❥︎ - Sᴀɢᴀ Rᴇᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ - ❤︎
Eᴜ ғɪǫᴜᴇɪ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ ᴀᴏ ᴏᴜᴠɪʀ ᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ ᴅᴇʟᴀ, ᴇʟᴀ ᴊᴀ́ ʜᴀᴠɪᴀ ᴍᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀᴅᴏ ɪssᴏ ᴀɴᴛᴇs. Mᴀs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ғᴏʀᴍᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ɴᴇᴍ ᴍᴇsᴍᴏ sᴀʙɪᴀ ᴅɪʀᴇɪᴛᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ ɪssᴏ, ᴇ ᴀɢᴏʀᴀ ᴠᴇᴊᴏ ǫᴜᴇ Aʟʟᴀʏ ᴛᴇᴍ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴄᴏɴғɪᴀɴᴄ̧ᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ғᴀʟᴀ.
Fᴇᴄʜᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴇ ғɪᴄᴏ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴏ.
Vᴀʟᴇʀɪᴀ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀ ᴘᴇɴᴀ ᴠɪᴠᴇʀ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ?. É ᴜᴍᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ʟɪɴᴅᴀ, ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏssᴏ ɴᴇɢᴀʀ. Qᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴜᴍ ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴠɪᴠᴇʀ ᴇᴍ ᴜᴍ ʟᴜɢᴀʀ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴇʟᴏ, ᴍᴀs ᴅᴇᴍᴏ̂ɴɪᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ. Dᴇsᴛʀᴜᴇʀɪᴀ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇ́ ʙᴏᴍ ɴᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ, ᴘᴏᴅᴇɴᴅᴏ ᴀᴛᴇ́ ᴅᴇɪxᴀʀ ǫᴜᴇ ɴᴇᴍ ᴀ́ ɴᴏssᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ.
O ᴇsғᴏʀᴄ̧ᴏ ᴅᴇ Aʟʟᴀʏ, sᴇʀɪᴀ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ ᴠᴀ̃ᴏ. Tᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟᴀ ғᴇᴢ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇɪxᴀʀ ᴇssᴇ ʟᴜɢᴀʀ ʙᴏɴɪᴛᴏ ᴇ ᴄᴏᴍ ᴠɪᴅᴀ, ᴍᴏʀʀᴇʀɪᴀ ᴇᴍ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇs ᴘᴏʀ ɴᴏ́s.
Sᴏʟᴛᴏ ᴜᴍ sᴜsᴘɪʀᴏ, ᴇ ᴀʙʀᴏ ᴍᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴇ ᴏʟʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴀ. Sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴏ ᴄᴇ́ᴜ, sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ ᴇʀᴀ ɪʟᴜᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴘᴇǫᴜᴇɴᴀs ʟᴜᴢᴇs ǫᴜᴇ ᴠɪɴʜᴀᴍ ᴅᴀs ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇs. Sᴇᴜ sᴏʀʀɪsᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ʙᴇʟᴏ, ᴇʀᴀ ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀɪs ᴅᴇsᴛᴀᴄᴀᴠᴀ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ.
Mᴇ ʟɪᴠʀᴇɪ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs ɪɴᴅᴇᴄᴇɴᴛᴇs ᴇ ᴠᴏʟᴛᴇɪ ᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ.
Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ. Rᴇᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴢᴇʀ, ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ǫᴜᴇʀ ғɪᴄᴀʀ ᴀǫᴜɪ ᴇ ᴇxᴘᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴀʀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴛᴇɴʜᴀ ᴇxᴘᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴀᴅᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ. E ᴇssᴇ ᴀʟɢᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴏɴᴠɪᴠᴇ̂ɴᴄɪᴀ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏᴍ ᴏs sᴇʀᴇs ᴅᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴇsᴘᴇᴄɪ́ᴇ ᴇ sɪᴍ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs. Nᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ᴄᴏɴᴠɪᴠᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇᴊᴀ ǫᴜᴇ ɴᴇᴍ ᴇᴜ, ɪssᴏ ɴᴜɴᴄᴀ sᴇ ᴘᴀssᴏᴜ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
Sᴇ ᴇᴜ ᴇsᴄᴏʟʜᴇʀ ɪssᴏ, ᴘʀᴏᴠᴀᴠᴇʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴍᴇ ᴏᴅɪᴀʀɪᴀ, ᴇ ᴍᴇᴜ ᴀᴠᴏ̂ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ. Nᴀ̃ᴏ ᴊᴜʟɢᴀʀɪᴀ ᴇʟᴇs, ᴇᴜ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ғɪᴄᴀʀɪᴀ ᴅᴇssᴀ ғᴏʀᴍᴀ. Eʀᴀ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ᴇᴜ ᴇsᴛɪᴠᴇssᴇ ᴛʀᴀɪɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏs ᴇʟᴇs ᴏᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ, ᴇsᴄᴏʟʜᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ ᴇʀʀᴀᴅᴏ. Dᴇɪxᴀʀ ᴛᴜᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴀᴠᴏ̂ ᴄᴏɴǫᴜɪsᴛᴏᴜ ᴇ ᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴀʟᴍᴇᴊᴏᴜ ғᴀᴢᴇʀ, sᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ᴠɪᴠᴇʀ ᴄᴏᴍ ᴏs ᴏᴜᴛʀᴏs sᴇʀᴇs ᴅɪғᴇʀᴇɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴍɪᴍ. Issᴏ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴀ sᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴇɢᴏɪ́sᴛᴀ.
Mᴀs ᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ, ᴇᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ᴛɪᴠᴇ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ ᴅᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇʀ. Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ғɪᴢ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪᴍ ᴍᴇsᴍᴏ, ᴛᴜᴅᴏ ғᴏɪ ᴘᴏʀ ᴇʟᴇs ᴏᴜ ᴍᴇʟʜᴏʀ, ᴇʟᴇs ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴏʙʀɪɢᴀʀᴀᴍ ᴀ́ ɪssᴏ. Nᴀ̃ᴏ sᴏ́ ᴇᴜ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ʀᴇsᴛᴏ ᴅᴇ ᴍᴇᴜ ᴘᴏᴠᴏ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...