᴇ́ʀɪᴏ ᴍᴇsᴍᴏ, ǫᴜᴇ ᴇssᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴇ́ sᴇᴜ ғɪʟʜᴏ ?...

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Sɪᴍ. Aʟɢᴜᴍ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀ ᴄᴏᴍ ɪssᴏ Mɪʀᴀɪ ?...

Mɪʀᴀɪ- Nᴀ̃ᴏ. Sᴏ́ ᴇ́ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴇsᴛʀᴀɴʜᴏ.

Bʟᴀᴅᴇ- Eʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ ᴄᴇʀᴛᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʀᴍᴏs ɪssᴏ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- É ᴇᴜ sᴇɪ, ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴇsᴘᴇʀᴀʀɪᴀ ɪssᴏ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.

             Eʟᴇ ᴏʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ Dɪᴇ, ǫᴜᴇ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪᴀ ᴇɴᴄᴀʀᴀʀ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs ᴅᴏɪs.

Mɪʀᴀɪ- Mᴇ ғᴀʟᴀ, ǫᴜᴇᴍ ғᴏɪ ᴀ ᴘᴏʙʀᴇ ᴀʟᴍᴀ ?.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Nɪɴɢᴜᴇ́ᴍ, ғᴏɪ ᴄᴏᴍ ɴɪɴɢᴜᴇ́ᴍ.

              Os ᴅᴏɪs ᴇɴᴄᴀʀᴀᴍ ᴏ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏ sᴜʀᴘʀᴇsᴏs.

               Sʜᴀᴅᴏᴡ sᴜsᴘɪʀᴏᴜ ᴇ ᴏs ᴏʟʜᴏᴜ.

Sʜᴀᴅᴏᴡ- Eᴜ ғɪᴢ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴏ ғɪʟʜᴏ.

     ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

            O sɪʟᴇ̂ɴᴄɪᴏ sᴇ ᴀʟᴀsᴛᴏᴜ ᴘᴇʟᴏ ʟᴜɢᴀʀ, ᴏ ᴄᴀsᴀʟ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀᴍ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ ɴᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀᴀᴍ ᴅᴇ ᴏᴜᴠɪʀ. Esᴛᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ᴄᴏɴғᴜsᴏs, ᴄʜᴇɪᴏs ᴅᴇ ᴅᴜ́ᴠɪᴅᴀs ᴇ ᴍᴜɪᴛᴀs ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀs. Aᴍʙᴏs ᴏʟʜᴀʀᴀᴍ ᴜᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴇ sᴏʟᴛᴀʀᴀᴍ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora