➪ 🄰🅅🄸🅂🄾 ⚠︎
Essᴇ ᴄᴀᴘɪ́ᴛᴜʟᴏ ᴘᴏᴅᴇ ɢᴇʀᴀʀ ɢᴀᴛɪʟʜᴏ.
❥︎ - Sᴀɢᴀ Sᴏᴍʙʀᴀs - ❤︎
Dᴇᴘᴏɪs ǫᴜᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɪ ᴘᴀʀᴀ Asʜᴜʟᴀ sᴏʙʀᴇ ᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ Kᴏʙᴀʏsʜɪ, ʟᴏɢᴏ ғᴏᴍᴏs ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇʟᴇ. Eɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍᴏs ᴏs sᴇᴜs sᴇʀᴠᴏs, ᴍᴀs ɴᴇɴʜᴜᴍ ǫᴜɪᴢ ᴅɪᴢᴇʀ ᴏɴᴅᴇ ᴇʟᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ.
Eᴜ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴏs ᴍᴀᴄʜᴜǫᴜᴇɪ, ᴍᴀs ᴍᴇsᴍᴏ ᴀssɪᴍ. Cᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀᴀᴍ ᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴅɪᴢᴇʀ, sᴇʀᴇs ᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴏʟᴏs ᴇ ɪɴsɪɢɴɪғɪᴄᴀɴᴛᴇs. Jᴀ́ ᴇʀᴀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴇsᴘᴇʀᴀᴠᴀ sᴏʙʀᴇ ᴇʟᴇs.
Assɪᴍ ǫᴜᴇ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴍᴏs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀ́-ʟᴏ, ʟᴏɢᴏ Asʜᴜʟᴀ ᴏ ᴄᴏɴғʀᴏɴᴛᴏᴜ. Mᴀs ǫᴜᴀɴᴅᴏ ᴏʟʜᴇɪ, ᴘᴀʀᴀ ᴏ sᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs. Fᴇᴢ ᴀᴄᴇɴᴅᴇʀ ᴜᴍ ᴏ́ᴅɪᴏ ᴇᴍ ᴍɪᴍ, ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴄᴏɴsᴇɢᴜɪᴀ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴀʀ. Qᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴀ ᴏᴜᴛʀᴏ sᴇʀ ᴅᴇ ʟᴜᴢ.
Mᴀs ᴛɪɴʜᴀ ᴄᴇʀᴛᴇᴢᴀ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ, ᴇʟᴀ ᴇʀᴀ ғɪʟʜᴀ ᴅᴇ Aᴋᴋᴀ. Sᴜᴀ ᴀᴘᴀʀᴇ̂ɴᴄɪᴀ, ᴇ́ ɪɢᴜᴀʟ ᴅᴇ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ. Sᴏ́ ᴍᴜᴅᴀᴠᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴀɪs ᴊᴏᴠᴇᴍ. Aᴋᴋᴀ ғᴏɪ ᴛᴏʟᴀ ᴇᴍ ғᴀᴢᴇ̂-ʟᴀ ᴠɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴀ́, ᴅᴀʀᴇɪ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ғɪᴍ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ᴅᴇɪ ᴀ́ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ.
❤︎ - Sᴇɪsʜɪ - O ᴍᴜɴᴅᴏ ᴘᴇʀғᴇɪᴛᴏ - ❤︎
Tɪᴠᴇᴍᴏs ᴜᴍᴀ ɢʀᴀɴᴅᴇ ʟᴜᴛᴀ, ᴍᴀs ɴᴇɴʜᴜᴍ ᴅᴇ ɴᴏ́s ᴘᴇʀᴅᴇᴜ ᴀ ᴠɪᴅᴀ. Mᴇsᴍᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴅᴏ, ᴊᴜʀᴇɪ ᴀ ᴍɪᴍ ᴍᴇsᴍᴏ. Qᴜᴇ ᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴀ ᴇ ᴀ ᴍᴀᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ.
