Cᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ 41 - Esᴛᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂

16 4 12
                                    

❤︎ - Sᴀɢᴀ Lᴜᴢ - ❤︎

          Eᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ᴍᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴀ. Dᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴅᴇsᴄᴏʙʀɪ ǫᴜᴇ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴍᴏʀʀᴇᴜ ᴇ ᴍᴜɪᴛᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴇʟᴀ ʀᴇᴠᴇʟᴏᴜ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ. Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ǫᴜᴇ ғᴀᴢᴇʀ ᴇ ɴᴇᴍ ɴᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ.

            Dᴇᴄɪᴅɪ sᴀɪʀ ᴅᴏ ᴇᴅɪғɪᴄɪ́ᴏ ᴀɴᴄᴇsᴛʀᴀʟ, ᴇ ғᴜɪ ᴅɪʀᴇᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀsᴀ. Eᴍ ᴍᴇɪᴏ ᴀᴏ ᴄᴀᴍɪɴʜᴏ, ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴇ ᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴏᴄᴏʀʀɪᴅᴏ. Mᴇsᴍᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴛᴜʀʙᴜʟʜᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs, ᴇᴜ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴍᴇ ᴍᴀɴᴛᴇʀ ᴄᴀʟᴍᴀ.

             Dᴇᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴀʟɢᴜɴs ᴍɪɴᴜᴛᴏs, ᴀᴄᴀʙᴇɪ ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴄᴀsᴀ. Oʟʜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴄɪᴍᴀ ᴇ ᴠɪ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴀᴅᴏʀᴀᴠᴇ́ʟ ᴄᴀsᴀ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴀ́ʀᴠᴏʀᴇ, sᴜsᴘɪʀᴇɪ ᴇ ᴠᴏᴇɪ ᴀᴛᴇ́ ᴇʟᴀ.

    ❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎

            Jᴀ́ ᴇʀᴀ ɴᴏɪᴛᴇ, Aʟʟᴀʏ ᴇsᴛᴀ́ ᴅᴇɪᴛᴀᴅᴀ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴄᴀᴍᴀ. Sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ sᴇɴᴅᴏ ɪʟᴜᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ʟᴜᴢ ᴅᴀ ʟᴜᴀ ǫᴜᴇ ᴀᴛʀᴀᴠᴇssᴀᴠᴀ ᴀ ᴊᴀɴᴇʟᴀ, ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ ᴇʟᴀ ᴏʟʜᴀᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴇᴛᴏ.

           Aɪɴᴅᴀ ᴄᴏɴғᴜsᴀ, ᴀɪɴᴅᴀ ᴘᴇʀᴅɪᴅᴀ. O sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴇʀᴀ ᴛʀɪsᴛᴇ ᴇ ᴅᴇᴘʀɪᴍᴇɴᴛᴇ. Eʟᴀ ᴀɪɴᴅᴀ sᴇ ᴄᴜʟᴘᴀᴠᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴛᴇ̂-ʟᴀ ᴀ ᴘʀᴏᴛᴇɢɪᴅᴏ. Mᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ғᴀᴢᴇʀ ɴᴀᴅᴀ, Aʟʟᴀʏ ɴᴀ̃ᴏ sᴀʙɪᴀ ᴀ ᴏɴᴅᴇ ғɪᴄᴀᴠᴀ ᴏ Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ. E ᴀʟᴇ́ᴍ ᴅɪssᴏ, ᴍᴇsᴍᴏ sᴇ ᴇʟᴀ sᴏᴜʙᴇssᴇ. O Rᴇғᴜ́ɢɪᴏ sᴏ́ ᴘᴇʀᴍɪᴛᴇ ᴇɴᴛʀᴀᴅᴀ ᴅᴏs Dᴇᴜsᴇs, Sᴇᴍɪᴅᴇᴜsᴇs ᴇ Sᴇʀᴇs Dɪᴠɪɴᴏs.

            Mᴇsᴍᴏ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛᴏʀɴᴀʀɪᴀ ᴜᴍ Sᴇʀ Dɪᴠɪɴᴏ, ᴀᴘᴏ́s ᴀ ᴍᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ. Eʟᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ɴᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴜᴅᴀʀ ɪssᴏ, ᴅᴇsᴇᴊᴏ ᴅᴇ ᴠɪɴɢᴀɴᴄ̧ᴀ ᴀᴛᴇ́ ᴘᴀssᴏᴜ ᴘᴇʟᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ. Mᴀs ᴇʟᴀ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ɴᴀ̃ᴏ ɪʀɪᴀ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴀʀ ᴇᴍ ɴᴀᴅᴀ.

            Oʟʜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴘᴇɴsᴀᴛɪᴠᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴛᴇᴛᴏ, ᴇᴍ ᴍᴇɪᴏ ᴀᴏs sᴇᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍᴇɴᴛᴏs. Sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴀʀᴀᴠᴀ ᴅᴇ ᴘᴀssᴀʀ ᴘᴇʟᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.

Aʟʟᴀʏ- [..... Nᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ sᴇʀ ғᴀᴄɪ́ʟ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ sᴇɢᴜɪʀ ᴇᴍ ғʀᴇɴᴛᴇ, ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴀɪ sᴇʀ ғᴀᴄɪ́ʟ ᴇᴜ ᴛᴇɴᴛᴀʀ ᴀᴍᴇɴɪᴢᴀʀ ᴀ ᴅᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ sɪɴᴛᴏ ɴᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴇɪᴛᴏ. Eᴜ ɴᴜɴᴄᴀ ɪᴍᴀɢɪɴᴇɪ ǫᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ғᴏssᴇ ᴍᴏʀʀᴇʀ ᴍᴀᴍᴀ̃ᴇ. Vᴏᴄᴇ̂ sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴏɪ ᴛᴀ̃ᴏ ғᴏʀᴛᴇ, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ғᴇᴢ ɪssᴏ ?. Pᴏʀ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ?......]

           Eʟᴀ ғᴇᴄʜᴏᴜ sᴇᴜs ᴏʟʜᴏs ᴘᴏʀ ᴀʟɢᴜɴs ɪɴᴛᴀɴᴛᴇs, sᴀʙᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀ ǫᴜᴀʟǫᴜᴇʀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ. Sᴜᴀs ʟᴀ́ɢʀɪᴍᴀs ᴄᴀɪ́ʀɪᴀᴍ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴍ sᴇᴜ ʀᴏsᴛᴏ.

Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ PᴇʀғᴇɪᴛᴏOnde histórias criam vida. Descubra agora