❥︎ - Sᴀɢᴀ Sᴏᴍʙʀᴀs - ❤︎
Hᴀ́ ᴍᴜɪᴛᴏs ᴀɴᴏs, ᴍᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ ғᴏɪ ᴄʀɪᴀᴅᴏ. A ᴘᴀʀᴛɪʀ ᴅᴀs sᴏᴍʙʀᴀs, ᴅᴏ ᴠᴀᴢɪᴏ, ᴅᴀ ᴇsᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ ɪᴍᴇɴsᴀ. A ᴜ́ɴɪᴄᴀ ʟᴜᴢ ǫᴜᴇ ʙʀɪʟʜᴀᴠᴀ sᴏʙʀᴇ ᴀ ᴇsᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ, ɴᴀǫᴜᴇʟᴇ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴏ ᴀʙɪsᴍᴏ. Sᴇ ᴀᴘᴀɢᴏᴜ, ᴘᴏɪs ᴀ ʟᴜᴢ. Nᴜɴᴄᴀ ᴠᴇɴᴄᴇʀᴀ́, ᴀs sᴏᴍʙʀᴀs ǫᴜᴇ ʀᴏᴅᴇɪᴀᴍ ᴀ́ sᴜᴀ ᴠᴏʟᴛᴀ.
Nᴇɴʜᴜᴍ ʀᴇǫᴜɪsᴄɪ́ᴏ sᴏʙʀᴏᴜ ɴᴏ ᴠᴀᴢɪᴏ, ᴘᴏɪs ᴛᴜᴅᴏ. Fᴏɪ ᴅᴇᴠᴏʀᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴇsᴄᴜʀɪᴅᴀ̃ᴏ, ᴇ ғᴏɪ ᴇʟᴀ. Qᴜᴇ ɴᴏs ᴀʙᴇɴᴄ̧ᴏᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴏ sᴇᴜ ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴏ ᴘᴏᴅᴇʀ, ᴅᴇsᴛʀᴜɪʀ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀ́ ᴠɪᴅᴀ ɴᴇssᴇ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ.
Pᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴀssɪᴍ, ᴛᴜᴅᴏ sᴇᴊᴀ ɴᴏssᴏ.
E ǫᴜᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍᴀ ʟᴜᴢ ʀᴇsᴛᴀʀᴀ́, ɴᴇssᴇ ᴠᴀsᴛᴏ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ. Pᴏɪs, ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴇᴄɪsᴀʀᴇᴍᴏs ᴅᴇ ᴀʟɢᴏ ғʀᴀᴄᴏ ᴇ ɪɴᴜ́ᴛɪʟ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ́s.
Essᴀs sᴀ̃ᴏ ᴀs ʟɪᴄ̧ᴏ̃ᴇs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴀᴘʀᴇɴᴅɪ, ᴄᴏᴍᴏ Nᴀsᴄɪᴅᴏ. Fᴏɪ ᴀ ʟɪᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴍᴇ ᴇɴsɪɴᴏᴜ. Sᴏʙʀᴇ ᴇssᴇ ᴍᴜɴᴅᴏ, ᴇ ʜᴏᴊᴇ ᴇsᴛᴏᴜ ᴀǫᴜɪ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴜᴍᴘʀɪʀ ᴄᴏᴍ sᴇᴜ ᴏʙᴊᴇᴛɪᴠᴏ ᴇ ᴅᴇsᴇᴊᴏ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Eᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ʀᴏᴄʜᴀ ɢɪɢᴀɴᴛᴇsᴄᴀ, ᴜᴍᴀ ᴄʀɪᴀᴛᴜʀᴀ ᴀᴠᴇʀᴍᴇʟʜᴀᴅᴀ, ʙʀᴀɴᴄᴀ ᴇ ᴘʀᴇᴛᴀ. Esᴛᴀᴠᴀ ʀᴏᴅᴇᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴅɪᴠᴇʀsᴏs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴇ sᴏᴍʙʀᴀs. Tᴏᴅᴏs