Aɪɴᴅᴀ ɪʀᴇɪ ᴍᴇ ᴠɪɴɢᴀʀ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏʀ ᴀɢᴏʀᴀ. Tᴇɴʜᴏ ᴏᴜᴛʀᴏs ᴘʟᴀɴᴏs, ᴘᴏʀ ᴇɴǫᴜᴀɴᴛᴏ.
Dᴇᴄɪᴅɪ ᴠᴏʟᴛᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ, ǫᴜᴇʀɪᴀ sᴀʙᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀᴠᴀ. E ᴄᴏᴍᴏ ᴇᴜ ᴇsᴛᴏᴜ ғᴇʀɪᴅᴏ, ᴘᴇɴsᴇɪ ᴇᴍ ᴄᴜɪᴅᴀʀ ᴅᴏs ᴍᴇᴜ ғᴇʀɪᴍᴇɴᴛᴏs ɴᴏ ᴍᴇᴜ ʟᴀʀ. E ɪʀᴇɪᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ, ᴘᴀʀᴀ ᴛɪʀᴀʀ ᴜᴍᴀs ᴅᴜ́ᴠɪᴅᴀs ᴄᴏᴍ ᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ. Aǫᴜɪʟᴏ ǫᴜᴇ Aᴋᴋᴀ ᴅɪssᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴍᴏʀʀᴇʀ, ᴍᴇ ғᴇᴢ ᴘᴇɴsᴀʀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ. E ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ, ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ.
Dᴇᴛᴇsᴛᴏ ᴘᴇɴsᴀʀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ, ᴍᴀs ᴘᴇʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴀ ᴠᴇᴢ. Aᴄʜᴇɪ ɴᴇᴄᴇssᴀ́ʀɪᴏ.
Mᴇ ᴄᴏᴍᴜɴɪǫᴜᴇɪ ᴄᴏᴍ Asʜᴜʟᴀ, sᴏ́ ᴘᴀʀᴀ ᴀʟᴇʀᴛᴀ́-ʟᴏ. Sᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴏ ʜᴀᴠɪsᴀssᴇ, ᴇʟᴇ ɪʀɪᴀ ғɪᴄᴀʀ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴏ. Tᴀʟᴠᴇᴢ ᴇᴜ ᴀᴛᴇ́ ᴘᴇʀᴅᴇʀɪᴀ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ, ᴍᴀs ɴᴀ̃ᴏ ᴛɪᴠᴇ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴇsᴄᴏʟʜᴀ.
Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴍᴇ ᴄᴏɴᴛᴏᴜ, ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴛʀᴜɪ́ᴜ ᴀ ᴅɪᴍᴇɴsᴀ̃ᴏ ᴅᴏ Sᴇᴍɪᴅᴇᴜs ᴇ ᴏ ᴍᴀᴛᴏᴜ. Sᴇɴᴛɪ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅᴇ, ᴀᴘᴇsᴀʀ ǫᴜᴇ ᴇᴜ ɢᴏsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ ᴛᴇʟᴏ ᴏ ᴍᴀᴛᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀs ᴍɪɴʜᴀs ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀs ᴍᴀ̃ᴏs.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sᴇɪsʜɪ - O Mᴜɴᴅᴏ Pᴇʀғᴇɪᴛᴏ
Mistério / SuspenseSɪɴᴏᴘsᴇ : Uᴍ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴏ ʀᴇᴘʟᴇᴛᴏ ᴅᴇ ᴅɪᴍᴇɴsᴏ̃ᴇs ᴅᴇsᴄᴏɴʜᴇᴄɪᴅᴀs, ᴜᴍᴀ ᴘʀᴏғᴇᴄɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅᴇ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ sᴏʙʀᴇ ᴏ ғᴜᴛᴜʀᴏ. Gᴜᴇʀʀᴀs ᴇ ɴᴏᴠᴏs ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏs, sᴇʀᴇs ǫᴜᴇᴍ ʙᴜsᴄᴀᴍ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀ ᴇ ᴅᴇsᴠᴇɴᴅᴀʀ ᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀ. Nᴏ ғɪᴍ, ɴᴏ ǫᴜᴇ ɪssᴏ ᴘᴏᴅᴇ...