ᴏs ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴀᴛᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Dᴀsᴛʟᴇʀ- Mᴇᴜs ᴀᴍᴀᴅᴏs ғɪʟʜᴏs, ʜᴏᴊᴇ ᴇ́ ᴏ ᴅɪᴀ ᴇᴍ ǫᴜᴇ ɪɴɪᴄɪᴀʀᴇᴍᴏs ᴀ ɴᴏssᴀ ʙᴀᴛᴀʟʜᴀ. Cᴏɴᴛʀᴀ ᴏs sᴇʀᴇs ᴅᴇ ʟᴜᴢ. Hᴏᴊᴇ ᴠᴏᴜ ʟɪʙᴇʀᴛᴀ́-ʟᴏs ᴅᴇssᴇ ᴀʙɪsᴍᴏ ᴇsᴄᴜʀᴏ, ǫᴜᴇ ᴄʜᴀᴍᴀᴍᴏs ᴅᴇ ʟᴀʀ. Uᴍᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ sᴇᴍ ᴠɪᴅᴀ, ᴜᴍᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴠᴀᴢɪᴀ, ᴜᴍᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴇsᴄᴜʀᴀ, ᴜᴍᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ sᴏᴍʙʀɪᴀ. Qᴜᴇ ɴᴏ ǫᴜᴀʟ, ɴᴏs ᴅᴇᴜ ᴠɪᴅᴀ ᴇ ᴘᴏᴅᴇʀ. Qᴜᴇ ᴏs ғɪᴢ, ᴏs ᴄʀɪᴇɪ. Tᴏᴅᴏs sᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴛᴇs ᴅᴇ ᴍɪᴍ, ᴇ ᴇᴜ sᴇɴᴅᴏ ᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ. Jᴀ́ ᴏs ᴅᴇɪ, ᴜᴍ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴠɪᴠᴇʀ. Mᴀᴛᴀʀ ᴏs ɴᴏssᴏs ɪɴɪᴍɪɢᴏs, ǫᴜᴇ sᴀ̃ᴏ ᴄʜᴀᴍᴀᴅᴏs ᴅᴇ Iʟᴜᴍɪɴᴏsᴏs. Sᴀ̃ᴏ sᴇʀᴇs ǫᴜᴇ ᴏᴅɪᴀᴍᴏs, ᴇ ғᴀᴢᴇᴍᴏs ǫᴜᴇsᴛᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴅᴇɪxᴀ́-ʟᴏs ᴇxᴛɪɴᴛᴏs. Cᴜᴍᴘʀᴇᴍ ᴄᴏᴍ ᴍᴇᴜ ᴅᴇsᴇᴊᴏ. Aɢᴏʀᴀ ᴄʜᴀᴍᴀʀᴇɪ, ᴏ ᴇsᴄᴏʟʜɪᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪᴍ. Pᴀʀᴀ sᴇʀ ᴏ ʟɪ́ᴅᴇʀ ᴅᴏs Nᴀsᴄɪᴅᴏs.
Os Nᴀsᴄɪᴅᴏs, sᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsɪᴅᴇʀᴀᴅᴏs ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇs ᴅᴇ ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs sᴜᴘᴇʀɪᴏʀᴇs ᴀᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs. Qᴜᴇ ᴘᴏssᴜᴇᴍ ᴍᴀɪs ᴘᴏᴅᴇʀ ᴇ ʜᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅᴇ, sᴇɴᴅᴏ ᴀʟɢᴜɴs ɪᴍᴏʀᴛᴀɪs.
Dᴇᴠᴏᴜʀ ғʟᴜᴛᴜᴏᴜ ᴀᴛᴇ́ Dᴀsᴛʟᴇʀ, ᴇ ǫᴜᴀɴᴅᴏ sᴇ ᴀᴘʀᴏxɪᴍᴏᴜ ᴅᴇʟᴇ. Eʟᴇ ʟᴏɢᴏ sᴇ ᴠɪʀᴏᴜ ᴇ sᴏʀʀɪᴏ, ᴇ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ. Oʟʜᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴅᴏs.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Bí ẩn / Giật gânSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...